Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ VE SIFIR ARAÇ TEKLİFİ ALANLAR

5 sn
98.438
Cevap
1.647
Favori
11.615.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 6607
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 40
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 9
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 25
  • Favoriye Eklediklerim 1648
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • EUS (1553 mesaj) CaptainSkyWalker (1292 mesaj) icemy (978 mesaj) ysf87 (842 mesaj) Opel Arden Otomotiv (779 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41699 mesaj) Mobil (50515 mesaj) Tablet (568 mesaj) Mini (5020 mesaj) Uygulama (13828 mesaj)
  • @
287 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
3. Sırada  bugün en iyi #2
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> SIFIR ARAÇ VE SIFIR ARAÇ TEKLİFİ ALANLAR
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    72 Mesaj
    Passat bussiness tsi dsg 370k. Bosa cikmis arac. Avek umraniye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2268 Mesaj

    Satış fiyatı en az 50 bin dolar ilk yıl 5 bin civarı üretilecek. Sonra kademeli artıyor. 5000 üretim için hiç fabrika kurulur mu? Adet 100.000 üstü olunca fabrika da üretilir.

    Togg en azından şu an için zengin işi 50 bin dolar daha vergi vs hariç. Üst modeli 70 bin civarı.

    Açıkcası ben olsam A hb ve B suv ile başlar sonra b hb ve b sedan sonrada c hb ve c sedan yapar en son c suv yapardım.

    Önemli olan fikri mülkiyet hakları. Hiç bir parçasını üretmesende olur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    bps kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2668 Mesaj

    Londra da yaşamanıza gerek yok, dizel üretimi sonlandırıldığı zaman bir firma için sizde alamıyorsunuz doğal olarak. Bugün 1.6 atmosferik megane, 1.6 atmosferik egea, 1.6 atmosferik corolla, 1.6 dizel vag grubu araçlar vs vs. Bir firma AB pazarı için o motor seçeneğini bıraktığı zaman bizde o pazara entegre olduğumuz için bizim içinde bırakmış oluyor. Yani 2025 yılına gelindiğinde AB pazarında dizel otomobil çok çok kısıtlı olduğu zaman bizde de aynı durum olacak. Farkımız onlar kullanıma yönelik yasaklarla mevcut parktaki araçları hızlı şekilde kullanımdan çekecekler bizde ise kullanımda ki araçlar çok ekstrem bir durum olmazsa ömürlerini tamamlayacak. Yani sıfır araç arzında AB ile entegreyiz ancak alınmış ve halihazırda kullanımda olan araçlar için AB'de tehlike çanları çalarken bizde yüksek ihtimal sorun olmayacak.


    Zaten bu sebeple AB'de dizel payı %50 seviyelerinden 20li seviyelere geriledi çok muhtemel önümüzdeki yıl 10lu seviyeler görülecek. 3 yıl sonra birçok şehire giremeyeceği bir aracı hem de daha yüksek vergiler ile bir AB vatandaşı tercih etmiyor artık, tercih edilmediği için hızla pazar payı düşüyor, pazar payı düştüğü içinde üretimini sonlandırma ya da kısıtlama kararı alıyor firmalar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 21 Ekim 2020; 18:13:3 >
    |
    |
    bps kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Uzaklaştırılmış 8 gün cezanın, 7 gün 18 saat 56 dakika kadarı kaldı.

    Multimedya ekranını şart koşuyorlar hocam 219000 dediler




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    airmen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    162 Mesaj

    Ağzına sağlık,


    Kedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş :)




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Uchiha Sasuke07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    111 Mesaj

    neden bu kadar pahalı bir araç üretiyorlar ki avrupa da kim alacak türk malı aracı 50 bin dolara

    |
    |
    muhalif13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1296 Mesaj
    Egea aldım bugün
    1.3 easy stil paket 146.8 bine umarım pişman olmam Toyota yarisimi sattım.
    Kasım 15te gelecek araç fiyat sabit.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj

    Tesladan pahalı oluyor sizin dediğinize göre . Hiç sanmıyorum . Ucuz olmayacağı belli ama abartmak yersiz .



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    muhalif13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1406 Mesaj

    Belli donanımları dizel üretirler, filoları kaybetmek istemezler, kim dizel getirirse kazanır.
    Yanlış biliyorsam düzeltin 1.6 Dizel Mercedes E serisi avrupada yok diye biliyorum, bizim için üretiyorlar dersek yanlış olmaz, yine bizim için Tucson’u 1.6 dizel ile ürettiler, öncesinde 1.7 ve 2.0 dizel vardı. Ülkemiz için üretilen araçlar var özellikle motor kombinasyonu olarak.
    Başka bir örnek olarak Motor değil belki ama Avrupada üretilen sedan Passat’ların %65-70’i bize geliyormuş, bize özel üretiyorlar desek yine yanlış olmaz.
    Avrupa dizelden vazgeçse de bizim için biraz daha devam ederler, ne kadar devam ederler orasını bilemiyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    edgar1899 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2273 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RedPyro

    Tesladan pahalı oluyor sizin dediğinize göre . Hiç sanmıyorum . Ucuz olmayacağı belli ama abartmak yersiz .

    500 km menzil 400 beygir vs. falan bu özelliklere göre fiyatın 50bin dolar olacağı hesaplanıyor



    https://togg.com.tr/content/otomobil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 21 Ekim 2020; 18:31:46 >
    |
    |
  • Yarbay
    2710 Mesaj

    Renk fiyat farkı mı var . Arkadaşıma aldık geçen hafta 144900 e ama beyazdı o.

    |
    |
    Del Murder kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2668 Mesaj

    Bizim için sadece bizim pazarımız için üretilen bir seçenek yok. Ancak bizim gibi hacime dayalı vergi uygulayan bazı AB ülkeleri var, burada önemli olan ölçek ekonomisi. Yani bir motoru geliştirip yeni emisyon fazına geçirmek için kullanacağınız yatırım tutarı satış adedinizi karşılıyor mu?


    Düşünün bir motorun faz geçişi için harcayacağınız tutar onmilyonlarca dolarlık test ve arge masrafı. Bu masrafı Türkiyede sattığınız araçtan çıkaramazsınız ancak bir havuz oluşturabilirseniz örneğin İtalya vs doğu Avrupa pazarı ve Türkiyede devam edeceğim derseniz evet o zaman mantıklı hale geliyor.


    Sadece Türkiye pazarı için motor geliştirmesi yapan tek firma Honda idi, o da motoru sadece CO2 sınırına takıldığı ve Türkiye de bu sınır uygulanmadığı için AB pazarında satmadığı 1.6 atmosferik motorunu Türkiye için belgelendirdi. Ancak bu yıl itibariyle onlarda bırakacak artık bildiğim kadarıyla.


    Bununla birlikte Passat konusu tamamen şehir efsanesi üretilen passatların küçük bir bölümü ülkemizde satılıyor. Daha önce rakamları çıkarmıştım mesajı bulursam eklerim.


    Son olarak filolarda Hybrid araçlara geçiş yapacak AB'de bu geçiş çoktan başladı bizde de dizel otomobil tarafında bittikçe yerini Hybrid çözümler alacak.


    Sadece ülkemize özel motor yapılamaz dolayısıyla bu konu mantıklı olsa ülkemizde pazar payı en yüksek iki firma olan Renault ve Fiat ellerindeki 1.6 atmosferik motorları Türkiye pazarı için bırakmazdı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ysf87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1731 Mesaj
    Arkadaşlar, 2025 yılına kadar kim öle, kim kala, Dünya çok şeye gebe, keza Türkiyede öyle.
    Firmalar 2020 yilinda satılan araca 10 yıl, en kotu 2030 a kadar yedek parça hizmeti vermek zorunda.
    Türkiyede yasaklarda 2025 yılında falan olmaz, bunun olabilmesi için 1990 modellerin, 2000 modellerin, hatta 20 yaşını geçen her aracın trafikten men edilmesi ya da bunların da şehir merkezlerine giriş cikislarinin yasaklanması lazım.Bunlarin olması da çok zaman alır.
    Kısacası Türkiye'de dizel en az 10 yıl devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 21 Ekim 2020; 18:41:56 >
  • Yarbay
    4569 Mesaj

    yasağa gerek olmadan zaten firmalar dizeli üretmeyecek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dt1907 -- 21 Ekim 2020; 18:43:24 >
    |
    |
  • Yarbay
    2668 Mesaj

    Kullanımdaki araçlar için 10 yılda 20 yılda devam eder. Çok küçük ihtimal ABden gelen çevrecilik dalgasıyla belki MTV farklılaştırması olabilir. Bunun yanında düşük emisyon alanları ilan edilecek uzun vadede buralara girişte sıkıntı ya da ilave ücretler olur. Ancak kullanım sırasında bir sıkıntı çok çok yüksek ihtimal olmaz.


    Çevre ve Şehircilik Bakanlığının şu an düşük emisyon alanları çalışması var, İstanbulda tarihi yarımada da bazı bölgeler, Ankarada Kızılay vs gibi yerlere girişte plaka okuma özellikli kameralar ile denetim uygulaması çerçevesinde emisyon sınırlaması yapılması. Örneğin Kızılay düşük emisyon alanı ilan edilecek ve bu alana euro 2 altı araçlar girerse kanunla belirlenen tutarda ceza plaka okuma özellikli kameralar ile otomatik olarak yazılacak. Buna benzer çözümler uzun vadede dizel araçlara da uygulanabilir AB şehirleri gibi ancak bu kısa vadede olmaz, asgari 10 yılı var.


    Bunun haricinde yukarıda da bahsettiğim gibi bizde dönüşüm yasaklarla değil uzun vadede araç arzı sonlandığı için gerçekleşecek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 21 Ekim 2020; 18:52:6 >
    |
    |
    geng kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    293 Mesaj

    Hocam kuru buralarda sabit tutarlarsa sıfır fiyatları düşmez aynı seviyelerde gider. Ama şu sıfır liste fiyatı 160 olan araca 230 yazan alsatçılar mecbur indireceklerler fiyatları. Yerli üretimde aksama olmazsa bayiler araç dolar. Faizler artarsa insanlar kredi çekemez araç satışları düşer.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    kator kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Toyota Corolla otomatik için birkaç bayi gezdim. Mart ayına sıraya yazıyorlar, marttan önce kimse araç yok dedi. Şimdi sıraya girsek, Mart ayında araci teslim alırken fahiş fiyat olursa verdiğimiz peşinatı geri alıp vazgeçebilir miyiz? Valla yapacak birşey yok gibi gözü karartıp sıraya gireceğim gibi görünüyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4569 Mesaj

    yıllık 20 bin km den az yapanlar dizelde zararda.cok yapsanda geleceği tehlikeli.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    Dizel tr de bitmez imkansiz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,922
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.