Şimdi Ara

SINAVIN EN EFSANE SORUSUNU SEÇİYORUZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En beğendiğiniz, hoşunuza giden, orijinal soruyu yazın beyler.

    Ben matematikteki kahve sorusunu, dairesel grafik sorusunu; türkçedeki 3'leme soruyu ve 2 ses olayı bulunan soruyu çok beğendim.



  • 2 ses olauini ne yaptın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ses olayı sorusu fenaydı harbiden,geleneği yaptım son saniye
  • o 2 ses olayı sorusu cidden sağlamdı, ben oluşturmadığımız mı ne onuı yaptım ama aklım benzeyen de kaldı, acaba ünlü düşmesi falan mı var diye düşündüm..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lombardooo -- 15 Mart 2015; 13:33:10 >
  • Matematikte işlem sorusu orjinal bir soruydu. Daha zor sorular vardı ama zorlukla orjinallik aynı şeyler değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben benzeyen yaptım bence hem düşme var hem kaynaştırma.
  • Benzeyen i düşmüş ve y kaynastirma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fizikte Termetre 24dereceydi gedilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokyaww

    2 ses olauini ne yaptın

    boş bıraktım, cevap benzeyen'miş
  • Lombardooo kullanıcısına yanıt
    ben de aynısını yaptım ama şüphedeyim
  • termometre verip kaç derece olduğunu soran bi soru varmış.
    eğer öyleyse 5 yılın efsanesidir kendisi. 2 kez girdim bu merete bana hiç denk gelmedi öyle sorular.
  • Bildiginiz cetvel gibi termometrede sayma sorusu vardi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kökü neymiş de i düşmüş ben hala anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyvahfilvar

    kökü neymiş de i düşmüş ben hala anlayamadım

    Beniz imiş hocam.
  • (TDK Kaynak)
    Beniz-benzeyen sozcugunun koku.
     SINAVIN EN EFSANE SORUSUNU SEÇİYORUZ SINAVIN EN EFSANE SORUSUNU SEÇİYORUZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.