|
ben 2. kez mezuna kalacaktım ama babam sen salaksın 10 sene çalışsan da daha iyisini yapamazsın yaz git deyince tercih yapmıştım bi de ben mezuna kalmayı çok abartmıştım ama insan hayatında 1 sene hiçbir şey, şimdiki gençler üni bölüm iyi olmadıkça okumanın anlamsız olduğunu bildiklerinden 2. 3. kez mezuna kalıyorlar. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






