|
Sıfır araçta motor ariza ışığı acaba neden yanar ? Telefon ettim aksam oldugu icin , sabah servise bi alacaklar ancak yakıt asiri az olduğunda ya da asiri doldugunda da yanar dediler. Bayideyken de yaniyormus ben fark etmemisim cektigim videoda gordum tesadufen. Dedikleri gibi yakittan olabilir mi ? Vuruntu sarsinti bir ses sorun hic yok ama sizce nasil,bir yol izlemeliyim? sifir aracta neden motor ariza isigi yanar diye dusunup ona gore mi hareket etmeliyim ? arac degisim vs yoksa sorun kucuk olabilir takmamaki miyim ? Motor konusunda fazla bilgim yok o sebeple sizleri rahatsiz ediyorum .Saygilar. DÜZENLEME: Sabah çalıştırınca isik gitmisti. Yine de servis bakti hic bir sorun cikmadi. Benzin asiri konulduğunda da olur , arac siz alana kadar cok uzun sure yattigindan da olur vs givi soylediler. Allaha sukur hic sorun yok. Tesekkurler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jr09 -- 14 Aralık 2023; 10:16:24 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sσмєтιмєѕ уσυ ¢αη ƒιη∂ ∂αуℓιgнт ιη тнє ∂αякηєѕѕ...
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






