Şimdi Ara

SİLİNEBİLİR (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
3
Favori
21.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    tesekkurler. yakin zamanda otobanda 120 sabit 2 saat kadar yol gidecegim, bu sartlarda ihtiyaci varsa yapmasi gerekir degil mi ? devirli kullanmak vs. gerekir mi ayriyetten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    tesekkurler. yakin zamanda otobanda 120 sabit 2 saat kadar yol gidecegim, bu sartlarda ihtiyaci varsa yapmasi gerekir degil mi ? devirli kullanmak vs. gerekir mi ayriyetten.
    Hayır, sanılanın aksine otoban sürüşü algılayınca kendisi başlatır. Sıcaklığı da kendisi yükseltir. Basmaya gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    birde kafama takılan şu var ilk başta DPF lambası yandı ve bunun için hondaya götürdüm aracı onlar rejenerasyon yaptıkran sonra artık dpf degilde motor arıza lambası yanmaya başladı bu normalmidir ? yani dpf den dolayımı yanıyor ? Eger dpf arızalıysa neden dpf yanmıyor motor arıza ışıgı yanıyor ? bilmedigimden soruyorum

    temsili resimleri koyuyorum




    Alıntıları Göster
    Motor arızasının koduna bakmak gerekir. Dpf ile alakalı bir şey yazmıyorsa dpf ile bağlantısı olmayabilir. Oil level too high tarzı bir hata okunabilir hatta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aracınızın dpf'i tamamen tıkanmış. Belirli bir is seviyesi biriktiği zaman araç , yangın çıkma tehlikesine karşı rejenerasyonu tamamen durdurur. O noktadan sonra otobana çıkarıp arabanın canını dahi alsanız zor. Bu, tüm marka dizel motorlarda başınıza gelebilecek bir şeydir.

    İşte tam bu sebeple, sürekli kısa mesafe ve şehir içi kullanımlar için dizel araç ALINMAMALI.

    İşin Honda boyutuna gelirsek, servis acemi. Dizelde tecrübeleri de yok sanırım. Dpf'i servis rejenerasyonuna alacaklar, alamıyorlarsa da söküp brülör ünitesi olan bir yerde ısıtıp temizletecekler. Sizin hatanız değil, kullanıcı hatasına mal edilemez. Ayrıca muhtemelen aracınızın yağ seviyesi de rejenerasyon yüzünden yükseldi. Yağını da değiştirmeniz gerekiyor.

    He diyelim aracınız düzelmedi, hala çok yüksek maliyet istiyorlar. Biraz riskli ama yapacağınız şey belli. Dpf temizleme katkısı kullanacaksınız. Otobana çıkacaksınız, üçüncü köprü yoluna falan. Araç başka arıza veriyor mu veya hararet yükseliyor mu kontrol ederek arabanın canına okuyacaksınız. +2600 devir, %60-70 pedaldan aşağı inmek yok. İşlem bittikten sonra akü kutupbaşını söküp 3-4 dakika bekleyip yerine takın. (Teyp kodu isteyebilir belki, hazırlıklı olun) Pasif olarak isin bir kısmını yakarsanız, araç kendiliğinden rejenerasyon başlatabilir veya servis rejenerasyonuna izin verebilir.

    Fakat bunu yaparken güzergahı şöyle ayarlayın: Ne yaparsanız yapın, yükü yavaş yavaş azaltarak yavaşlayın. Eğer tapagaz gittikten sonra gazı komple bırakıp rölantiye düşecek şekilde yavaşlarsanız, kontrolsüz is yanmasından dpf'in çatlama ihtimali var ki o zaman en son düşüneceğiniz şey maliyeti olur.

    Ya da sanayide dpf temizleme cihazları var, gidip temizleteceksiniz. En güvenlisi ve rahatı bu aslında. Garantiden falan da çıkmaz, boşuna evham yapmaya gerek yok.

    Dip not: "Benim başıma gelmedi dizelde ya, ehuehuehue" kafasındaki arkadaşlar, sadece şanslı oldukları için öyle. Gerçekten sürekli dur kalk yaparak ve kısa süreli kullanılan dpf'e sahip her dizel motorda bu tıkanma gerçekleşebilir. Motor soğutma suyu 60 dereceyi geçmemişken, allame-i cihan olsanız rejenerasyon yaptıramazsınız arabaya , servis bile yaptıramaz. Bana en kral dizel motoru verin, size yirmi gün içerisinde dpf'i temizlenemez hale getirip teslim edeyim İstanbul trafiğinde.
    Yukarıdaki yazınızda '' He diyelim aracınız düzelmedi, hala çok yüksek maliyet istiyorlar. Biraz riskli ama yapacağınız şey belli. Dpf temizleme katkısı kullanacaksınız. '' demişsiniz . Bu bahsettiginiz DPF temizleme katkısı mazota karıştırılan çeyrek depo ya koyulması tavsiye edilen 500 ml katkılarmı ? Eger o katkılardan bahsediyorsanız bunlar ne kadar güvenilir geçkenten bir katkısı oluyormu ? Tabi markalı ürünlerden bahsediyorum merdiven altı doldurulanlardan degil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    Yukarıdaki yazınızda '' He diyelim aracınız düzelmedi, hala çok yüksek maliyet istiyorlar. Biraz riskli ama yapacağınız şey belli. Dpf temizleme katkısı kullanacaksınız. '' demişsiniz . Bu bahsettiginiz DPF temizleme katkısı mazota karıştırılan çeyrek depo ya koyulması tavsiye edilen 500 ml katkılarmı ? Eger o katkılardan bahsediyorsanız bunlar ne kadar güvenilir geçkenten bir katkısı oluyormu ? Tabi markalı ürünlerden bahsediyorum merdiven altı doldurulanlardan degil

    Alıntıları Göster
    Şahsen hiç kullanmadım. Fakat güvenilir markalar denenebilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    Yukarıdaki yazınızda '' He diyelim aracınız düzelmedi, hala çok yüksek maliyet istiyorlar. Biraz riskli ama yapacağınız şey belli. Dpf temizleme katkısı kullanacaksınız. '' demişsiniz . Bu bahsettiginiz DPF temizleme katkısı mazota karıştırılan çeyrek depo ya koyulması tavsiye edilen 500 ml katkılarmı ? Eger o katkılardan bahsediyorsanız bunlar ne kadar güvenilir geçkenten bir katkısı oluyormu ? Tabi markalı ürünlerden bahsediyorum merdiven altı doldurulanlardan degil

    Alıntıları Göster
    Aklima gelmişken yazayim dedim bende 1.2 tdi polo vardı bir gun dpf ışığı yandı tabi ben bilmiyorum ne ışığı olduğunu netten bakıp öğrendim



    O gün 150 km yola gitmem lazımdı petrolden temizyeci aldık çeyrek depoya doldurduk 20 dakika uzun yolda yuksek devirde kullandık aracı ışık söndü bir dahada yanmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Açıkcası aracım 6.000 km de oldugu için böyle mazota karıştırılan katkıların araca zarar verebileceginden çekiniyorum. Mahkeme kararının olumsuz neticelenmesi durumunda son çare denene bilir diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pc ci -- 9 Eylül 2018; 12:18:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HONDA AYIŞIĞI İLE ALAKALI SON TECRÜBEMİ PAYLAŞICAGIM SİZİNLE . ARACI SATARKEN YAĞLAYIP BALLAYAN VE 5 YIL 150.000 KM DEN BAHSEDEN SATIŞ DANIŞMANIM MEHMET BEY İ ARAYIP MAGDURİYETİMİ ANLATTIGIMDA KENDİSİ YAPACAK BİŞEY OLMADIGINI SÖYLEDİ. BUNUN ÜZERİNE BAKIN SİZİNLE ALAKALI BU TECRÜBELERİMİ FORUMLARDA , BLOKLARDA , ŞİKAYET VAR DA VS PAYLAŞACAGIM DEDİGİMDE GELEN CEVAP : FARE DAĞ A KÜSMÜŞ DAĞIN HABERİ YOK ! ZATEN PATRONUMUZ BÖYLE ŞEYLERE ÇOK KIZIYOR YAPACAKLARI VARSADA BÖYLE YAPARSANIZ SİZE HİÇ YARDIMCI OLMAYACAKLARDIR DİYİP RESMEN ORTADA BIRAKILMAK İSTENDİM . AMA MEHMET BEY İN UNUTTUĞU BİŞEY VAR BAHSETTİGİ FARE NİN DE BU EKOLOJİK DENGEDE BİR YERİ VAR VE FARE OLMAZSA BU EKOLOJİK DENGE BOZULUR !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda nın bu umursamaz tutumunu anlamak mümkün değil. 6000 km de dpf arızası mı olur? Maden dpf kaynaklı bir durumdu neden ilk 4 servis ziyaretinde hatayı bulamayıp müşterinin zamanından çaldılar? Size tavsiyem bu durumu ekşi sözlüğe taşımanızdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR ISRARLARIM ÜZERİNE SORUNLU OLDUGUNU DÜŞÜNDÜKLERİ PARÇAYI HONDA AYIŞIĞINA SÖKTÜRDÜM VE SONUÇ DPF ÇATLAK ÇIKTI . BU ZAMANA KADAR SAVUNMALARI ARACI DÜŞÜK DEVİRDE VEYA KÖTÜ MAZOTTAN KAYNAKLANABİLECEGİNİ SÖYLEYEN HONDA ŞİMDİ ARACI ÇOK YÜKSEK DEVİRDE KULLANIP BU HALE GETİRDİGİMİ SÖYLÜYOR ARTIK BUNLARIN BU SAÇMALAMALARINA GÜLÜYORUM VE SON ÇARE OLAN HUKUKİ SÜRECİ BUGÜN BAŞLATIYORUM . BU ARADA ÖZEL SERVİS VE BÜTÜN DPF BİLİR KİŞİLERİYLE YAPTIGIM İSTİŞARELERDE ORTAK FİKİR ŞU ; KARDEŞİM SEN BUNU İSTESENDE 6.000 KM DE BU HALE GETİREMEZSİN BU YA SERVİSİN DEFALARCA YAPTIGI REJENERASYONDAN YADA MALZEMENİN KALİTESİZLİGİNDEN KAYNAKLANIYOR DEDİLER . RESİMLERİ AŞAĞIDA SİZİNLE PAYLAŞIYORUM . BU DURUMA DUYARSIZ KALMAYAN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM . BUNDAN SONRA MAHKEMENİN KARANINI BEKLEMEKTEN BAŞKA ÇAREM KALMADI .

    SİLİNEBİLİR SİLİNEBİLİR SİLİNEBİLİR SİLİNEBİLİR




  • DPF konusunda çok bilgili değilim yalnız çatlağın tıkanma ile alakası olduğunu zannetmiyorum. Tıkanmadan önce çatlamış olsa mantık olarak filtrenin görevini yapamaması yani tıkanmaması gerekirdi. Söker takarken kırmış olma ihtimalleri daha yüksek. Nasıl olsa bozuktu deyip değişim yapmak istemiyorlardır. Ancak msansertekin'in önerdiği müdahaleleri yapsanız muhtemelen o filtreyi kurtarabilirdiniz. Şimdi ise tamamen çöp haline gelmiş. Geçmiş olsun. Mahkemeye verecekseniz artık süreci beklemekten başka yapacak birşeyiniz kalmadı.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    BENİM DPF İMİN TIKALI OLMADIGINI BEN ZATEN BAŞTAN BERİ BİLİYORUM BU YÜZDENDİ BENİM ÇABAM . YANİ BU ARABADA DPF TIKALI OLDUGU İÇİN DEGİL YA DPF BOZUK OLDUGU İÇİN YADA MOTOR DAKİ FARKLI BİR PARÇANIN DOGRU ÇALIŞMAMASINDAN DOLAYI MOTOR ARIZA IŞIGI YANDIGINI DÜŞÜNÜYORDUM BÜ YÜZDEN ISRARLA SÖKÜLÜP İÇİNİ GÖRMEK İSTEDİM VE SONUÇ ORTADA KULLANDIKLARI MALZEME YA KALİTESİZ YADA ÜST ÜSTE YAPTIKLARI REJENERASYONLAR HATALI
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    DUYARLILIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM . AMA ŞÖYLE ANLATAYIM BURDA KİMSE BİLİR KİŞİ DEGİL HERKES BANA YARDIMCI OLABİLMEK İÇİN SAGOLSUNLAR TAVSİYELERDE BULUNUYOR . TABİKİDE HER SÖYLENENİ YAPMIYORUM . AMA BENİ BİR ŞEKİLDE DOGRU HAREKET ETMEMİ SAGLADILAR . HONDA KONUSUNA GELEYİM HONDA MOTOR OLARAK GERÇEKTEN DÜNYADA İLK 5 DE OLDUGU BURDAN YAZDIGIM YAZI DEGİŞTİRMEZ . KALİTELİ BİR MOTORA SAHİP . FAKAT ! GEREK KAPORTA , GEREK SALF MALZEME ( DPF , FİLTRE GURUBU VS ) BUNLARDA KENDİLERİNİ GELİŞTİREMEDİLER VE İNSANLARI MAGDUR EDİYORLAR HE BUNU ZAMANLA DÜZELTECEKLERİNİ ÜMİT EDİYORUM BU DÜZELTME SIRASINDA DA BİZİM GİBİ HONDAYI SEVENLERİ MAGDUR ETMESİNLER İSTİYORUZ . ŞUAN BİZ BİR KOBAY IZ VE KULLANILIYORUZ BİZİ AR-GE OLARAK KULLANIP SONRASINDA HATALARINI DÜZELTECEKLER FAKAT BİZİM MAGDURİYETLERİMİZ KALICI OLACAK VE SİLSİLE HALİNDE BU DUYULACAK HONDA NIN BU PAZARDAKİ YERİ DARALACAK ! BUNU ŞÖYLE ANLAYANLAR VAR BİZ BURDAN BİŞEYLER PAYLAŞIP HONDAYI KÖTÜLEMEYE ÇALIŞIYORUZ FALAN GİBİ SAÇMA SAPAN DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR VAR YA ŞUNU İYİ BİLSİNLER BİZİM BURDAKİ PAYLAŞIMIMIZ SADECE MAGDURİYETİMİZİ DİLE GETİRİP İNSANLARI DOGRU YÖNLENDİRMEK BU YÖNLENDİRME NEDİR ; MESELA GENE GİT HONDA AL AMA DİZEL ALMA LPG/BENZİN AL VEYA RS AL DİYORUZ . HE BUNU ALIRKENDE GÖÇÜK OLAYINI , BOYA KALKMALARINI , ARKA SPOT LAMBALARININ SU ALMALARINI VS DE UNUTMA DİYORUZ . BİZ BURDAN OTOMOBİL SEKTÖRÜNE YÖN VEREN İNSANLARDA DEGİLİZ SADECE NACİZANE TECRÜBELERİMİZİ PAYLAŞIYORUZ .




  • Her seferinde servise bırak,gunlerce bekle,cebinden mazot doldur test etisnler,sinir harbi yasa,aracsız kal.Eger imkanınız varsa bu kadar seyin ustune % 1 milyon haklı iken verin mahkemeye maddi-manevi ne alabiliyorsanız alın.Hem aracın sıfırını isteyin hem de Honda Bayisinden bu yasattıklarına dair varsa yasal hakkınız manevi tazminat isteyin.Ustune de ustu kapalı tehdit edildiginizi ve aracı alırken vaat edilen 6 yıl garanti vb alamadıgınızı sonuc olarak her turlu ugrasın.Avukat degilim,proseduru de bilmem ama varsa imkanınız ugrasın.
  • Ekşisözlük'te başlık açmadıysanız yardımcı olabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wadjet

    Ekşisözlük'te başlık açmadıysanız yardımcı olabilirim.
    çok teşekkür ederim bu forumdan bir arkadaş yardımcı oldu açtı . Duyarlılıgın için teşekkür ederim

    https://eksisozluk.com/14-eylul-2018-honda-ayisigi-rezaleti--5785428?p=1
  • Bunlar büyük ihtimal o parçayı kendileri catlatti

    Herneyse hukuki olarak herşeyi yapın hatta durumdan kaynaklı araçsız kaldığınız zamanlarin tazminatı için de bir dava acın

    Ben de Honda sahibiyim ama servisi bu kadar rezil bir marka olamaz .Bir sonraki aracım bu servisler yüzünden asla honda olmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.