Şimdi Ara

SIM KART ÇIKARTILDI TELEFON YENIDEN BAŞLATILACAK HATASI NOTE 5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
27.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • note 5 telefonum var arkadaşlar kafayı yıcem sureklı bu hatayı verıyor yenıden başlatmak zorunda kalıyorum yokmu bunun bı çaresi
    arkadaşımdada var note 5 ondaki sim karta bana bendekını ona taktık o zaman bı hata vermedı nasıl ne yapmam lazım ???



  • kımse bılmıyormu lütfen yardım
  • Ayni olay bende de oluyor. Durup dururken SIM KART CIKARTILDI yeniden baslatilacak diyor. Bazi gunler 4 5 kez oluyor, bazi gunler hic olmuyor. Cok sinir bozucu bir hatatelefonu ilk aldigimda yoktu. Yeni guncellemelerden sonra basladi. Cozumu nedir bilen varsa yardimci olsun lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sim karti cikarin komple,uzerini silin sonra tekrar takin bastirarak takin devam ederse sorun yeni sim kart

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia

    Sim karti cikarin komple,uzerini silin sonra tekrar takin bastirarak takin devam ederse sorun yeni sim kart

    hocam sım kartı komple degıştırdım hata devam ettı onla alakası yok sım kart yuvası sıkıntılıymış servıse goturdum beşiktaş ekmen servıse
    telefon 20 iş gununu geçtiği için yenı telefon verıcekler ama hala beklıyorum 1.5 aydır telefonum servıste allah kahretsın tamamen fıyaskodur samsung servıslerı allah düşurmesın.
  • Aynı sorun benim note5 be var şarz yüzde 40 düştune sim kartı algılanmaması diyo yeniden başarıyorum düzeliyor.Serviste halleden varmı garantisi devam ediyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanjk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia

    Sim karti cikarin komple,uzerini silin sonra tekrar takin bastirarak takin devam ederse sorun yeni sim kart

    hocam sım kartı komple degıştırdım hata devam ettı onla alakası yok sım kart yuvası sıkıntılıymış servıse goturdum beşiktaş ekmen servıse
    telefon 20 iş gununu geçtiği için yenı telefon verıcekler ama hala beklıyorum 1.5 aydır telefonum servıste allah kahretsın tamamen fıyaskodur samsung servıslerı allah düşurmesın.

    Yeni telefon verdilemi ayını sorun bende de var iki oldu servise gönderiyorum. Değişim İçin hangi şartlar gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinka251 S kullanıcısına yanıt
    sıfır telefonları aldık ama 2 ay sonra 1 ay bekledık parça temın edılemedı sonra mecbur degısım talebınde bulunuldu yenısının gelmesıde 1 ayı buldu.
  • Sim kart soketini değiştirmisler bakalım gelsin duzelmistir umarım. Birde garanti harici tamir etmişler para falan yazmiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinka251 -- 27 Mayıs 2017; 0:47:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinka251

    Sim kart soketini değiştirmisler bakalım gelsin duzelmistir umarım. Birde garanti harici tamir etmişler para falan yazmiyo

    Hocam sonuç ne oldu?

    Aynı sorun benim lg g5'te de var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sim kart soketi değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam cozumu bulan varmı bendede bu sım kart uyarısıkıntısı basladı
  • Cozumu servis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çözüm çok basit sim kartı, sim kart kızağına ince bir bantla sabitledim kenarlardan taşmayacak şekilde sorun tamamen halloldu batarya dengesizlikleride bitti.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.