Japonya'da Hitachi'nin akıllı fırınını kullanıyorduk. Dijitalden devam edelim deyip bunu aldık. Dijital sıcaklık göstergesi çalışmadı ilk açtığımızda. Servis de eve gelmem dedi. Neyseki merkezden servise "eve git" diyeceklermiş. Ayrıca enhesapli.com'dan almıştım orası da geri iade alırız dedi. Sorun var ama çözüm(ler) de var.
Servis diyor ki, ürün küçük ev aletleri arasında dolayısıyla gelmem. Ürün 42 litre ve ağır. Müşteri hizmetleri ile görüştüm, yönlendireceklerini söylediler. enhesapli.com'dan almıştım. Onlarla görüştüm geri kabul edeceklermiş yenisini göndererek.
Ürün değiştikten sonra çalışır vaziyette (tamir etmişler geri göndermişler) geldi. 1 hafta sonra tekrar bozuldu. enhesapliyiz.com servis raporu istiyor geri iade veya değişim için. Servis gelmiyor. Simfer müşteri temsilcileri hep "bugün hallediyoruz" diyor. Beklemedeyim.
Ürünü enhesapliyiz.com yani satıcı kısım, beni baya uğraştırdıktan sonra geri almayı ve paramı iade etmeyi kabul etti. SON
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme