DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sigara dumanından halka yapmak
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
34
Cevap
0
Favori
41.882
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Sigara dumanından halka yapmak
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2503 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:37:02
      arkadaşlat bu olay nasıl oluyor biri detaylı bir şekilde anlatsa çok iyi olur
      agız çene dil nasıl bir konumda olacak


      herşey için teşekkürler


      not: lütfen sigara zararlı gibi şeyler yazmayalım herşeyin farkındayım



      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Binbaşı
      1515 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:39:21
      arkadaşım neden istiyorsun bilmiyorum ama bir işe yaramaz kızların yanında da soytarı konumuna girersin. adam gibi çek adam gibi üfle en güzeli


      _____________________________

      I was born intelligent, education ruined me.
    • iOS Beta Kullanıcısı
      2503 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:40:29
      ya kızla falan alakası yok inat ettin agzımı nasıl yapacagımı anlamadım
      artislik bir sebebten degil inat sadece



      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Yüzbaşı
      863 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:41:34
      kızların yanında hiç yapmadım ya ağzımı okadar açmak bi garip geliyo bana :D evde tek başımayken deniyorum arada çıkıyo ama bende tam bilmiyorum daha çok dikdörtgene benziyo benmkiler xD


      _____________________________


      Uludağ Üniversitesi
      Elektronik Mühendisliği
    • Yarbay
      6425 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:43:20
      Tahmin etmiyorum forumda böyle gereksiz boş işle uğraşanların olacağını...


      _____________________________

      Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
    • Yüzbaşı
      863 Mesaj
      06 Eylül 2009 20:58:25
      valla konu dışı burası ne gereksiz işler dönüyo burda bu bence temel ihtiyaçlardan =)


      _____________________________


      Uludağ Üniversitesi
      Elektronik Mühendisliği
    • Binbaşı
      1515 Mesaj
      06 Eylül 2009 21:02:29
      youtube a how to do some rings yaz


      _____________________________

      I was born intelligent, education ruined me.
    • Yarbay
      4568 Mesaj
      06 Eylül 2009 21:04:18
      Gereksizlikle alakalı bir şey değil arkadaşla, ayrıca hava yapmak için de değil, adam heveslenmiş işte

      Arkadaşım, işin püf noktası şu:

      Sigara dumanını ciğerlerine çekmeyeceksin. Hani önce pipetle su içer gibi ağzımıza çekeriz ya dumanı, ondan sonra da ciğere çekeriz, işte o ikinci aşamaya geçme! Ağzındaki dumanı, dudaklarını mümkün olduğunca O harfi söylermiş gibi yuvarlak bir şekle getir, sonra ağzındaki dumanın bir kısmını, dilinle ama dilinin ucuyla değil, daha derinlerden dışarıya doğru iteceksin.
      * Üflemeyceksin, dumanı dışarıya iteceksin



      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2503 Mesaj
      06 Eylül 2009 22:09:55

      quote:

      Orijinalden alıntı: Darkness

      Gereksizlikle alakalı bir şey değil arkadaşla, ayrıca hava yapmak için de değil, adam heveslenmiş işte

      Arkadaşım, işin püf noktası şu:

      Sigara dumanını ciğerlerine çekmeyeceksin. Hani önce pipetle su içer gibi ağzımıza çekeriz ya dumanı, ondan sonra da ciğere çekeriz, işte o ikinci aşamaya geçme! Ağzındaki dumanı, dudaklarını mümkün olduğunca O harfi söylermiş gibi yuvarlak bir şekle getir, sonra ağzındaki dumanın bir kısmını, dilinle ama dilinin ucuyla değil, daha derinlerden dışarıya doğru iteceksin.
      * Üflemeyceksin, dumanı dışarıya iteceksin

      hocam çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi



      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Yüzbaşı
      692 Mesaj
      06 Eylül 2009 22:13:48



      _____________________________

    • Binbaşı
      1925 Mesaj
      06 Eylül 2009 22:18:59
      Doğru Söyle Bunu Yapabilmek İçin .KAç Paket Sigara İçtin 1 Günde


      _____________________________


      •••GalataSaray•••
      •••R-Y-Z•••

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2503 Mesaj
      06 Eylül 2009 22:59:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: AxiRyzz

      Doğru Söyle Bunu Yapabilmek İçin .KAç Paket Sigara İçtin 1 Günde

      fazla degil ya geceleri balkonda çalışıyorum zaten :D stresten de olmayabilir



      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Teğmen
      240 Mesaj
      07 Eylül 2009 14:35:15
      çok zevkli oluyor halka yapmak halka içinden halka geçirmek :)


      _____________________________

      "ĹĔŤĤĔ"
      Hiç Bir Şeyle Övünmüyorum GALATASARAYLI Olmakla Övündüğüm Kadar.
    • Teğmen
      115 Mesaj
      02 Ekim 2010 03:32:18
      İşte budur.20 dakikadır arıyodum, dh'yı görünce direk tıkladım ve bu yöntem işime yaradı.
      5. sigaramda işi çözdüm :D Sağol dostum



      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2503 Mesaj
      02 Ekim 2010 11:25:19
      ben usta oldum artık yalnızken yapıyorum
      insanların içinde estetik olmuyor



      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Yarbay
      3845 Mesaj
      18 Mart 2011 01:16:28

      quote:

      Orijinalden alıntı: mrykt



      Alıntıları Göster


      hocam çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi

      2009'un konusu, yıllardır içerim etrafta görüyorum yapanları azimlendim ama yapamıyorum baya denemek lazım



      _____________________________

    • Binbaşı
      1678 Mesaj
      18 Mart 2011 01:36:20



      Ben geliştirdim. Artık halka ile uğraşmıyom. Ama bizim bi arkadaş karagöz oynatıyo dumanla



      _____________________________

    • Yarbay
      2863 Mesaj
      18 Mart 2011 02:31:29
      lisede sıra arkadaşım wardı bahadır isimli bi çocuk...
      bilardo oynamaya gitmiştik.. atış sırası ona geldiğinde sigaradan çektiği nefesi geri bıraktı.. bi anlık bi kurukafa şekli oluştu havada sonra hemen dağıldı.. bi hayli garipti



      _____________________________


      Find The Way
      Give The Love
      Get The Power

      O'Sensei Morihei Ueshiba
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Mayıs 2011 11:15:34
      hort


      _____________________________

      DONANIMHABER GOLD MEMBERSHİP [COMİN' 4 YOU SOON ^^]
    • Binbaşı
      1490 Mesaj
      12 Mayıs 2011 11:24:52
      martıdan döner yapmak kadar güzeldir...


      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.