Şimdi Ara

Sigma Comfort vs Baymak Elegant Plus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıkta olan iki klimadan hangisini tavsiye edersiniz ?
    İstanbulda oturuyorum ve her iki teknik serviste bana yakın. Baymak'ın bu yıl aldığı tüketici memnuniyeti ödülü beni baymak almaya itiyor ancak kararsızlık hakim. Sizin görüşleriniz neler ?



  • Bi' başlık altında Sigma için şu yorumu yapmıştım:
    quote:

    Samsung klimalar hakkında tecrübem yok ama Sigma'yı okulumuzdaki kütüphanede ve öğretmenler odasında kullanıyoruz. Kışın 30 dereceye set edilmiş biçimde her iki klima da hep açıktı. Arada biz bunaldığımızdan kapadık.😅 Kar yağarken okullar tatil edildiği için defrost yapıp yapmadığını bilmiyorum ama yağmadığı zaman defrost yaptığını hiç görmedim. Isıtma performansı bu denli iyiyse soğutmada sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. Modelini bilmediğimden dolayı ürünün fotoğrafını ekliyorum:http://i.hizliresim.com/brGVEn.jpg

    Pek yardımcı oldum mu bilmiyorum ama umarım olmuşumdur.☺️


    Baymak Elegant Plus modelinin forumda konusu var oradan fikir alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unreleased -- 30 Mart 2017; 9:52:52 >
  • Geçen yaz UZUN GARANTİ avantajı nedeniyle ALINABİLİR olarak nitelendirdiğim BAYMAK markasının, Tüketicilerine ücretsiz keşif hizmetini dahi çok görmeleri ve yaşanan bir kaç servis faciası nedeniyle sıcak bakmadığımı belirtmek isterim.

    Bizzat arayarak yetkilileri ile görüştüm ve böyle büyük değişime imza atıp insanlara 5 YIL gibi cesaret isteyecek bir güvenceyi verirken nasıl olur da servis hizmet kalitelerini yükseltemezler ve en önemlisi nasıl olur da tüketicilere ücretsiz keşif hizmeti veremezler soruma cevap dahi verememiş kendilerince diplomatik bir lisan ile ''işinize Gelirse'' şeklinde yaklaşıp konuyu kestirip atmışlardır.

    Israrla UZUN GARANTİ sürecinin YASAL bir hak olduğunu üstüne basa basa forumda dile getiriyorum, lakin hizmet verilmeyecek bir uzun garantinin zerre kadar anlamı kalmıyor. Elbette bu garanti sayesinde edindiğimiz YASAL hak ile DEVLET kanalından hakkımızı alıyoruz bu ayrı konu ancak, biz BAĞCI DÖVMEK değil ÜZÜM YEMEK isteyenlerdeniz, Bu nedenle öncelikle her iki firmayı da evinize ÜCRETSİZ keşif hizmeti için davet etmenizi ve yaklaşımlarını gözlemlemenizi rica ederim.

    Bu sene nasipse bu kurumsal görüşmelerimi daha da arttırıp, SOSYAL GÜCÜMÜZÜ kullanarak firmalara baskı yapabilmeyi hedefliyorum.




  • İnşallah niyetinizi gerçekleştirebilirsiniz hocam zira biz tüketiciler için çokça faydalı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unreleased kullanıcısına yanıt
    Hocam geçen sene burada yazdığımız yazılar ve kendileri ile kurumsal kanaldan kurduğum iletişim sonrası Mitsubishi Electric akdeniz bölge müdürü sağ olsunlar önce telefonla arayarak randevu istedi ve sonrasında kararlaştırdığımız tarihte ofisime kadar gelip ziyaret ettiler ne istediğimizi ne düşündüğümüzü sordular.

    Ben de forum genelindeki görüşlerin yanısıa kendi şahsi fikrim olan ANLAMSIZ yüksek satış fiyatlarından şikayetçi olmuştum ve 2 saate yakın süre oldukça derin bir sohbet gerçekleştirdik.

    Sonrasında BAYMAK ile ARÇELİK ile VESTEL ile (ki VESTEL de avantajımız çok fazla kendi kurumum olması nedeniyle) hep kurumsal düzeyde diyaloglar kurdum, bir çok şeyi de başardık aslında ama halen istediğim düzeyde değil.

    Ben istiyorum ki bu markaların forumumuzda birer temsilcileri olsun, insanlar canlı canlı burada sorunlarını dile getirip çözüme ulaşabilsinler, üretime dair fikirlerini beyan edebilsinler, bu fikirler mühendis kanadına birinci elden ulaşsın vs vs

    Burada körü körüne marka savunarak da, marka karalayarak da olmaz bu işler.

    Sizlerin varlığı ve desteği ile başaraılmayacak şey yoktur bence.




  • Mitsubishi Electric Akdeniz Bölge Müdürlüğünü bu vesileyle tebrik ederim. Önerilerini ve fikrini firmayla paylaşmak isteyen sizi sadece telefonla iletişime geçmek yerine ziyaret etmeleri çok ince bir davranış.



    Söylediğiniz firmalardan bazılarının call center'ları bile müşterileri geçiştirirken böyle bir şey mümkün olur mu bilemiyorum ancak forumumuzda örnekleri de yok değil. Network kısmında TP-Link, beyaz eşya kısmında da Siemens bizimle iletişim halinde bildiğim kadarıyla. (yanlış biliyorsam düzeltin lütfen)



    Ama sizin sayenizde ve tabii bizim de desteğimizle yapılmayacak şey değildir hocam.



    (Arkadaşın konusunu kirletmedik inşallah)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce Bölgemdeki iklimsa yetkili servisini aradım. Detaylı bir şekilde konuştum. Bu cumartesi keşfe gelecekler, gelirken aynı zamanda ürünüde getirecekler. Ödemeyi de geldiklerinde pos makinesinden axcess'e 9 a taksit yapacaklar.
    Daha sonrasında son kullanıcı olarak detaylı bir inceleme yapma niyetindeyim, zira bu ürünün forumda bir kullanıcı kitlesi yok anladığım kadarıyla.
  • Şimdiden hayırlı olsun. Ürünün de gelmesi bi bakıma iyi olmuş. Zaten keşifte beğenmediğiniz bi durum olursa ürünü taktırmamış olursunuz. Aklınız Baymak'ta kalıyorsa onlardan da keşif hizmeti isteyin böylece sonradan pişman olma gibi durumlar yaşanmamış olur. Ayrıca vakum yapılmasını, boru uzunluğu 5 metreyi geçerse de gaz basılmasını unutturmayın. İncelemenizi de bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.