Şimdi Ara

Şimdi Cehape düşünsün EuroFighter Typoon

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Baktık Kaan uçağına ve tecrübemiz ne teknolojimiz ne ekonomimiz yetiyor 15-20 sene var hizmete girmesine belediye seçiminde de malzeme yaptık havalandırdık yeter


    20 tane Eurofighter Typhoon aldık az kullanılmış Umman Katar İngiltere gibi ülkelerden hatasız boyasız sadece eğitim uçuşu için kısa süre kullanılmış


    İspanya 2022 tarihinde tanesini 85 milyon pound 20 tanesine 1.7 milyar pound Ödemiş , Katar tanesini 250 milyon pound almış

    Türkiye Eurofighter Typhoon tanesini 400 milyon pound aldı 20 tanesi 8 milyar pound yapıyor


    Eyyy Cehape zihniyeti eyyyy bizi her fırsatta Haçlıya şikayet eden Cehape şimdi ne yapacaksın uçaklar da geldi?


    Bu arada Trump artık Avrupa'ya olan askeri desteğini azaltacağını söyleyince gözler direk Türkiye'ye çevrildi NATO üyesiyiz zaten , bir anlamda Türkiye'nin askeri gücüne muhtaç kalan Avrupa'dan 85 milyon poundluk uçağı 400 milyon pounda aldık , şimdi devlette liyakat sorgulasak ayıp mı olur? Kimse demiyor mu bu uçaklar kaç para? İspanya almış 85 biz elimize düşen Avrupa'dan 400 aldık beş tane alacağına bir adet aldın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother Tolga -- 28 Ekim 2025; 15:19:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • haberleri takip etmiyorum, jönktürkler starmer efendilerinin arabasına kendilerini katır diye bağlayıp çekmişler mi yine? başta özel efendi.

    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • bu gerçekmi 85milyona aldığı uçağı ikinciel 400 milyona mı kitlemişler bize eğer doğruysa helal olsun.


    casus hain falan belediyede neden aradıklarını şimdi anlıyorum imamoğlu bu uçakları alarak resmen ülkeye ihanet etmiş.

    _____________________________
  • sissil kullanıcısına yanıt

    @sissil adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    bu gerçekmi 85milyona aldığı uçağı ikinciel 400 milyona mı kitlemişler bize eğer doğruysa helal olsun.


    casus hain falan belediyede neden aradıklarını şimdi anlıyorum imamoğlu bu uçakları alarak resmen ülkeye ihanet etmiş


    Konuyu okuyup bunu aradan kim çıkaracak diye bakıyordum bende ama hep bunlar Cehape yüzünden işte dış güçler çalışıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hatasız boyasız araba mı alıyon kardeş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sissil kullanıcısına yanıt
    donanımhaber forum
    Reis her masada! Eurofighter birim maliyeti 114 milyon $, ama 20 tanesine 11 milyar $ ödeyen Reis! | DonanımHaber Forum
    https://forum.donanimhaber.com/reis-her-masada-eurofighter-birim-maliyeti-114-milyon-ama-20-tanesine-11-milyar-odeyen-reis--162391961

    hesapladım.



    yalın hali ile 114 milyon dolar olan uçağı bizimkilere %300 fazlasına yani 360 milyon dolara kitlemişler :D


    yalın hali = bomba mühimmat yazılım eğitim vs yok yani eklenmemiş , yani fiyata dahil değil.

    _____________________________
  • oktroll yine manipülasyona başlamış

    ödediğimiz para içerisinde uçak+mühimmat+eğitim+kendi mühimmatımızı entegre etme+yedek parça+entegrasyon yani aldığımız paket full+full paket

    şuan EuroFighter 5. nesil olmayan en üstün uçak konumunda

    arkadaş, google > yurofaytır maliyet > vikipedia yaptığı için oradaki MALİYET ekranına bakıp burada bilmişlik taslıyor hayır bide hesapladım felan demiş pardon kral ingiltere savunma bakanımısın    

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ArifPasha kullanıcısına yanıt

    @ArifPasha adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    oktroll yine manipülasyona başlamış


    ödediğimiz para içerisinde uçak+mühimmat+eğitim+kendi mühimmatımızı entegre etme+yedek parça+entegrasyon yani aldığımız paket full+full paket


    şuan EuroFighter 5. nesil olmayan en üstün uçak konumunda


    arkadaş, google > yurofaytır maliyet > vikipedia yaptığı için oradaki MALİYET ekranına bakıp burada bilmişlik taslıyor hayır bide hesapladım felan demiş pardon kral ingiltere savunma bakanımısın


    5 IQ ak troll savunmaya geçmiş

    Türkiye'nin kendi mühimmatı var her gün o füze bu füze diye haberler çıkıyor

    Türkiye Rus uçağı almıyor NATO ülkelerinin sistemleri birbirinde entegre mühimmat da öyle hiç bir egitime extra mühimmat gerek yok , bizim ürettiğimiz füzeler de NATO uçakları ve kendi uçaklarımız ile uyumlu

    Ayrıca bu neyin mühimmatı da savaş uçağının ücretinden %400 pahalıya geliyor?



    Avrupa eline düşmüş sen likayatsiz olduğun için satın aldigin uçağın fiyatını bile sormamış yada sana dayatılan fiyata mecburen almışsın , İspanya 5 alırken sana 1 tane kitlemişler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother Tolga -- 28 Ekim 2025; 16:13:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Brother Tolga B kullanıcısına yanıt

    bu uçakları oyuncak uçak değil lego gibi füze takamazsın taksanda atamazsın

    f35 lerde kullanılan METEOR füzesi tanesinin maliyeti 2.5 milyon dolar ( satış fiyatı deği) radar güdümlü bir ramjet füzesi menzili 200km


    ayrıca maliyet hesabınızı nasıl yaptınız merak ettim Wikipedia ya bakarak oradaki maliyeti yazdıysanız çok komik çünkü orada üretim maliyeti yazar satış fiyatı yazmaz uçağa ne kadar ödendi füzelere entegrasyona modernizasyon kitlerine ne kadar ödendi söyleyin de size haklılık payı verelim yoksa 10 milyar doları wikipedia da yazan maliyete bölünce o iş öyle olmuyor bilmişlik taslamayın




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArifPasha -- 28 Ekim 2025; 17:0:3 >
    _____________________________
  • ArifPasha kullanıcısına yanıt

    Ya wikisi ne anlatıyon lan sen

    İspanya almış 85 milyon pound tanesini bize sattılar 400 milyon pound hala savunuyor babasının anasının partisi olsa böyle savunmaz


    NATO ülkesi uçağı ise takarsın yavrum Rus uçağı ise herşeyi farklı


    Bak böyle bir sürü haber var fuzeden bol ne var her gün üretiyoruz

    https://forum.donanimhaber.com/turkiye-nin-ilk-ramjet-motorlu-fuzesi-gokhan-tanitildi-iste-detaylar--161790336




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother Tolga -- 28 Ekim 2025; 17:16:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Brother Tolga B kullanıcısına yanıt

    ne anlatıyon sen gökdoğan füzesi daha 2025 de tanıtıldı üretilmedi   adama prototip füze mi atıcan


    lan 120 milyon dolar birim maliyeti olan uçağı ispanya 120 milyon dolara nasıl almış kaynağını atar mısın atamazsın tabi kaba etinden salla

    ayrıca ispanya ne kadar füze almış ne kadar eğitime entegrasyona para vermiş bir söylesene sallaması bedava tabi    

    ispanyanın aldığı eurofighter T kaç T3 mü T3A mı yoksa T4 mü çünkü bizim ingiltereden alacağımız T4 yanlışlık olmasın    


    burada keriz mi kandırıyon ne okuma biliyon ne anlaman var gökdoğan ın bu yıl tanıtıldığı yazıyor gelmiş her gün bol bol füze üretiyoruz diyorsun

    ispanya üretim maliyeti 120 milyon dolar olan uçağı 120 milyon dolara aldı diyorsun kaynak atamıyorsun bence sen aklını böyle şeylere yorma tamam

       

    _____________________________




  • Nereden nereye. Hayaller ve gerçekler.

    _____________________________
    [link]/https://sites.google.com/view/fontahminlerim/ana-sayfa/[/link]
  • F-35'lerin parası ne oldu?

    _____________________________
  • 2.eli sıfırından mı pahalı. Covid zamanı araba alırken ben😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Daha komiği 3 f35 parasına 1 tane eurofighter aldık peki ne uğruna?
    Oğlum akpliler cebinden versin o parayı adamsanız verin ulan . Siz yeyin kazığı biz niye yiyoruz ama öyle olurmu .

    Bizim paramızı harcıyan hesap verecek vermiyorsa harcamasın hatta almasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • cehapeliler düşünse chpli olmaz zaten.

    _____________________________
  • 4.5 nesil uçak almışlar ona seviniyor 😂😂😂, Çin ve Amerika 5 nesil uçakları 6 nesil uçaklar ile değiştirecek bizim troller 4.5 nesil uçak alındığı için göbek atıyor 🤣🤣. F-35 ne oldu trol kardeş onlar ne oldu, 35 askerimizi şehit eden adamın kapısın önünde yarım saat hazır olda bekledin affetsin diye s-400 alıp depoya kapattınız onlar ne oldu onu anlat sen yapraktroller  o konuda nede sessizsiniz 😂😂😂.

    Bozuk plak gibi kendilerine öğretilen şeyleri tekrarlayıp duruyorlar sorsan en milliyetçi bunlar, neyse ki biz bölücü terör örgütü kurucusuna sayın diyecek kadar düşmüş insanlardan medet ummuyoruz

    _____________________________
    Alışveriş yaptığım kişiler Liquido02 / Unborn / Sahapo / Umut Aşkın / Nicolae / fbastan / blackcold1907 / osman13 / alperekrem / pepe7115 / murat708 / van doom / Ocondrion / BERATTAN / oguzmete / ghostofsparta / intikad / nevzatcan21 / tammel / selman159
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.