Şimdi Ara

Sıfır Anakart Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnventus'tan Asus anakart aldım.Gelen anakartın jelatininin ağzı katlanıp anakartın altındaydı ucunda herhangi bant felan yoktu ayrica çizgi elektronik siteainden seri no yu kontrol ettiğimde hata veriyor.Kutu içeriği tam ama kuşkulandım biraz gerçi İnventus böyle birşey yapmaz diye düşünüyorum da Türkiye burası
     Sıfır Anakart Hakkında
     Sıfır Anakart Hakkında

    Bir de o kâğıt yırtıktı ?

    İnventus'a başvurayım mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Inventustan böyle ürün gelmez normalde. Bu açılmış ürün belli, iade edilmiş ürün olabilir. Inventusla iletişime geç.
  • testerenecmi kullanıcısına yanıt
    Anakartin montajini yaptim ama iadede sikinti cikarirlar mi eger oyle bir durum varsa ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnventus'un iade konularında sorun çıkardığını hiç duymadım. Meltem Hanım ile iletişime geçin, arayıp.
    Çizgi Elektronik garanti sorgulamada görememe sebebiniz Çizgi Elektronik'in artık Asus yetkili servisi olmayışı olabilir mi?
  • Mode03 kullanıcısına yanıt
    Yerinizde olsam iade ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meltem hanimin numarasi var mi dahili felan
    Cizgi bakmiyo mu artik nerden kontrol esebilirim bir de kutu icindeki sata kablosunu ambalajini yirttim sikinti cikarirlar mi ?bir de anakartin ustunseki asus simgesi vardi kucuk onun ustundeki jelatini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus'un yetkili servisi SMS Infocomm oldu, garanti takibi sanırım yapılamıyor SMS Infocomm üzerinden.
    Sitelerinde yazan numaradan arayın, aldığınız üründe sorun olduğunu kendisiyle görüşmek istediğinizi belirtin.
    0216 347 19 47
    Montaj yapmadan önce konuyu İnventus ile görüşseydiniz veya foruma konu açsaydınız daha iyi olurdu. Onlardan dolayı sorun çıkarırlar mı bilmiyorum. Aslında kutu içeriği tam ve anakartta sorun yoksa kullanmaya devam edebilirsiniz. İnventus ile bir görüşün bakalım ne diyecekler
  • 2 hafta icinde islemci de gelicek o zaman tam olarak kontrol edicembama elektrik verdim isiklar yandi kutu icerigi tam anakartta toz dahi yoktu sadece oyle gorunce sorayim dedim faturam da var garanti sorun olmaz diye dusunuyorum kutu icerigi tam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıkıntı var danışın tekrar sevise
  • İnventus'u aradım bugün.Meltem hanımla görüşmek istedim ama yokmuş
    Telefondaki bayana önce barkodu sordum. O da o barkod bizimle distribütör arasinda sizinle alakasi yok sadece bize saglam geldiğini gösteren birşey tarzında birşey dedi.
    Sonra da ambalajın ağzı anakartın altına verilmişti dedim.Gelen ürünler açılıp kontrol ediliyor eğer bir sorun olursa geri gönderiliyor herhangi bir sorun yok dedi.
    Daha önce de belirttiğim gibi anakart üzerinde toz tanesi dahi yoktu ambalajda çıkarttığımda sadece sonradan bunlar dikkatimi çektiği için konu açtım. Sonuç olarak şuanlık sıkıntı yok.İşlemci de gelince eğer sıkıntı varsa karti servise gonderirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mode03

    İnventus'u aradım bugün.Meltem hanımla görüşmek istedim ama yokmuş
    Telefondaki bayana önce barkodu sordum. O da o barkod bizimle distribütör arasinda sizinle alakasi yok sadece bize saglam geldiğini gösteren birşey tarzında birşey dedi.
    Sonra da ambalajın ağzı anakartın altına verilmişti dedim.Gelen ürünler açılıp kontrol ediliyor eğer bir sorun olursa geri gönderiliyor herhangi bir sorun yok dedi.
    Daha önce de belirttiğim gibi anakart üzerinde toz tanesi dahi yoktu ambalajda çıkarttığımda sadece sonradan bunlar dikkatimi çektiği için konu açtım. Sonuç olarak şuanlık sıkıntı yok.İşlemci de gelince eğer sıkıntı varsa karti servise gonderirim.

    merhaba bende 1 hafta içinde kasa toplayacağım buradan nası önerirmisin? ne kadar mesaj attıysam cevap gelmedide biraz tereddütte kaldım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitelated -- 21 Aralık 2015; 19:18:20 >




  • whitelated kullanıcısına yanıt
    Anakarttan once de termal macun aldim sikinti olmadi insanlar alisvrtis yapiyo forumda sikinti yasayan gormedim belki vardir ama bilemiuorum benim aldigim anakarttaki durum ise yazdigim gibi kutu icerikleri vr aparatlar el degmemisti ambalajlarinin uzerinde barkodlari dahi vardi anakartin ambalaji ve dis kuyunun uzerindeki kagiyin olayini da yazmistim yukatida telefonla arayinca da hemen ilgilenip duzgun bir sekilde anlattilar durumu sikinyi yok suanlik islemcimi bekliuorum bakalim yukatida yazdigim gibi anakartin uzerinde toz dahi yoktu sagoyucularin uzerindeki jrlatinleri de ben kaldirdim firmada sikinti yok gibi baska da sirun yasamadim zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mode03

    Anakarttan once de termal macun aldim sikinti olmadi insanlar alisvrtis yapiyo forumda sikinti yasayan gormedim belki vardir ama bilemiuorum benim aldigim anakarttaki durum ise yazdigim gibi kutu icerikleri vr aparatlar el degmemisti ambalajlarinin uzerinde barkodlari dahi vardi anakartin ambalaji ve dis kuyunun uzerindeki kagiyin olayini da yazmistim yukatida telefonla arayinca da hemen ilgilenip duzgun bir sekilde anlattilar durumu sikinyi yok suanlik islemcimi bekliuorum bakalim yukatida yazdigim gibi anakartin uzerinde toz dahi yoktu sagoyucularin uzerindeki jrlatinleri de ben kaldirdim firmada sikinti yok gibi baska da sirun yasamadim zaten

    Haftasonuna şipariş geçmeyi düşünüyorum ama montaj yapmaşarını istiyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.