Şimdi Ara

simit lpg ile ilgili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar simit lpg'li VW Bora sahibiyim. size sorum stepneyi bagajımda sürekli taşımak zorunda mıyım? trafik kontrolüne girildiginde bi sorun olur mu?
    şimdiden teşekkürler.



    _____________________________
  • günümüzde bazı araçlar stepnesiz satılabiliyor (örnek:kia picanto) bunun trafik kontrolünde bir sorun olacağını sanmıyorum.
    kaliteli lastik tamir kitlerinden 2 tüp alın,bagaja atın,stepneyi çıkarın
    ama ben yine de uzun yola giderken stepnemi yanıma alıyorum bagaj sorunum olmadığı sürece,paranoya işte
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • hiç bir sorun olmaz. öyle birzorunlulukta yok zaten yukarıda arkadaş demiş zaten bazı araçlarda stepne yok picanto,panda gibi....
    _____________________________
    Fiat 500 L 1.3 mj rockstar

    Chery kimo 1.3 lusso
  • ince stepne alın yer kaplamaz
    _____________________________
    Serooo
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.