Şimdi Ara

Sıfır civic ve işçilik... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
33.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
102 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam şanzımanın düşündüğünü hiç görmedim,sonuçta yarışa katılmıyorum,siz performans odaklı araç istersiniz o başka,bu araç benim kullanımım için ideal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Şasenin burulma direnci ile bizim konunun ne alakası var. O zaman bütün üreticiler burulma direncini yükseltip rasgele kaynak atsın içini naylon döşesin ama bunun burulma direnci 40000Nm desin. Burulma direnci Civic kadar olmayan Lamborghini ler var eee şimdi Honda onlardanda iyi diyebiliriz. Bir aracın burulma direnci tek başına tüm metaryalin iyi olduğunu ve aracın geri kalanın çok iyi olduğunu göstermeyeceği gibi aracın bir yerini iyi yapıp diğerlerinden feragat etmek marifet değildir her şeyi bir bütün halinde yapmaktır kalite.
  • Şubatta aldığım 2019 eco elegance aracımdan ben çok memnunum şahsen. artıları ve eksileri bana göre ;


    + Fiyatına göre dolgun donanım
    + motor lpg uyumu %100
    + sorunsuz CVT şanzıman
    + yakıtı çok iyi ş.içi 400 km ş.dışı (500km)
    + c segmenti olupta, d segmenti boyutunda olması büyük gösterişli sportif kasa.
    + bagaj hacmi çok çok iyi 520 lt. Çoğu d segmenti araçtan büyük.
    + Fabrika çıkışlı LPG li olması ve aracın 6 yıl garantili oluşu.


    - Ses yalıtımı biraz daha iyi olabilirdi. Eski aracım auris yalıtımı daha iyiydi.
    - atmosferik motor düşük devirlerde cansız.
    - servis ücretleri çok pahalı
    - kaporta boyasının çok ince olması ve inceliği


    Tüm bu artılara eksilere göre benim ihtiyaçlarım doğrultusunda artılar daha baskın oldu. O yüzden iyiki almışım diyorum. Burada size tavsiyem hiçbir markanın fantikliğini yapmayın arkadaşlar. Sonuçta biraz daha param olsa gider mercedese bmw ' ye binerdim. Benim gözümde bu fiyatlara SIFIR olarak alınabilcek en iyi araçır civic.



    Sıfır civic ve işçilik...




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Ne var bunda bula bula bunu mu buldun. Aferin sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sardemir kullanıcısına yanıt
    Bu mesajdan anladığım kadarıyla artıları

    -lpg
    -lpg
    -lpg

    başka da bir özelliği yok.200 binlira para döküp 5 kuruş yakıt peşinde gezmekte ayrı bir mesele.
  • Yapisal rijititesinde, fonksiyonunda ve emniyetinde problem yoksa ince kapi demek daha fazla iç hacim daha az ağırlık demek. Kapiyi kallin yapmanin ne gibi bir faydasi olabilir ki? Araba kapisi bu eninde sonunda.
    Cybertruck alin kapi ariyorsaniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onatba O kullanıcısına yanıt
    yalıtım. fitilden bahsediliyor orada. özellikle belirli bir fiyat seviyesi ve segmentte alt tarafı fitil aranması normal. hele aynı araba almanya'da fitilli burada fitilsiz satılıyorsa zaten ayrı rezalet.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Şu arka tasarımdan daha kötü çok az şey gördüm. Sadeliğe, minimal tasarıma tepki olarak üretilmiş gibi.
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    merhaba lüzumsuz forum üyesi.

    Aracı 200 e değil. 119 bine aldım. 5 kuruşluk yakıt peşinde olmam seni neden bu kadar gerdi ?
  • Stajyere yaptırmışlar heralde.
  • Bu nasıl bir kaynak şekli Ben gözüm kapalı daha düzgün kaynak atarım yeminle!
  • Honda ABD`de Toyota ile birlikte cok populer ve pazar paylari binek ve SUv segmentinde oldukca yuksek. Ancal gel gelelim bu markalarin karoser iscilik ve malzeme kalitesi Alman ureticiler kadar iyi degildir. Motor ve elktrik aksam konusunda ise Japon grubu araclar tartismasiz sinif lideridir. Konu sahibinin sikayetleri normal daha iyi bir iscilik ve kaynak-welding isi gormek istemesi dogal. Maalesef ulkemizde apaci genclik yuzunden Honda markasinin imaji oldukca etkilendi eskiden muhendis-doktor-avukat arabasi iken V-Tec cakal kasacilar yuzunden eski guzel gunleri geride kaldi.
    Sahsi gorusum Handa SUV araclar daha guzel dizayna sahipler , ulkemiz piyasasinda insanlar gonlundeki araca degil cebine uygun araca bindigi icin kimseyide tercihlerinden dolayi elestirmek istemiyorum.
  • balcis kullanıcısına yanıt
    O konuda haklisiniz. Daciadada bu fitil problemi var yarim fitil derdi. Millet kendi sonradan fitilliyor arabayi. Aslinda civiccilerde kendi alip fitilleyebilirler 1000 lira civarinda tutar tahminim. tabi 200bin veripte fitilsiz arac almak koyar adama. Opsiyon sunsalar bari...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mfeker89 kullanıcısına yanıt
    fark etmez, cebimden 200 lira çıkacaksa hondaya binmem, isterse segmentinin en dolu arabası olsun.
  • sardemir kullanıcısına yanıt
    söylemek istediği şu, madem o kadar paran var neden çingenelik peşindesin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bullx -- 27 Aralık 2019; 21:59:55 >
  • Geçen gün benzer bir konuda ciciv e hakaret ettiğim gerçeksi ile civic sahibi bir admin tarafından ( öyle olduğunu düşünüyorum ) 4 gün ceza aldım

    Civic'i eleştirmeyin hesabınız elden gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic e sonradan yalitim uygulayan var mi? Subi garage 5.800 liste fiyati yalitim uyguluyor. Aslinda sonradan uygulanan yalitima gore fiyat kotü değil. Abuk subuk donanimlara bir dünya para verirken sonradan yalitim uygulamasinada bu para verilebilir gibi geliyor?
    Birde gidip avrupa fitili takilirsa tum bu dertler şakadak biter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 27 Aralık 2019; 19:32:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda civic guzel araba. Fakat Turkiyede fiyati cok sisirildi. Ederi fiyati gelene kadar bulasmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bullx kullanıcısına yanıt
    En pahalı benzinli 1.5 turbo civic 185bin görünüyor. Liste fiyatı. Devlet kredi vs destek yapınca azıttılar, fiyatı arttırdılar. Ona rağmen fiyatı bu.

    182hp,ful donanım civic 185bin. Buna alternatif ne önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onatba

    Yapisal rijititesinde, fonksiyonunda ve emniyetinde problem yoksa ince kapi demek daha fazla iç hacim daha az ağırlık demek. Kapiyi kallin yapmanin ne gibi bir faydasi olabilir ki? Araba kapisi bu eninde sonunda.
    Cybertruck alin kapi ariyorsaniz.
    O zaman ileride şayet ev yaptirisaniz, evin taşıyıcı kolonları nasıl olsa sağlam diye duvarları standart tuğlayla değil de 2cm lik barbekü tuglasiyla dosersiniz. 😉 Hem evin oturum metrekareside artmış olur mis gibi geniş geniş.

    Ama sonra yav kışın bu evi isitamiyoruz doğalgaz ödemekten imanım gevredi ya da sokağın tüm sesi, yan komşunun tüm bagirtilari bizim evde diye dert yanmayiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.