Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

sik kullanilanlar klasoru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
216
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> sik kullanilanlar klasoru
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    merhaba benim sik kullanilanlar klasorumde yaklasik
    4-5 tane porno sayfa adresi cikiyor. surekli silmeme ragmen
    her bilgisayari acisimda kendini yeniliyor. ve anasayfa olarak
    http allfind. net di ye bi adres cikiyor bunu nasil engellerim
    veya nasil kurtulurum.[byes]



    |
    |
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    |
    |
  • Teğmen
    216 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by 9814515</i>
    <br />http://forum.donanimhaber.com/topic.asp?TOPIC_ID=86444
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    +1

    Arkadaşlar forum sayfasını girdiğinizde sticky <----- Bunlar bizler için yapıldı. Soununun çözümü burda

    <i>http://forum.donanimhaber.com/topic.asp?TOPIC_ID=86444</i>

    [frndsp][frndsp][frndsp][frndsp][frndsp][frndsp][frndsp][frndsp]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    oke bakiyorum
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    hayır faydası olmadı ad adware sd bot falan onları yükledim antivirus kurdum yeni bir 2 tane daha ama aynen olduğu gibib duruyor..
    yardım plssss
    |
    |
  • Yüzbaşı
    872 Mesaj
    F O R M A T
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    format dışında yardım pls
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    acil yardım pls
    |
    |
  • Yüzbaşı
    872 Mesaj
    bir haftadan beri....
    şimdiye kadar on kere formatlamıştım şu bilgisayarı
    |
    |
  • Yarbay
    2033 Mesaj
    c nin altında garip gördüğün herşeyi sil.geçmiş sayfaları falan temizle sonra ad-aware ve spybot çalıştır.silmezse eğer yerini gösterir en azından sen sil.aslında basitte biraz fazla kafa yorman gerek.
    |
    |
  • Teğmen
    216 Mesaj
    ad-ware i önerebilirim bunun dışında çok güzel diğer bir program ----> bpssr82 öneririm ve cwshredder kullan....... mutlaka temizlersin ayrıca msconfig'ten yapancı gördüğün programları sil bunun içinde system mechanic kullan çok daha rahat ve performansı arttıran bir program....
    |
    |
  • Yarbay
    4463 Mesaj
    cwshredder gerçekten keşfedilmemiş bir hazine gibi.süper bir program.Eğer bulamazsa şunları yap.msconfig den başlangıçta çalışan dosyaları kontrol et.İşine yaramayanları kaldır.REgeditden o sayfa isimlerini arat ve onların yerine istediğin adresleri yaz...
    |
    |
  • Teğmen
    201 Mesaj
    bence de F O R M A T
    |
    |
  • Yüzbaşı
    301 Mesaj
    addware ve spybot. sd. yükledim. bikaçşey buldu sildi falan ama hiçbi ise yaramadi aynen duruyo
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
üniversite
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.