Şimdi Ara

Sıfır Ford Fiesta da Pas Sorunu (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    arkadaşlar ilgilendiğiniz ve fikir beyan ettiğiniz için teşekkür ederim. ben öğretmen bir adamım. paramızı biriktirdik birazda araba merakından yatırım olur diye araba aldık. ama işe bakkı ondada pas sorunu çıktı. valla herhalde benim gibilere talihsiz deve derler. bu arabayı değiştirmek inanın bana imkansız. çünki ufacık bir elektronik eşyayı bile değiştirmiyorlar kaldıki araba. ayrıca garanti sözleşmesinde paslı araba geri alınır yenisi verilir demiyor. işlemlerden masraf alınmaz diyor. ben çok fiestaya baktım. hepsinde boyada çatlama sorunu vardı. yani kıvrım noktalarında.ford biliyorsunuz general motors gurubuna ait. general motorsda biliyorsunuz batmak üzere. amerikalıların niye fordun pahalı jeep ve arabalarını almadıkları belli. demekki yeterince kaliteli üretim yapamıyorlar. ben bu arabayı 10 yaşında satarım. zaten o zaman yaşlanacağı için beş para etmeyecektir. artı kimsede demez niye boyalı diye.



    hocam ford general motorsa ait dğil yanlışın var. ayrıca senin aracın alam ford. amerikan değil. amerikda bilmezler bile fiestanın ne olduğunu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr


    quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    arkadaşlar ilgilendiğiniz ve fikir beyan ettiğiniz için teşekkür ederim. ben öğretmen bir adamım. paramızı biriktirdik birazda araba merakından yatırım olur diye araba aldık. ama işe bakkı ondada pas sorunu çıktı. valla herhalde benim gibilere talihsiz deve derler. bu arabayı değiştirmek inanın bana imkansız. çünki ufacık bir elektronik eşyayı bile değiştirmiyorlar kaldıki araba. ayrıca garanti sözleşmesinde paslı araba geri alınır yenisi verilir demiyor. işlemlerden masraf alınmaz diyor. ben çok fiestaya baktım. hepsinde boyada çatlama sorunu vardı. yani kıvrım noktalarında.ford biliyorsunuz general motors gurubuna ait. general motorsda biliyorsunuz batmak üzere. amerikalıların niye fordun pahalı jeep ve arabalarını almadıkları belli. demekki yeterince kaliteli üretim yapamıyorlar. ben bu arabayı 10 yaşında satarım. zaten o zaman yaşlanacağı için beş para etmeyecektir. artı kimsede demez niye boyalı diye.



    hocam ford general motorsa ait dğil yanlışın var. ayrıca senin aracın alman ford. amerikan değil. amerikda bilmezler bile fiestanın ne olduğunu




  • Aklınızı başınıza devşirin. Memur adamın sıfır araba neyine. İkincisi, arsa mı alıyorsun tapulu? Nasıl yatırım oluyor bi deyiverin hele biz de öğrenelim yatırım yapmayı.
  • AYNI ŞEYLER FİAT İÇİNDE GEÇERLİ BENDE TÖWBE ETTİM BİDAHA FİAT ALMAK YOK
  • quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Arkadaşım geçmiş olsun, büyük şanssızlık.
    Bana kalırsa arabayı boyamayı kabul ederler, garanti kapsamında diye.
    Sen de kafana fazla takma boyayı vesaireyi.
    İkinci el zaten ölmüş. Varsın boyalı olsun.
    Milletin dediğine de bakma boyalı araba şöyleymiş böyleymiş diye.
    Kafanı belki biraz rahatlatacak bir şey söyleyeyim.
    Benim daha önceki iki arabamda da boya vardı. Son corsa gsi'da sağ taraf baştan aşağı çizikten dolayı boyalıydı ve hatta sağ ön çamurlukta ton farkı olmuştu.
    Alıcıya dürüstçe söyledim geldi, yanındaki ustası fitilleri çıkarıp direklere baktı, tavan sacına baktı, kaputu açıp ön taraftaki sacı kontrol etti, boya var ama büyük kazası yok alınır dedi, aynı gün sattım.
    Büyük şehirde kullanılıp da da çizikten-vuruktan-ufak tefek hasardan dolayı boya rötuş görmemiş araba mı var?
    Sağdan soldan duyuyorlar boyalı araba alınır mıymış falan diye galerici ağzıyla konuşuyorlar.
    Her tarafı dökülen, tamponu, plastik aksamları kırık dökük, çiziklerle dolu arabaları "orjinal" diyip satmaya çalışıyorlar.
    Kaç sene yurtdışında bulundum, hayatımda duymadım boya olur arabamda yaptırmayayım diyen.
    Hatta insanlar eski arabalarına baktırıp, boyatıp yeni gibi yapıp daha bile pahalıya satıyorlar (İngiltere)
    En azından pas korozyon arabanın başka yerlerine dağılmadan müdahale etmiş olursun.
    Canını sıkma tekrar geçmiş olsun.


    aynen katılıyorum ama bu fikri başkasına anlatamıyorum

    daha 6 aylık arabamın 3 kapısını tornavida ile kasten çizdiler gidip rötuş yaptırdım ama çizikler belli oluyor

    boyatacaktım dediler "yok değeri düşer" yav ben yetkili serviste boyatıyorum neden boyandığı belli, tam tersine alıcının helal olsun demesi lazım

    yok neymiş, üzerinde kalacakmış

    bazıları bakmıyo buna ben eski golfü satarken eşimin yaptığı ufak bir kazadan dolayı boyanan sağ ön çamurluk konuusnda bilgi verdim alıcıya hatta, 5 yıl öncesinin genoto kartal faturasını gösterdim

    adam abi saol herkes böyle olsa dedi

    ustasına götürdü baktı adam, kaporta sağlam dedi

    3 kuruş indirim istemedi




  • arkadaşlar araç firmalarının bir çoğunda boya garantisi veriliyor fakat asıl sorun şu
    gerçekten firmalar boya proseslerini doğru uyguluyorlarmı...
    bir çoğu halendaha sacı direk fosfatlama hattından geçirdikten sonra yaş boya atıyorlar...boyanın kalınlığıda 80-120 mikron
    oluyor bir kısmıda yeni yeni galvanizli sac kullanmaya başladı...
    halbuki bence doğru proses
    fosfatlama hattı +kurutma+kataforez+ultrafilitrasyon(12 mikron civarı)+ısıtma fırını+sonkat yaş boya+fırın olması lazımdı(80-120 mikron)(ayrıca galvanizli sac tercihdir.)
    kimi araçların belli bölümünde elektro statik boya(toz boya) bile tercih edilmektedir......

    >kalite, yatırım malitetini yükseltir müşteri memnuniyetini artırır.<

    buradaki kullanılmayan ara prosesler aracın boya kalitesi üzerinde büyük rol oynuyor..

    işte ucuz malın illeti bu.....
    benim kalite diye bağırdığım hususda budur....
    benim aracım süper demeden önce lütfen imalat ile ilgili teknik iki konuyada haiz olun...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    kesin kullanıcı hatasıdır....
    quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    2004 model ford fiestam var. benzinli. ama inanmayacaksınız. arabanın kapı içindeki boyalar çatlamış. bazı yerlerinde pas var. servise gittim. görevli bana birisi daha aldı iki gin sonra pas yüzünen tekrar geldi dedi. bagaj kapağını açtım ordada pas sorunu var. bir daha ford alırsam iki olsun.



    2003 fiestamdaki 3000km de 5 cant ta(stepne dahil) yamuk çıktığında ford bu lafın aynısını demişti

    fordun zihniyeti bu

    forumda bas bas bağırıyom ama kimse dinlemiyo
    2 yaşında araç çürümeye başlarmı
    o aracı alan arkadaşın günahı ne

    ben sattım kurtuldum darısı senin başına

    yine sinirlendim yaff
    ford demeyin artık




  • öyle dem lokosit kardeş sen akıllı mantıklı bir kişisin.
    bütün ford lar aynı prosesle yoğrulmuyorlar.
    malzeme kalitesi işçilik kimi zaman fabrika ve fabrikadaki arge kapasitesi bile farklı oluyor.(tedarikcileri bile farklı oluyor)
    bir ford bin ford değildir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    kesin kullanıcı hatasıdır....
    quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    2004 model ford fiestam var. benzinli. ama inanmayacaksınız. arabanın kapı içindeki boyalar çatlamış. bazı yerlerinde pas var. servise gittim. görevli bana birisi daha aldı iki gin sonra pas yüzünen tekrar geldi dedi. bagaj kapağını açtım ordada pas sorunu var. bir daha ford alırsam iki olsun.



    2003 fiestamdaki 3000km de 5 cant ta(stepne dahil) yamuk çıktığında ford bu lafın aynısını demişti

    fordun zihniyeti bu

    forumda bas bas bağırıyom ama kimse dinlemiyo
    2 yaşında araç çürümeye başlarmı
    o aracı alan arkadaşın günahı ne

    ben sattım kurtuldum darısı senin başına

    yine sinirlendim yaff
    ford demeyin artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 31 Mart 2006; 13:46:46 >




  • sinirlendim yaf
    zaten kızgınım forda

    üzüldüm yaa adamın 2 yaşında aracı çürümeye başlamış ne kadarda boyatsa oralar tekrar paslanmaya başlayacak bence serpme boya atacaklar
    inşallah adam gibi boyarlar
    sanki kendi başıma gelmiş gibi hissettim:(((

    bence ford edeceği zararı düşünmeden o aracı geri almalı ama namümkün

    bu ve bunun gibi şirketlere oğlu

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    öyle dem lokosit kardeş sen akıllı mantıklı bir kişisin.
    bütün ford lar aynı prosesle yoğrulmuyorlar.
    malzeme kalitesi işçilik kimi zaman fabrika ve fabrikadaki arge kapasitesi bile farklı oluyor.(tedarikcileri bile farklı oluyor)
    bir ford bin ford değildir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    kesin kullanıcı hatasıdır....
    quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    2004 model ford fiestam var. benzinli. ama inanmayacaksınız. arabanın kapı içindeki boyalar çatlamış. bazı yerlerinde pas var. servise gittim. görevli bana birisi daha aldı iki gin sonra pas yüzünen tekrar geldi dedi. bagaj kapağını açtım ordada pas sorunu var. bir daha ford alırsam iki olsun.



    2003 fiestamdaki 3000km de 5 cant ta(stepne dahil) yamuk çıktığında ford bu lafın aynısını demişti

    fordun zihniyeti bu

    forumda bas bas bağırıyom ama kimse dinlemiyo
    2 yaşında araç çürümeye başlarmı
    o aracı alan arkadaşın günahı ne

    ben sattım kurtuldum darısı senin başına

    yine sinirlendim yaff
    ford demeyin artık






  • bilgi için teşekkürler.

    bu kadar kaliteden ödün veriyorlarsa, neden ucuza sattıkları anlaşılıyor.
    bendende oğlu
    birde otokoçtaki müşteri şikayetleri çok fazla bunu farkettim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    arkadaşlar araç firmalarının bir çoğunda boya garantisi veriliyor fakat asıl sorun şu
    gerçekten firmalar boya proseslerini doğru uyguluyorlarmı...
    bir çoğu halendaha sacı direk fosfatlama hattından geçirdikten sonra yaş boya atıyorlar...boyanın kalınlığıda 80-120 mikron
    oluyor bir kısmıda yeni yeni galvanizli sac kullanmaya başladı...
    halbuki bence doğru proses
    fosfatlama hattı +kurutma+kataforez+ultrafilitrasyon(12 mikron civarı)+ısıtma fırını+sonkat yaş boya+fırın olması lazımdı(80-120 mikron)(ayrıca galvanizli sac tercihdir.)
    kimi araçların belli bölümünde elektro statik boya(toz boya) bile tercih edilmektedir......

    >kalite, yatırım malitetini yükseltir müşteri memnuniyetini artırır.<

    buradaki kullanılmayan ara prosesler aracın boya kalitesi üzerinde büyük rol oynuyor..

    işte ucuz malın illeti bu.....
    benim kalite diye bağırdığım hususda budur....
    benim aracım süper demeden önce lütfen imalat ile ilgili teknik iki konuyada haiz olun...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: stormlee

    2004 model ford fiestam var. benzinli. ama inanmayacaksınız. arabanın kapı içindeki boyalar çatlamış. bazı yerlerinde pas var. servise gittim. görevli bana birisi daha aldı iki gin sonra pas yüzünen tekrar geldi dedi. bagaj kapağını açtım ordada pas sorunu var. bir daha ford alırsam iki olsun.

    sonuç ne oldu ??




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.