Şimdi Ara

Sıfır olarak; egea hb urban plus 95 vs Clio 4 0.9 tce joy?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta belirttiğim gibi.
    Aile arabasını bırakıp İlk şahsi arabam olacak
    1-2 sene içinde elden de çıkarır yenisini alırız insAllah.
    Clio 5 çok daha güzel lakin turbolu model bütçemizi aşıyor.
    Clionun joy modeli fazla boş gibi ancak turbo motoru ile öne çıkıyor.
    Egea hb daha yakışıklı araba lakin aradaki farkı vermeye değer mi?

    Edit: araç şehir içi az trafikte 5-6 km günlük git o kadar da gel şeklinde kullanılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihburak95 -- 15 Eylül 2020; 9:6:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Motordan dolayı kafalar çok karışıyor. Egea ya koy 1.0 litre 110 hp clio kimse demez.
    Motor harici bakarsak her konuda egea. Hele mirror donanım ile tam bir f p.

    Clionun olayı şu. Sadece ekonomi. 4. Nesil ucuz. 5.nesil ise hep otomatik alınıyor.

    Otomatik benzinli kesinlikle clio
    Manuel benzinli atmosferik kullanırım der değil derseniz lpg ile egea. Turbonun keyfi ise clio.

    Fiatın yapacağı efsane şey lpg ye tam uyumlu mtv avantajı sağlayan turbo motor. Hatta onuda e torq motora koyduğun tam otomatik şanzımanla süslersin. Maliyet artarmı evet. Bu ikili müşteriye 15k 20k maliyete patlar ama millet gidip en ucuz diye clioya para vermez.
    140k ya mirror atmosferik düz benzinli yerine 160k ya mirror turbolu tam otomatik şanzımanlı egea. Clio joy ile aynı paraya gelince kim alır bom boş clioyu. Verdiğim rakamlar afaki.
  • Egea hb hem daha dolu hem daha şık. Clio 4 daha kalitesiz duruyor. Egea alıp tüp taktirabilirsiniz. Garantiyi bozmadan takıyorlarmis. Tüp taktirmam derseniz egea cliodan çok yakar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt
    egea c sınıfı clio b sınıfı ona lafım yok da, clionun en boşunda hız sabitleme, hız limitleme mevcut. onun dışında da donanım olarak hiç bir farkları yok. egea daha dolu değil bunu belirtmek istedim.
  • Kıyas edilecek arabalar değiller açıkçası, egea'dan 2 tane clio çıkar rahatlıkla.

    Bir tek motoru daha canlı clio'nun, onun da esamesi okunmaz iki araç arasındaki farka bakınca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    egea c sınıfı clio b sınıfı ona lafım yok da, clionun en boşunda hız sabitleme, hız limitleme mevcut. onun dışında da donanım olarak hiç bir farkları yok. egea daha dolu değil bunu belirtmek istedim.
    Urban Plus'ta hız sabitleme mevcut hocam.
    Egea daha dolu, bir de ekran farkı var.
    İç hacmi daha geniş
    Bagajı daha geniş
    Göreceli bir kavram bence kasa çok daha iyi -benim renk tutku kırmızısı-

    Egea C sınıfında küme düşmemeye oynayan bir model tabi, onu da belirtmek lazım. Clio tam B segmenti. Fakat yol tutuş ve genel gidiş olarak bariz fark var aralarında.

    LPG konusunda açık ve net konuşmak isterim.

    Benim araba 500 km'de, hanıma aldım. Bu motora benzinle binecek kişi ya çok az km yapar, ya da bu yakıtı karşılayacak ekonomide olamaz. zaten öyle olsa daha pahalı araç alır. TSI Passat kadar yakan bir modelden bahsediyoruz (hatta daha fazla). Yakıtı düşecek diyorlar ama az çok belli neyin ne olduğu. Yine yakar, yine yakar. LPG ile çok ciddi ekonomik avantaj elde ediliyor.

    Yetkili servisin bana verdiği fiyat 6.000 tl, işçilik kalitesi tartışmalı. Ben motor garantisini iptal edip, BRC taktırmayı düşünüyorum. 400 tl mi ne verince 3 yıl motor garantisi veriyorlar, aynı kefeye gelir. 3000+400 tl şeklinde.




  • Egeanın hatchbackleri ile clio arasında epey fiyat farkı vardı sedan ile fiyatları yakın 3 bin lira civarı daha pahalıydı egea

    Motor şanzıman uyumu yakıt tüketimi gibi konularda clio bariz önde hatta şöyleki ilk 4 vites kısa oranlı clioda 5.vites uzun oranlı buda uzun yol ve şehiriçi kullanımında esneklik sunuyor egeada uzun yol cidden 1.4 motor ile sıkıntı,
    Yoltutuşları denk
    Egea daha konforlu
    Yalıtım olarak makyajlı clioda iyileşme var bana denk gibi geldi 120 ye kadar
    İç hacmi tartışmaya bile gerek yok egea önde
    Tasarım görecelidir fakat ben ikisinide beğeniyorum fiyatına göre
    Aradaki fiyat farkıyla clioya 10 inch dokunmatik android ekran takılıyor iç çehresi değişiyor, buda tercih sebebi olabilir, bunun dışında dizel Dolu egeamı dolu clio mu desen egea derdim ama şu şartlarda clio daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    ben ikisi de en boşu sandım. bu şekilde dediğiniz doğru. ama arada da fiyat farkı oluşuyor bu sefer.
    motor daha canlı olduğu için clio tercih etmiştim. donanıma önem veriliyorsa kesinlikle egea alınmalı. vergi olarak da aralarında fark var. lpg konusunda da clio da lpg uyumlu bir motorla geliyor.

    özetlemem gerkirse;
    -egea daha büyük
    -urban plus donanımla daha dolu
    -egea daha pahalı
    -clionun motoru daha canlı
    -iki araç da lpg uyumlu
    -clionun vergisi daha düşük

    bunlar göz önünde bulundurulup hangisi bütçeye uygunsa alınabilir.
  • Tabi ki Egea. Clio maalesef motoru harici +denilen hiçbir yeri yok. 2 aracı da imkanınız varsa test edin zaten Egea alırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egea hb mi
    clio hb mi
    yoksa chevy spark mı?

    bence konu başlığı bu olmalı.
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    spark nereden çıktı? sıfır olarak diyor da.
  • Bende egea öneririm ama 4 bin lira farkla mirror donanım vardı en son hala fark 4 bin ise bence mirror alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    spark nereden çıktı? sıfır olarak diyor da.
    c segment ile b karşılaştırılıyor da a neden olmasın dedim listede.
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    bu iki araba sıfır olarak alınabilecek en ucuz iki araba olduğu için hep karşılaştırılıyor zaten bu dönemde. aynı fiyatta sıfır olarak satılan a sınıfı önerin varsa neden olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    bu iki araba sıfır olarak alınabilecek en ucuz iki araba olduğu için hep karşılaştırılıyor zaten bu dönemde. aynı fiyatta sıfır olarak satılan a sınıfı önerin varsa neden olmasın?
    en ucuz iki araç sandero ve egea sedan diye biliyorum ben. araç ihtiyacını fiyata göre mi belirliyorsun?
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    cebimdeki paraya göre belirliyorum.
  • Motordan dolayı kafalar çok karışıyor. Egea ya koy 1.0 litre 110 hp clio kimse demez.
    Motor harici bakarsak her konuda egea. Hele mirror donanım ile tam bir f p.

    Clionun olayı şu. Sadece ekonomi. 4. Nesil ucuz. 5.nesil ise hep otomatik alınıyor.

    Otomatik benzinli kesinlikle clio
    Manuel benzinli atmosferik kullanırım der değil derseniz lpg ile egea. Turbonun keyfi ise clio.

    Fiatın yapacağı efsane şey lpg ye tam uyumlu mtv avantajı sağlayan turbo motor. Hatta onuda e torq motora koyduğun tam otomatik şanzımanla süslersin. Maliyet artarmı evet. Bu ikili müşteriye 15k 20k maliyete patlar ama millet gidip en ucuz diye clioya para vermez.
    140k ya mirror atmosferik düz benzinli yerine 160k ya mirror turbolu tam otomatik şanzımanlı egea. Clio joy ile aynı paraya gelince kim alır bom boş clioyu. Verdiğim rakamlar afaki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    c segment ile b karşılaştırılıyor da a neden olmasın dedim listede.

    Alıntıları Göster
    Millet bir ara yağ yakmasından öyle bunaldı ki o beğenmediğin turbolu clio adama şahane geldi. Segmantasyon karşılaştırması her zaman fayda sağlamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Her zamanki gibi forum gerçek hayatın tersini söylemiş

    Hep derlerdi bir de ben diyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Motordan dolayı kafalar çok karışıyor. Egea ya koy 1.0 litre 110 hp clio kimse demez.
    Motor harici bakarsak her konuda egea. Hele mirror donanım ile tam bir f p.

    Clionun olayı şu. Sadece ekonomi. 4. Nesil ucuz. 5.nesil ise hep otomatik alınıyor.

    Otomatik benzinli kesinlikle clio
    Manuel benzinli atmosferik kullanırım der değil derseniz lpg ile egea. Turbonun keyfi ise clio.

    Fiatın yapacağı efsane şey lpg ye tam uyumlu mtv avantajı sağlayan turbo motor. Hatta onuda e torq motora koyduğun tam otomatik şanzımanla süslersin. Maliyet artarmı evet. Bu ikili müşteriye 15k 20k maliyete patlar ama millet gidip en ucuz diye clioya para vermez.
    140k ya mirror atmosferik düz benzinli yerine 160k ya mirror turbolu tam otomatik şanzımanlı egea. Clio joy ile aynı paraya gelince kim alır bom boş clioyu. Verdiğim rakamlar afaki.
    Motor kafa karıştırıyor dediğiniz gibi. Clio 4 ilk çıktığı zamanlardan kalma 1.2 atmosferik e binmistim. Yıllanmış bir araç onun da etkisi ile bana hiç kaliteli gelmedi.
    Egealari da iki bayiye sordum yok ne zaman geleceği belli olmaz, gelirse o ayki fiyatından veririz gibi laflar. Ayağa bile kalkmamak vs elde telefon arayıp arayıp araba. Geldi gelmedi muhabbeti yapıyorlar sadece.

    Bilgisi olan şu bayide şu an araç var diyen varsa önerilere de açığım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.