Şimdi Ara

SIFIR VE 2.EL ARAÇ ALIRKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR ! (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
295
Cevap
31
Favori
135.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sıfır araç alırken dikkat edilmesi gerekenler


    Araç Kontrolleri
    Araç Teslimat Dış Kontroller
    Boya kusursuz mu?
    - Tavan boyası
    - Ön kaput
    - Ön çamurluk sağ ve sol
    - Kapılar ve bagaj kapısı
    - tamponlar ön ve arka
    Farlar yerine tam oturmuş mu?
    Ön farlar , arka farlar
    Kapı kolları işlevini tam olarak yerine getiriyor mu?
    4 kapı kolu
    Bagaj kapısı kolu
    Ön kaputu açma jiklesi
    Aynalar açılıp kapanıyor mu?
    İçerden ayarlanabiliyor mu?
    Aracın üzerinde radyo için anten var mı? Sağlam mı?
    Aracın nissan amblemi ve arkadaki yazıları sağlam mı?
    Öndeki hava ızgaraları sağlam mı?
    Kapılar gıcırtı yapmadan uygun şeklide kapanıp açılıyor mu?
    4 kapı + bagaj + ön kaput
    Kapı lastikleri tam olarak yerine oturmuş mu?
    4 kapı + bagaj + ön kaput
    Lastik havaları eşit oranlı ve yeterli mi?
    Lastik vidaları tam olarak sıkılmış mı?
    Bijon anahtarı var mı vidalara uygun mu?
    Yedek anahtar var mı?
    Paspaslar var mı?
    Stepne ,kriko ve bijon yerinde mi?




    Araç Kontrolleri
    Araç İç kontrolleri
    Koltuklar sabit mi?
    Ön koltuklar ayarlanabiliyor mu?
    Direksiyon ayarlanabiliyor mu?
    Torpido gözleri kusursuz açılıp kapanıyor mu?
    Ayna ayarları kusursuz yapılabiliyor mu?
    Merkezi kilit sistemi kusursuz çalışıyor mu?
    Camlar kusursuz açılıp kapanabiliyor mu?
    Küllükler sorunsuz çalışıyor mu?
    Cd çalar çalışıyor mu? Radyo çalışıyor mu?
    Emniyet kemerleri sorunsuz takılıp sökülüyor mu?
    Elektrik aksamı kontrolleri (kontak açıkken yada araç çalışırken yapılacaklar)
    Kontak açıkken gösterge ekranı çalışıyor mu?
    Uzun farlar yanıyor mu?
    Sinyaller yanıyor mu?
    Kısa farlar yanıyor mu?
    Far göstergeleri ekranda yanıyor mu?
    Geri vites lambası yanıyor mu?
    Stop farları yanıyor mu?
    Yol bilgisayarı kusursuz çalışıyor mu?
    Klima kusursuz çalışıyor mu?
    Direksiyondan kulanda sistemi çalışıyor mu?
    Silecekler çalışıyor mu?
    Cam suyu cama geliyor mu?
    İç aydınlatma lambası yanıyor mu?
    Park lambaları yanıyor mu?
    Araç mekanik kontrolleri
    Araç sorunsuz çalışıyor mu?
    Aracın suyu tam mı?
    Aracın yağı yeterli miktarda mı?
    Aracın hidrolik yağı yeterli mi?
    Şasi ve motor numarası ruhsat ile aynı mı?
    Direksiyon iki yöne de tam dönüyor mu?
    Akslar sorunsuz çalışıyor mu?
    Akü sorunsuz mu?
    El fireni sorunsuz çalışıyor mu?
    Vitesler sorunsuz çalışıyor mu?
    Egzoz sorunsuz çalışıyor mu?
    Aracın evrakları tam mı?
    En yakın evrak işlemi ne zaman yapılacak?
    Aracın ilk yardım çantası var mı? (bunu siz getireceksiniz)
    Aracın 2 adet üçgen lef rektörü var mı?



    Artık yola çıkabilirsiniz. HAYIRLI YOLCULUKLAR AHMET EK (SNF. ÖĞR.)




  • Güzel bilgiler , emeği geçenlerin emeklerine sağlık.
  • Paylaşım için teşekkürler her ne kadar 2. el araç satın alırken bunlara dikkat etmyorsakta bu iş birazda şansa bağlı.
  • Mükemmel konu ellerinize sağlık.
  • teşekkürler kaç yıl geçmiş üstünden yeni gördüm çok faydalı bi konu
  • süper olmuş teşekkürler
  • merhaba
    95-96 model land rover dıscovery 3v8 almayı dusunuyorum yakıt tüketimi bakım maliyetleri parça durumları hakkında bilgisi olan hali hazırda kullanıyor olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim
  • faydalı bilgiler var,emek verene teşekkürler.
  • cok sagol konu icin. buradan araba almayi dusunuyordum iyi oldu bu konuyu okudugum
  • elinize sağlık, araç bakmaya giderken çıktılayıp gideceğim, sahibinin yanında inceledikçe check atarım artık :) unutttuğumuz madde kalmasın :)
  • İKİNCİ EL ARAÇ ALIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
    (İnternet ilanlarından alınacak araç için)
    1) Öncelikle alacağınız aracın oturmuş bir fiyatı vardır. O fiyatı çevrenizden öğrenin (galerici tanıdığınız varsa sorabilirsiniz).
    2) İnternetten istediğiniz aracın özelliklerine göre filtreleme yapıp istediğiniz aracı birkaç gün veya hafta takip edin.
    3) Bulduğunuz aracın satıcı detaylarını iyice okuyun ve telefon ile bilgilerin doğru olduğundan emin olun (çünkü birçok kişi aracının özelliklerine göre değil kafasına göre seçim yapabiliyor)
    a) Kilometresi orijinal mi?
    b) Değişen parçalar nelerdir?
    c) Hangi parçalarda boya var?
    d) Aracın pert, ağır hasar kaydı var mı?
    e) Aracın ilanda yazan özellikleri çelik jant, hız sabitleyici, dvd-mp3 player gibi detayların olup olmadığını sorabilirsiniz.
    4) Aracın plakasını ön bilgi olması açısından 5664 e gönderin ve hasar durumuna bakın Pert, Ağır Hasar, Çalıntı, Buluntu gibi durumlar alacağınız araç için sıkıntı olduğunun belirtisidir. (bu ön bilgi içindir Plaka 2 kez değişince bu bilgilerin hiç birine ulaşamazsınız araç tramer de tertemiz görünür. Araçtan vazgeçmediyseniz durumun daha net olması için 5 maddeyi uygulamaya geçirin.) Not: Araçta küçük meblağlarda 10-15 tane hasar kaydı olabilir bu kanaatimce sorun olmaz (100 tl-1500 tl arasında hasarlar, çünkü araç kaskolu olunca sürekli ufak tefek çizikler için araç yaptırılabiliyor.
    5) Aracın Plaka, Motor No ve Şase numarasını öğrenin ve tanıdığınız bir sigorta acentesinden veya sigorta yaptırmayı düşündüğünüz acenteden aracın geçmişi sordurun. Aracın geçmişi ile ilgili size daha detaylı bilgi vereceklerdir.
    6) İnternetten seçtiğiniz aracın internetten özelliklerini bilgisayarınıza indirin. (Explorer veya başka bir sunucu ile olabilir. (Explorer için Dosya-Farklı Kaydet), ilan verenin size söylediklerinin ve ilanda yazan konuları değiştirebilir onu önlemek için
    7) Araca gidip kendi gözünüz ile görün kafanıza yattı ise araç sahibine servise göstereceğinizi üstüne basa basa söyleyin bu işlem yaklaşık 3 saat sürüyor. Kesinlikle kaparo vermeyin ve benim o kadar vaktim yok ustanı getir, benim tanıdık ustam var diyenlere de itibar etmeyiniz.
    8) Araç mutlaka ama mutlaka yetkili servise götürüp İkinci El Ekspertiz yaptırın. (Servise vereceğiniz 100-200 tl yi önemsemeyin, aksi takdir de 2.000-3.000 tl harcayıp düzeltemeyeceğiniz sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Servis aracın en son kaç km de servise geldiğini bazı firmalar motorun üzerindeki cip sayesinde motorun orijinal km sini kaç km olduğunu, gördüğü işlemleri ve eksik olan vidasına kadar her şeyi söylüyor. Bu konularda bilgi veremeyeceği için ustayı göstermeyi tavsiye etmiyorum)
    9) Servis bilgilerini öğrendikten sonra servis aracın masraflarını, hata ve kusurlarını size söyler. Duruma göre tekrar pazarlığa oturursunuz, vazgeçersiniz veya aracı başta konuştuğunuz gibi satın alırsınız. Araç sahibi size güven verdi ise araç için cüzi bir miktar 50-100 tl gibi kaparo verilebilir. (Genellikle servisin 2.500 tl ye kadar çıkardığı masrafı servis dışındaki yerlerde 1.000-1.500 tl ye kadar yaptırılabilir.)
    10) Noter e gidip satış işlemlerini gerçekleştiriniz. Parayı ödemeden noterde önce araç üzerinde rehin, kredi borcu, trafik cezası, haciz, Motorlu Taşıtlar Vergisi,… vb borçları var mı diye sorun bu borçlar var ise satış işlemi yapılamaz. Bunlardan dolayı kaparoyu çok cüzi vermeli ve araç parasını noterde satış işlemi yapılırken ödenmeli.
    NOT: Bu bilgiler tavsiye niteliğinde, tecrübelerimi paylaşmak için yazılmıştır. Bunları yazmama sebep olan yaşadığım olayları aşağıda sizlerle paylaşacağım.
    1) Bursa da bir araç buldum, araç da bel altı boyalı ağır hasardan değil çiziklerden dolayı deniyordu. Aradım görüştük araç bu mudur dedim o da budur dedi, 5664 de mesaj ile tramer kaydına baktım bi sorun görünmüyor iyi güzel birde motor, şase den bakalım dedik, araç felaket üzerindeki plaka 3. Plaka 3 tane ağır hasarı var birde araç çalınmış kaskodan parası alınmış ve bulunmuş. Vazgeçtik.
    2) Bi galericiden bulduk araç 117.000 km de dizel bir araç pazarlık yaptık dedim ki ben araç tan hiç anlamam araçtan ancak bu arabanın servisi anlar, servise götürelim götürdük servise 95 tl ekspertiz ücretini ödedim, servis raporu geldi facia. Aracın orijinal km si 193.000 km imiş ve araçta 7.000 tl lik serviste parça masrafı var araç işçilik hariç birde elzem yapılması gerekenler 1.500 tl tutuyor. Bunu alacağımıza 2.000 tl daha verir temizini alırız dedik. Vazgeçtik.
    3) Gene aynı marka ve model de başka bir araç, sahibi eğitimci imiş dedi şoför airbag i yanlış montaj yapılmış airbag ve kemer ışığı yanıyor dedi. (sorunu çıkma bir airbag bulur takarım sorun çözülür diye düşündüm) Sorun bumu dedim diğer airbaglar sağlam mı diye sordum, sorun olmadığı söylendir. Servise götürdüm aracın tüm airbag leri açılmış, 8.000 tl airbag parça masrafı, 7.000 tl lik de diğer arızalar için parça masrafı çıkardılar. Vazgeçtik
    4) İstediğim markadan farklı bir marka araç buldum 2009 model 52.000 km de dizel bir araç iyi fiyatı da iyi gidim görüştük, tramer kaydında sadece 1 hasarı görünüyordu sorun sadece sağ taraf boyalı, tavanın sağ tarafına da sarkıt düşmesi sonucu kısmi boya var dedi bende arkadaşa dedim ki ben araçtan anlamam servise götürmeden hiç kimseden araç almam dedim ilk önce götürmek istemedi, sonra tamam dedi. Arkadaş ta bize güven verdi. Ertesi gün için servisten randevu alıp götüreceğim dedi servis ücretini kaparo (200tl) olarak verdim ve kaparo verdiğimi belirten araç sahibinin tc kimlik numarasının üzerinde olduğu bir kağıda imza attırdım. Aklıma kurt düştü arkadaşın yakınındaki servisi aradım randevu alınmamış ertesi gün için 8:30 a randevu aldım, arkadaşa bilgi verdim sabah benim işim var dedi, servisi hemen aradım randevu yu 13 e aldım ve tekrar araç sahibine döndüm. Tekrar sözleştik. Birkaç kez arayıp aracı alacaksanız ustanızı getirin paranız yazık olmasın falen filan diye bizi ikna etmeye çalıştı, aracı başka soranlar var demeye başladı, bizde araç bizim kaparo verdik servise göstereceğiz beğenirsek parasını ödeyip alacağız dedik. Neyse sabah olunca aklıma kurt düştü birkaç servisi aradım şu plakada bir araç var almayı düşünüyorum, fakat bi sorunu olup olmadığını nasıl öğrenebilirim dedim, servisteki bayan size detaylı bilgi veremem fakat en son servise geldiği tarihi söyleyebilirim dedi. Araç 66.000 km de 6 ay önce sağ tarafına yatmış olarak servise gelmiş ve araç pert olmuş dedi. Araç sahibini aradım bu durumda biz araçtan soğuduğumuzu söyledik. Daha sonra kaparoyu geri istemek için aradık fakat telefonlara cevap vermedi ve telefonunu kapattı. Telefonu çağrı kabul etmez konuma getirdi, internette ilanındaki telefonu aradık o numarada çalışmıyor, benim için olay inatlaşmaya dönüştü bendeki numarasına şu tarihe kadar parayı hesabıma göndermezseniz avukatım ile görüşmek durumunda kalırsınız diye uyarı mesajı gönderdim, bi dönüş olmadı, ilan daki mail adresine de gönderdim 1-2 gün sonra araç sahibinin babası aradı, durumu anlattım neyse kusura bakmayın bi yanlışlık olmuş dedi benim işyerime gelip parayı alabilirsiniz dedi bende vaktimin müsait olmadığını ve vereceğim hesaba yatırmalarını rica ettim ve hesaba parayı yatırdılar bu şekilde bitti.
    5) İstediğim marka ve modeldeki aracı keseme uygun buldum ve servis den sonra noter e gidip satınaldım. Kasko ve sigortasını yaptırdım biniyorum.

    Toplam servis ve diğer işlemler için yaklaşık 500 tl harcadım fakat hiç pişman değilim, yukarıda da söylediğim gibi bi sorun çıksa en az 1.500-2.000 tl lik masraf çıkacaktır.
    NOT: Bu bilgiler tavsiye niteliğinde, tecrübelerimi paylaşmak için yazılmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2s1t

    İKİNCİ EL ARAÇ ALIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
    (İnternet ilanlarından alınacak araç için)
    1) Öncelikle alacağınız aracın oturmuş bir fiyatı vardır. O fiyatı çevrenizden öğrenin (galerici tanıdığınız varsa sorabilirsiniz).
    2) İnternetten istediğiniz aracın özelliklerine göre filtreleme yapıp istediğiniz aracı birkaç gün veya hafta takip edin.
    3) Bulduğunuz aracın satıcı detaylarını iyice okuyun ve telefon ile bilgilerin doğru olduğundan emin olun (çünkü birçok kişi aracının özelliklerine göre değil kafasına göre seçim yapabiliyor)
    a) Kilometresi orijinal mi?
    b) Değişen parçalar nelerdir?
    c) Hangi parçalarda boya var?
    d) Aracın pert, ağır hasar kaydı var mı?
    e) Aracın ilanda yazan özellikleri çelik jant, hız sabitleyici, dvd-mp3 player gibi detayların olup olmadığını sorabilirsiniz.
    4) Aracın plakasını ön bilgi olması açısından 5664 e gönderin ve hasar durumuna bakın Pert, Ağır Hasar, Çalıntı, Buluntu gibi durumlar alacağınız araç için sıkıntı olduğunun belirtisidir. (bu ön bilgi içindir Plaka 2 kez değişince bu bilgilerin hiç birine ulaşamazsınız araç tramer de tertemiz görünür. Araçtan vazgeçmediyseniz durumun daha net olması için 5 maddeyi uygulamaya geçirin.) Not: Araçta küçük meblağlarda 10-15 tane hasar kaydı olabilir bu kanaatimce sorun olmaz (100 tl-1500 tl arasında hasarlar, çünkü araç kaskolu olunca sürekli ufak tefek çizikler için araç yaptırılabiliyor.
    5) Aracın Plaka, Motor No ve Şase numarasını öğrenin ve tanıdığınız bir sigorta acentesinden veya sigorta yaptırmayı düşündüğünüz acenteden aracın geçmişi sordurun. Aracın geçmişi ile ilgili size daha detaylı bilgi vereceklerdir.
    6) İnternetten seçtiğiniz aracın internetten özelliklerini bilgisayarınıza indirin. (Explorer veya başka bir sunucu ile olabilir. (Explorer için Dosya-Farklı Kaydet), ilan verenin size söylediklerinin ve ilanda yazan konuları değiştirebilir onu önlemek için
    7) Araca gidip kendi gözünüz ile görün kafanıza yattı ise araç sahibine servise göstereceğinizi üstüne basa basa söyleyin bu işlem yaklaşık 3 saat sürüyor. Kesinlikle kaparo vermeyin ve benim o kadar vaktim yok ustanı getir, benim tanıdık ustam var diyenlere de itibar etmeyiniz.
    8) Araç mutlaka ama mutlaka yetkili servise götürüp İkinci El Ekspertiz yaptırın. (Servise vereceğiniz 100-200 tl yi önemsemeyin, aksi takdir de 2.000-3.000 tl harcayıp düzeltemeyeceğiniz sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Servis aracın en son kaç km de servise geldiğini bazı firmalar motorun üzerindeki cip sayesinde motorun orijinal km sini kaç km olduğunu, gördüğü işlemleri ve eksik olan vidasına kadar her şeyi söylüyor. Bu konularda bilgi veremeyeceği için ustayı göstermeyi tavsiye etmiyorum)
    9) Servis bilgilerini öğrendikten sonra servis aracın masraflarını, hata ve kusurlarını size söyler. Duruma göre tekrar pazarlığa oturursunuz, vazgeçersiniz veya aracı başta konuştuğunuz gibi satın alırsınız. Araç sahibi size güven verdi ise araç için cüzi bir miktar 50-100 tl gibi kaparo verilebilir. (Genellikle servisin 2.500 tl ye kadar çıkardığı masrafı servis dışındaki yerlerde 1.000-1.500 tl ye kadar yaptırılabilir.)
    10) Noter e gidip satış işlemlerini gerçekleştiriniz. Parayı ödemeden noterde önce araç üzerinde rehin, kredi borcu, trafik cezası, haciz, Motorlu Taşıtlar Vergisi,… vb borçları var mı diye sorun bu borçlar var ise satış işlemi yapılamaz. Bunlardan dolayı kaparoyu çok cüzi vermeli ve araç parasını noterde satış işlemi yapılırken ödenmeli.
    NOT: Bu bilgiler tavsiye niteliğinde, tecrübelerimi paylaşmak için yazılmıştır. Bunları yazmama sebep olan yaşadığım olayları aşağıda sizlerle paylaşacağım.
    1) Bursa da bir araç buldum, araç da bel altı boyalı ağır hasardan değil çiziklerden dolayı deniyordu. Aradım görüştük araç bu mudur dedim o da budur dedi, 5664 de mesaj ile tramer kaydına baktım bi sorun görünmüyor iyi güzel birde motor, şase den bakalım dedik, araç felaket üzerindeki plaka 3. Plaka 3 tane ağır hasarı var birde araç çalınmış kaskodan parası alınmış ve bulunmuş. Vazgeçtik.
    2) Bi galericiden bulduk araç 117.000 km de dizel bir araç pazarlık yaptık dedim ki ben araç tan hiç anlamam araçtan ancak bu arabanın servisi anlar, servise götürelim götürdük servise 95 tl ekspertiz ücretini ödedim, servis raporu geldi facia. Aracın orijinal km si 193.000 km imiş ve araçta 7.000 tl lik serviste parça masrafı var araç işçilik hariç birde elzem yapılması gerekenler 1.500 tl tutuyor. Bunu alacağımıza 2.000 tl daha verir temizini alırız dedik. Vazgeçtik.
    3) Gene aynı marka ve model de başka bir araç, sahibi eğitimci imiş dedi şoför airbag i yanlış montaj yapılmış airbag ve kemer ışığı yanıyor dedi. (sorunu çıkma bir airbag bulur takarım sorun çözülür diye düşündüm) Sorun bumu dedim diğer airbaglar sağlam mı diye sordum, sorun olmadığı söylendir. Servise götürdüm aracın tüm airbag leri açılmış, 8.000 tl airbag parça masrafı, 7.000 tl lik de diğer arızalar için parça masrafı çıkardılar. Vazgeçtik
    4) İstediğim markadan farklı bir marka araç buldum 2009 model 52.000 km de dizel bir araç iyi fiyatı da iyi gidim görüştük, tramer kaydında sadece 1 hasarı görünüyordu sorun sadece sağ taraf boyalı, tavanın sağ tarafına da sarkıt düşmesi sonucu kısmi boya var dedi bende arkadaşa dedim ki ben araçtan anlamam servise götürmeden hiç kimseden araç almam dedim ilk önce götürmek istemedi, sonra tamam dedi. Arkadaş ta bize güven verdi. Ertesi gün için servisten randevu alıp götüreceğim dedi servis ücretini kaparo (200tl) olarak verdim ve kaparo verdiğimi belirten araç sahibinin tc kimlik numarasının üzerinde olduğu bir kağıda imza attırdım. Aklıma kurt düştü arkadaşın yakınındaki servisi aradım randevu alınmamış ertesi gün için 8:30 a randevu aldım, arkadaşa bilgi verdim sabah benim işim var dedi, servisi hemen aradım randevu yu 13 e aldım ve tekrar araç sahibine döndüm. Tekrar sözleştik. Birkaç kez arayıp aracı alacaksanız ustanızı getirin paranız yazık olmasın falen filan diye bizi ikna etmeye çalıştı, aracı başka soranlar var demeye başladı, bizde araç bizim kaparo verdik servise göstereceğiz beğenirsek parasını ödeyip alacağız dedik. Neyse sabah olunca aklıma kurt düştü birkaç servisi aradım şu plakada bir araç var almayı düşünüyorum, fakat bi sorunu olup olmadığını nasıl öğrenebilirim dedim, servisteki bayan size detaylı bilgi veremem fakat en son servise geldiği tarihi söyleyebilirim dedi. Araç 66.000 km de 6 ay önce sağ tarafına yatmış olarak servise gelmiş ve araç pert olmuş dedi. Araç sahibini aradım bu durumda biz araçtan soğuduğumuzu söyledik. Daha sonra kaparoyu geri istemek için aradık fakat telefonlara cevap vermedi ve telefonunu kapattı. Telefonu çağrı kabul etmez konuma getirdi, internette ilanındaki telefonu aradık o numarada çalışmıyor, benim için olay inatlaşmaya dönüştü bendeki numarasına şu tarihe kadar parayı hesabıma göndermezseniz avukatım ile görüşmek durumunda kalırsınız diye uyarı mesajı gönderdim, bi dönüş olmadı, ilan daki mail adresine de gönderdim 1-2 gün sonra araç sahibinin babası aradı, durumu anlattım neyse kusura bakmayın bi yanlışlık olmuş dedi benim işyerime gelip parayı alabilirsiniz dedi bende vaktimin müsait olmadığını ve vereceğim hesaba yatırmalarını rica ettim ve hesaba parayı yatırdılar bu şekilde bitti.
    5) İstediğim marka ve modeldeki aracı keseme uygun buldum ve servis den sonra noter e gidip satınaldım. Kasko ve sigortasını yaptırdım biniyorum.

    Toplam servis ve diğer işlemler için yaklaşık 500 tl harcadım fakat hiç pişman değilim, yukarıda da söylediğim gibi bi sorun çıksa en az 1.500-2.000 tl lik masraf çıkacaktır.
    NOT: Bu bilgiler tavsiye niteliğinde, tecrübelerimi paylaşmak için yazılmıştır.


    memlekette çiğ süt emmiş çok. herkes birilerini kazıklama peşinde.




  • sag ol arkadaşım elbette faydalı olur



  • yararlı
  • Çok harika olmuş.Emek verenlerin ellerine sağlık.

    Rehber olacak bilgiler.
  • www.evdeteknik.com güzel bir makale var. Yardımı olur sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcdogan -- 20 Nisan 2012; 14:50:56 >
  • Death Time verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Umarım herkese rehber olur.Şunuda belirtmek isterim KM konusunda galericiler(tabikide hepsi için geçerli değil ama malesef çoğu için geçerli) piyasadaki kiralık filo araçları alıp Km leriyle oynayarak satıyorlar.Bu konuda çok dikkatli olunmalı o yüzden en temizi yetkili servise göstermek sorduktmak.Bu arada arkadaslar foruma yeni üye oldum herkese selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cereyan0861


    Death Time verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. Umarım herkese rehber olur.Şunuda belirtmek isterim KM konusunda galericiler(tabikide hepsi için geçerli değil ama malesef çoğu için geçerli) piyasadaki kiralık filo araçları alıp Km leriyle oynayarak satıyorlar.Bu konuda çok dikkatli olunmalı o yüzden en temizi yetkili servise göstermek sorduktmak.Bu arada arkadaslar foruma yeni üye oldum herkese selamlar.

    hosgeldin diyelim o zaman
  • KM konusunda özellikle dizel ve lpg'li araçlara çok dikkat etmek gerekir..
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.