Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (2810. sayfa)

5 sn
288.757
Cevap
4.621
Favori
46.987.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1050 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
3. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 28082809281028112812
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pilotbeyBG kullanıcısına yanıt
    Daha pahalıya ikinci el mi alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda civic hatchback 1.5 sport olan bayi var mı? Bilen varsa yazarsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrdmr1 kullanıcısına yanıt
    Hocam kullandiniz a3 sport paketmiydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Atmosferik motora lpg ve dizel ağır kırsaldır.

    Sıfır araba alıp böyle şeyler yapmayın alın bir fındık motor fındık gibi yürüsün.

    Para problem değilse 1.5 tsi 150 beygir motor türkiye şartlarında silindir kapatma özelliğiyle çok tasarrufludur.

    Kırsal motor almayın bir çok marka zaten gün ve gün kırsal motorlara son vericek yapmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç konusunda ne kadar bu elemana katılmasam da atmosferik konusunda dedikleri doğru. Lpg ler performansı asagiya cekmiyor yeni yapılan son araştırmalara göre . Fabrikasyon lpg ise benzin ile farki yok. Ayrica performans anlamında anli şanlı fark yok turbo motor ile ikisine de bindim. Turbo oldu diye uçmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günaydınlar...bu başlıkta başkasını marka fanatikliğiyle suçlayıp,kendi beğendiği veya kullandığı marka-modele olumsuz eleştiri gelince saldırı moduna girenleri görünce bir düşünce alıyor beni,bir kaç sayfa geride bunlar benim düşüncelerim,bir başkası da benim aracım hakkında eleştiri yapabilir diyenler,olumsuz eleştiri gelince şahin oluyorlar,benim güzel insanlarım.....
  • 2020 model Kuga titanium teknoloji paketli mi yoksa 2020 tuscon nline paketli araç mı

    Sizce yorumlarınız çok önemli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu konu her gün rayından cıkıyor bizim millet atışmadan duramıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aslanpence40_ A kullanıcısına yanıt
    İyi bir montajda LPG ne performansı düşürür ne de sorun çıkarır yalnız turbo gerçekten fark yaratıyor örnek vermek gerekirse 1.0 turbolu araç 1.4 atmosferikten daha performanslıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat Leon Fr kırmızı renk aracımı teslim aldıktan sonra satacağım Ankara'da yaşıyorum , al-satçı değilim ilgilenen arkadaşlar pm atabilir araç 2 haftaya teslim olacak tarafıma.
  • Karqasa kullanıcısına yanıt
    Sizede merhaba,naçizane görüşüm her iki araçta çok dolu ama tucson bana daha gösterişli ve albenili geliyor,tabi ki sadece dış görünüş,incelediğimde her iki modelde bir çok üst düzey özellik standart olarak sunuluyor,bence bulabilirseniz her iki araçla da test sürüşü yapıp karar verin...
  • Midnightmrt M kullanıcısına yanıt
    Bu biraz size şöyle anlatayım talep meselesi. Elbette turbo biraz daha iyi olabilir. Ama turbolarda motor hacminden kısıyorlar . Vw deki 1.5 motor iyidir. Lakin bunlar arasında ivmelenme farki vardır. Yok performans kötü vb . hikayeler için dedim ben. Eger sanziman motorla uyumluysa zaten günümüzde çeşitli spor eco comfort gibi şeyler cikmis durumda ki ben bu 2020 atmosferik araçlardan bahsediyorum. Motor faktörü de burada önemli hangi marka olduğu. Yolda ikisi arasında fark olmuyor ikisi de 140 150 vb neyse gidiyor mu gidiyor. Yok cenaze aracı ithamlari sacma buluyorum. 2. 0 motor arac getirseniz orasi ayri .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aslanpence40_ -- 3 Ağustos 2020; 12:16:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seyfiican kullanıcısına yanıt
    Tüm paketlerin arasında 10-15 bin oynatmışlar, Cool ile E.Tekno arası da zamdan önce 10bindi, şimdi 15bin olmuş.
    Ben de 165bin civarı bekliyordum elegance teknoyu, daha üstüne çıktığı takdirde başka modellere yönelirim dedim ama bakalım C3'ün fiyatı ve tedariği ne durumda olacak, ona göre karar vereceğim artık bu hafta içerisinde.
  • eagle35 E kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun yorumunuz için, test sürüşü için bile araç yok gibi zaten sıfırı da yok satılıyor

    Tusconun kırmızısı beni al diye duruyor ama Kuga da yeni araç pek fordcu olmasam da aklımda kalıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerjj

    0 araç almayi düşünüyorum. Teşekkür ederim hocam
    Tamamdır hocam. Hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5-10 gün içinde bayilerde bulunabilecek bir araç modeli var mıdır? 150 bin TL civarı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersno kullanıcısına yanıt
    Hocam takdır elbet sızın ama elegance tekno paketlı bır rıo b sınıfı ıcerısınde gayet mantıklı. Bır oncekı nesıl cok yakan atmosferık modele gore yenı motor ve 7 ılerı dct sanzıman oldukca verımlı hyundaı ı20den bılıyoruz bunu. Ayrıca bu sınıfta serıt takıp, sehır ıcı fren, dıgı klıma, gerı gorus vs cogu aracta yok. Evet fıyat bekledıgımden cok geldı ama bayı ıle sıkı pazarlıklar edıp 170 bın altına anlasmak nıyetındeyım ben. Bı de benım kol dayama takıntım var o yuzden c3u sırf bu yuzden elemıstım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Örnek vereyim, Clio 5 otomatik 1.0 touch paket fransa fiyatı ki arka kapılar manuelli hali 20.000 euro, liraya çevirdiğimizde mevcut kurla 164 bin TL yapıyor, bizde ki fiyatı şu an 157.800 TL. Birim muhabbetine girmek istemiyorum. Orada bile lira bazında bakınca bu fiyatlara satılan bu araçları burada almayınca fiyatları nasıl düşecek onu anlamıyorum. Neymiş rağbet olmazsa düşermiş. Bize özel Türkler rağbet etmiyor 20 bin TL indirip satalım mı diyecekler? Bunlar hayal. Tek çıkar yol euronun 1-2 TL düşmesi o da ne kadar mümkün. Ne zaman sıfır araç sayısı artar bayilerde sıkıntı kalmaz o zaman ikinci elciler liste fiyatını geçemez, geçse de satamaz. Euro arttığı sürece araç fiyatlarının sabit kalmasını veya düşmesini beklemek ütopya.
  • seyfiican kullanıcısına yanıt
    Bugün Rio'dan vazgeçip 165bin civarı olan bir arabayı beklemeye başlasam, bize gelene kadar 175-180bin olacak. Hiç sabit durmuyor fiyatlar, onu düşününce al bitsin bu işkence diyorum ben de hocam :) Gerçekten özellikleri tatmin edici bu segment için, umarım bayiilerde ufak bir indirim alabiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K4RT4L

    Örnek vereyim, Clio 5 otomatik 1.0 touch paket fransa fiyatı ki arka kapılar manuelli hali 20.000 euro, liraya çevirdiğimizde mevcut kurla 164 bin TL yapıyor, bizde ki fiyatı şu an 157.800 TL. Birim muhabbetine girmek istemiyorum. Orada bile lira bazında bakınca bu fiyatlara satılan bu araçları burada almayınca fiyatları nasıl düşecek onu anlamıyorum. Neymiş rağbet olmazsa düşermiş. Bize özel Türkler rağbet etmiyor 20 bin TL indirip satalım mı diyecekler? Bunlar hayal. Tek çıkar yol euronun 1-2 TL düşmesi o da ne kadar mümkün. Ne zaman sıfır araç sayısı artar bayilerde sıkıntı kalmaz o zaman ikinci elciler liste fiyatını geçemez, geçse de satamaz. Euro arttığı sürece araç fiyatlarının sabit kalmasını veya düşmesini beklemek ütopya.
    Aynen oyle. Herseyin bir maliyeti var. Kimse almazsa, maliyetlerini de karsilamiyorsa biraz bakar sonra çekilir piyasadan yada donanim kırparak cok bos paketler getirirler. Satılmayınca fiyat düşüşü olması için çok yüksek kar marjı ile çalışılıyor olması lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 28082809281028112812
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.