|
SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (6340. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalkerEstağfirullah ben forumda her türlü soruyu objektif olarak cevaplamaya çalışıyorum, takdiri tüketiciye bırakıyorum.
Eğer sırf prim yapsın diyorsanız kesinlikle hem dizel hem otomatik olmalı.
Arona’da TDI DSG kombinasyonu olsa iyi olurdu. Arona B SUV içinde ön plana çıkamadı maalesef. PSA sevmem ama objektif olursak 2008 daha fazla talep gördü.
Ben benzinli sevmiyorum açıkçası çünkü 2. elde yavaş gidiyor ve şu anda VAG grubunda tek seçenek benzinli. Sıfır alacaksanız benzinliden başka alternatif yok.
ben olsam TDI DSG alırım. Hem az yakar hem de “nadir olan değerlidir.” 2. Elde de hızlı satıldığını bizzat tecrübe ettim.
Cok tesekkur ederim.
-
Clio 5 Icon X-Tronic test edip ön göğüs kapı içlerine dokunup yumuşak plastik kalitesini hissetmenizi öneririm.
Touch ve Joy için aynı şeyi söyleyemem. Icon deyince sanki Clio değil başka bir araba gibi farklı malzeme kullanmışlar.
Bir de RS-Line olunca çok güzel
Icon Clio hem hayalet, hem keyless go, hem elektrikli el freni, hem katlanır ayna, hem PureVision FULL LED far ile güzel donanımlı ve kaliteli olmuş.
Egea ve i20 İçin aynı şeyi söyleyemem. Yalıtım yok sert plastik kalite algısı zayıf.
-
Sadece PSA değil, Kore ve Japon arabalarını da kötülüyorum.
Ben burda eksi ve artısıyla objektif yorumluyorum.
Müşteri odaklı yorum yapıyorum
Eğer PSA öven insan arıyorsanız cebine 50 TL koyunca “PSA çogh iyi olmuş çog hojdir.” şeklinde yorum yapan malum sitede video çeken elemanları dinleyin.
Yeni 208 hiç işçilik hatası yok mu şu ana kadar ?
Hiç mi olumsuz yanı yok bu PSA’nın ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 14 Mayıs 2021; 14:58:29 > -
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalkerClio 5 Icon X-Tronic test edip ön göğüs kapı içlerine dokunup yumuşak plastik kalitesini hissetmenizi öneririm.
Touch ve Joy için aynı şeyi söyleyemem. Icon deyince sanki Clio değil başka bir araba gibi farklı malzeme kullanmışlar.
Bir de RS-Line olunca çok güzel
Icon Clio hem hayalet, hem keyless go, hem elektrikli el freni, hem katlanır ayna, hem PureVision FULL LED far ile güzel donanımlı ve kaliteli olmuş.
Egea ve i20 İçin aynı şeyi söyleyemem. Yalıtım yok sert plastik kalite algısı zayıf.
Araba benim için yumuşak plastikten ibaret değil.
Renault kalitesi düşük Bir araba bana göre
-
i20 ve egea inceleme fırsatım olmadı ; kullanıcı yorumlarında dediğiniz gibi bazı eleştiriler var. Clio icon ve r s line bana biraz daha kaliteli gibi geldi . Forumda onunda birkaç sorunundan bahsediliyordu . B sınıfında kaliteli bir araç seçeneği yok galıba.
-
Her markada olumsuz bişey çıkabiliyor ama dikkat ediyorum psa araçlarını yerden yere vurma çabanız var volkswagen iyi bir marka olabilir ama emin olun benim aracımdaki dsg ısınma problemini servis çözememişti ve yakıt ort 7-8 den aşağı değildi psa eski psa değil ben çok memnunum aracımdan 4.9 litre yakıyor ve 1.2 Puretech aracım yok sorunlu yok şöyle yok böyle dik yokuşta bagaj dolu biçimde klima açık araç hiç zorlanmadı golf 1.5 motorlu olmasına rağmen bu kadar net hızlanması yoktu ben marka fanboyluğuna karşıyım yoksa psa da benim babamın oğlu değil. -
Coralla iç malzemesi daha dolgun gibi duruyor . Eski kasasında Dijital gösterge panosu çok kötü ve stepnesi opsiyonluydu. Valla ithal arabalar çok farkediyor hem işçilik hem de kalite anlamımda.
-
quote:
Orijinalden alıntı: KıngsmannnnnCoralla iç malzemesi daha dolgun gibi duruyor . Eski kasasında Dijital gösterge panosu çok kötü ve stepnesi opsiyonluydu. Valla ithal arabalar çok farkediyor hem işçilik hem de kalite anlamımda.
Eder tabi de fiytta da fark eder..
Yakında yerli üretim araçları bile alamaz çoğu insan
-
Clio 5 Icon RS-Line, eller serbest ve görüntülü park destek vs. tüm opsiyonlarla birlikte 310.000 TL karşılığında alınan Clio’ya bir bakın, test edin derim.
Renault ama şu arabaya “kalitesiz” diyen bu arabaya binmemiş, dokunmamış, viraja girmemiş, yalıtımını dinlememiş, performansını görmemiş, NCap testlerini izlememiş ve ezbere konuşuyordur.
Biraz objektif olalım. Hayalet elektrikli park freni keyless go yanında bi dolu özellik de var.
310.000 TL şu arabanın 1.0 olanı.
VAG fanı olarak Polo ile aradaki fark kapanıyor / kapanmak üzere diyebilirim. Ama Joy ve Touch için aynı şeyi söyleyemem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 14 Mayıs 2021; 15:10:45 > -
15.000 km sonrası yorumlarınızı tekrar dinlemek isterim.
Varsa detaylı foto isteriz :)
-
Kesinlikle katılıyorum hocam icon ve r s line donanım olarak dolu içi baya göz alıcı duruyor .
Ön konsolda yumuşak malzeme ve krom detaylar çok fazla var.
Koltukları da yarı deri sportif .
Alınabilir bir araç gibi duruyor .
-
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalkerClio 5 Icon RS-Line, eller serbest ve görüntülü park destek vs. tüm opsiyonlarla birlikte 310.000 TL karşılığında alınan Clio’ya bir bakın, test edin derim.
Renault ama şu arabaya “kalitesiz” diyen bu arabaya binmemiş, dokunmamış, viraja girmemiş, yalıtımını dinlememiş, performansını görmemiş, NCap testlerini izlememiş ve ezbere konuşuyordur.
Biraz objektif olalım. Hayalet elektrikli park freni keyless go yanında bi dolu özellik de var.
310.000 TL şu arabanın 1.0 olanı.
VAG fanı olarak Polo ile aradaki fark kapanıyor / kapanmak üzere diyebilirim. Ama Joy ve Touch için aynı şeyi söyleyemem.
Hiçbir markanın fanı değilim gayet objektif bakıyorum olaya ..
Bu işin içinden geliyorum mekanik olarak. Çoğu aracın parça kalitesini bilirim zaten işim bu.
Donanım Demek kalite demek değildir.
Renault kalitesiz bir marka bana göre ..eller serbest özelliği onu kaliteli yapmaz
-
Tabiki düzeyli sohbete her zaman cevap veririm en yakın zamanda foto atacağım hem yakıt performansı adına hem de 15.000 km sonrasında yorum yapacağımdan emin olabilirsiniz. -
Ben ki Kore Fransız Japon arabalarını yerden yere vururum ama şu videoda test edilen Clio Icon’a kötü diyemem.
PSA sevmem ama bugüne kadar geldiği gelişmeyi ve gördüğü talebi görmezden gelemem.
PSA işçilik hatalarını da giderir zamanla, 10 sene sonra çok farklı yerde olacaktır.
Clio Icon için Almanlara çok yakın bir araç olmuş diyebilirim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalkerBen ki Kore Fransız Japon arabalarını yerden yere vururum ama şu videoda test edilen Clio Icon’a kötü diyemem.
PSA sevmem ama bugüne kadar geldiği gelişmeyi ve gördüğü talebi görmezden gelemem.
PSA işçilik hatalarını da giderir zamanla, 10 sene sonra çok farklı yerde olacaktır.
Clio Icon için Almanlara çok yakın bir araç olmuş diyebilirim.
Ben performans veya donanım hakkında hiçbirsey söylemedim.
Mekanik Kalitesi, dayanıklılık zaman ile tecrübe ile anlaşılan birşey ..
-
quote:
Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalkerBen ki Kore Fransız Japon arabalarını yerden yere vururum ama şu videoda test edilen Clio Icon’a kötü diyemem.
PSA sevmem ama bugüne kadar geldiği gelişmeyi ve gördüğü talebi görmezden gelemem.
PSA işçilik hatalarını da giderir zamanla, 10 sene sonra çok farklı yerde olacaktır.
Clio Icon için Almanlara çok yakın bir araç olmuş diyebilirim.
kaptan sanırım fıloya clıo ekledın. uzun zamandır clıoyu dusurmuyorsn agzından, sen aldıysan zaten en ıyısı en guzelıdır. hayırlı satıslar.
-
Adminler bu konuya uğramıyor herhalde. Konunun fiyat ile alakası kalmamış insanlar tartışıyor. Sayfalar önce soru sordum cevap yok. Babanızın malı gibi Markaları savunmaya devam 👏👏👏 -
Her türlü soru cevaplanır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 14 Mayıs 2021; 16:1:38 > -
Bizde her zaman objektif değerlendirme olur.
Yeri gelir yerden yere vururum, ama hakkı varsa hakkını yemeyiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X