Şimdi Ara

Siemens WM12T581TR Sıkma Sırasında Ötüyor! Bu firmadan Uzak Durun (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
3
Favori
8.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kararı teslim aldım ve sonucu müşteri hizmetlerine bildirdim yarın geri dönüş yapacaklar, karara baktığımda savunma dahi yapmadıkaları gördüm cidden yazık müşteriyi küçük görmek ve eziyet etmektir bu başka açıklaması yok!
  • Bizim makinenin palet yine gitti. aşırı sesli çalışıyordu birkaç gündür yıkama sonu yine aynı şekilde palet çamaşırlarla çıkmış(bu seferde anneme denk gelmiş). Servis teknisyeni geldi para iadesi vs zorlayın dedi genel merkeze not alınmış, merkez hala yüzsüzce parçada onarım yapabiliriz diyor. Gelen teknisyeni ben görmedim ama onarıma gelecekleri zaman yaptırmayacağım. El insaf yahu aynı makinanın 3. kazanı bu arızalanan. Hakemliğiz anlayacağınız yine demem o ki bosch servisiyle işinizi çözmeye kalkmayın hem makineniz hem sinirleriniz hemde paranız rezil oluyor. Benimse içime oturan tek şey seve seve alıp memnun olduğumuz kullanddığımız makinenin böyle hunharca rezil edilmesi ve inanın makinedeki bütün hevesim kırıldı. Bosch markasındanda aynı şekilde.
  • denizata06 D kullanıcısına yanıt
    Malesef hatanın büyüğünü bosch siemens almakla yapmışız hizmet ahlakları koca bir SIFIR. Tekrar sorun olursa hem ücret iadesi hemde garanti uzatma bedelini geri isteyeceğim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 6 Aralık 2019; 9:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende servis tekrar çağırdım gelmeden önce bana telefonda size daha önce gelmiştim sürtme sesi yoktu şimdi tekrar geldiğimde herhangi ses yoksa 65 tl ücret alirim dedi çok sinirlendim tabi gelin buyrun görürsünüz sesi dedim ve yüzüne kapattım neyse geldi daha önce çektiğim videoları izlettim üst kaputu söktü içine çamaşır atıp test ettik kendide duydu sürtme sesini bu kayışın genleşmesi gerek zamanla oturacaktır dedi yahu başka 0 makinede olmayan sürtme sesi bende niye var akrabam profilo 9 kg 1400 devir aldı aynı kasnak aynı motor aynı kayış onda niye sürtme sesi yok neyse baya uğraş sonucu kabul etti sorunu arka kaputu açıp videoya çekti yolladı 2 hafta daha kullanın sürtme sesi geçmezse gelir %95 değişim yaparız dedi bu arada ekrandada bir ara dokunmatik çalışmamıştı onuda gösterdim seni aradığım numaraya at bu videoyu konuşayım dedi para istemeden çantasını toplayip gitti istesede vermezdim
    zaten :) gerçekten bosch servisi rezalet 2 yıl kullandığım değişim olan beko marka makinemin servisi bundan çok çok daha iyidi sorunlu gelen makineme bahane uyduruyo gerçekten sınır bozucu inşallah değişim olurda kurtulurum bu iğrenç sürtme sesinden :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riverice030 -- 9 Aralık 2019; 1:25:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • denizata06 D kullanıcısına yanıt
    Tekrardan geçmiş olsun daha önce de uzun uzun konuşmuştuk sizinle.

    Servis konusunda eskiden kaliteli mal aldıktan sonra servis çok önemli değil derdik ama günümüzde maalesef ki bu önemini yitirdi. Kalite kavramı şu an Miele harici hiç bir markada yok.

    Planlı eskitmenin yıllar geçtikçe daha fazla uygulandığı apayrı gerçek.

    Farkındaysanız zamanla kalite kavramı kayboldu bunun yerini tasarım donanım özellik yarışı başladı. Kaliteyi düşürdükçe tüketicilerin gözünü tasarım özellik donanımla boyamaya başladılar.

    Bizim milletimiz o kadar özelliği kağıt üstünde bakarak alır pratikte tek program kullanır :).

    Son yıllarda o kadar çok sorunlu ürün şikayetleri var ki.

    Artık fabrika üretim bant kalitesinin ciddi anlamda düştüğünü kontrollerin azaldığını düşünüyorum.

    BSH grubu özellikle son 5-6 senedir bir temel modelin üzerinde 4-5 bir şeyler ekleyip oynayıp 2-3 kata kadar fiyatlarla oynuyor.

    Kötüleşen ekonomi zamanla yüksek kar oranlarını hedeflemek olunca sonuçlar belli. 1 vidanın binlerce makineden kısıldığını düşünün.

    İnşallah sorununuz çözülür Bosch servis hizmeti gerçekten kötü.

    Arçelik Beko çok iyi ama gel görün ki ürün kalitesi yıkayıcı grubunda istisna 1-2 model hariç ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -YucukluSucurtam- kullanıcısına yanıt
    Desteğiniz için teşekkürler hocam. Kalite dediğiniz o olayı aşalı çok oldu zaten markalar. Ben daha ilk waw serisinde ya da ne bileyim ilk çıkan electrolux 600-700 serisi makinelerde artık eski makinelerin olmayacağını anladım. Bu teknoloji çağında bi anda varolan üstünlüklerinden ziyade basite indirgenmiş makineleri iki katı fiyata satmak zaten çok ahlaksızca. Dediğiniz vida olayı hakikaten doğru zaten pres kazana geçmeninde en büyük sebebi maliyet değil miydi?
    Şu ekonomik soygun döneminde inanın para iadesi almak istemem eğer şimdi satılan makineler benim gözümdeki ederi kadar fiyatlarda olsalar tamamdır ancak benim 4 yıl önce boschun şimdi 2500 liraya satıpta benim aldığım sıralar 1000-900 tl olan makineleri varken ben 2250 tl ödeyip bu makineyi almışsam eğer karşılığınıda isterim. Yine diyorum ben memnundum makinemden. Sorunum tamamen servisin kalitesizliği ve yönetimin olayları sallamaması. İnanın bugün bunları yaşayacağımı bilseydim hiçte ek garanti için bile para vermezdim. Siz ürününüz emin ellere gider sanırsınız oysaki içine **çıp gönderirler. Keşke o ilk palet kopanda gidip ulustan parça alıp kendim takaydım. Ne makinemin biyerleri çizilirdi ne üç kez kazanı değişip yalama olurdu ne de ben soğurdum. Ha bide hocam bazı kimseler var ki daha ne istiyosun hem ücretsiz tamir yapıyolar hemde şikayet ediyosun diyolar bana. Empati yapalım gidip sırf güvenlik ve kalite için opelin giriş modeli değilde üst sınıf bir modelini aldınız ya da dahada çıtayı yükseltelim mercedes aldınız ve daha ikinci yılında servis size gelip motorunu şanzımanını söküp değiştirip getiricez diyor. Gelen arabadan siz randıman alabilirmisiniz veya hevesiniz kalırmı bende öyle diyorum sizlere.
    Uzatmak istemiyorum sizi de sıkmış olmayım hem. Bu sefer artık makine değişti değişti. Elimde 20 küsür video var makineyi yürürken çekmişim. Dahada bunda soeun yok derlerse makineyi söktüğüm gibi arabayla ümitköy servisinin önüne atıp gelicem o kadar tiksindirdiler.
    Bu arada umarım bu denli kötü olaylara dönmezde hocam olurda bir makine alırsak tabiki Miele alacağım artık çünkü yıldım. Geçen gün model bile baktım hatta giriş seviyesindeki 7 kg makinesi 5k iken iyi geldi bana ama yorumları okuyunca ondanda korktum. Kronik arızalanan elektroniği sıkıntılı bir model dendi bana. Sözgelimi miele olunca da çıkayım çıkayım 7 bine en fazla ki o bile aman yarabbi dedirtir. İnanın vermek vermemek değil mesele kuşkum beni o verdiğim paranın karşılığını verecek mi o endişem var nitekim boschu da aynı hayallerle almıştık. Yine sil baştan yaşamak istemiyorum aynı hikayeleri. Ben birde bu konuda sizden bir değerlendirme istiyorum. İyi akşamlar dilerim teşekkürler ilginiz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Riverice030 R kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Adamlar herşeyi duyuyor sorunu görüyor ancak kabul etmek işlerine gelmiyor. Ç.makineleri nasıl bilmiyorum ama arçelik in hizmet kalitesi bshg gruptan çok daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onlar zannetti ki müşteri olayın peşini bırakır herşey yanlarına kalır. Sonuç ne oldu savunma dahi yapmadan dosya masrafları dahil 3000tl den oldular. Bunun yanında yüzlerce kişi konuyu okuyup makineyi almaktan vazgeçti. Sadece 10 kişi bile 30.000tl demektir. İşte küçük hesapların sonuçları çok daha büyük olabiliyor!

    Böyle mağduriyet yaşatacaklarına makineyi müşterilerini üzmeden zamanında değiştirseler burada çok daha farklı bir konu açacaktım, hem reklamlarını yapmış hemde zarar etmemiş olacaklardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paranızı alırsınız İnşallah. Makinemle sorun yaşayınca 2. servisi de yollamayacaklardı, genel merkezden arayan kadın "servis gelse onların yanında o sesi yapacak mı" diyor, buna ne demeli? Müşteriye karşı tutumlarını değiştirmeliler. Her ne hikmetse onların yanında da ses yapmamıştı, kulaklarıya duymadılar işlem yapılmadı. Yoksa ben de iade etmiştim. Şimdi o ses kayboldu fakat dengesiz yüklerde bazen "garç garç" diye ses geliyor artık umursamıyoruz. Dikkatli ve özenli kullandığımız halde böyle oldu. Bozulduğu an Arçelik alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enarr -- 9 Aralık 2019; 9:59:0 >
  • enarr kullanıcısına yanıt
    THH kararı belli oldu zaten. Garantiyi uzattırdığım için para yanmasın diyerek makine değişimi istemiştim. Bu hafta içi sanırım yenisi gönderilir bakalım onda durum ne olacak???

    Malesef müşteriyte yaklaşımları rezalet!
  • Aynen öyle hiç umursamıyorlar normal olmayan sesede normal deyip kaytarmayi çalışıyolar inşllah bu süreç daha fazla uzamaz makinem değişir oyaliyolar gibime geldi ama ben peşini bırakmam makineyi aldığım yerlede konuştum servise sert çıkışın ürününüz değişir dedi dediği gibi yaptık bakalım inşallah sizinde Makineniz değişirde kurtulursunuz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Riverice030 R kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı inşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni makineniz sorunsuz çıkar umarım. Uğraşması ayrı bir dert.
  • enarr kullanıcısına yanıt
    Umarım... durumu yine bu başlıktan paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar servis tekrar geldi kayışa sprey sıktı yaylara gres sürdü deterjan kutusunda takılma vardi onada norm
    Siemens WM12T581TR Sıkma Sırasında Ötüyor! Bu firmadan Uzak Durunal dediler neyse ben tekrar aradım randevu verdiler ekrandada sorun var idi servis aradı gelmeden önce gelmicem sizin sürtme sorununu fabrika ile konuşcam dedi bende başka sorunlarda var dedim tek tek attım hepsini tamam görüşecem hepsini hafta ici de haber ederim dedi değişim talebinde bulunduk zaten tamir istemiyoruz diye not bıraktık ama servis ilk geldiğinde sürtme gecmezse 2 hafta süre vermişti %95 değişim olur dedi fakat bunu dediğine inkar ediyo öyle birşey demedim diye çok sınır bozucu bu gidişle para iadesi isticem servis rezalet halde inşallah kurtulurum su makineden her şeye nornal diyolar ):

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Riverice030 R kullanıcısına yanıt
    Bu tavırları beni hiç şaşırtmadı ticaret ahlakı olmayan genel müdürlükleri öyle emir veriyor bunlarda normal diyor!

    Keşke konuyu makineyi almadan önce okusaydınız aynı hataya düşmezdiniz... Sizide sanırım 3 aylık bir thh süreci bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni makine halen gelmedi genel müdürlük bu pazartesi salı günü içersinde kurulumu taahhüt etti öyle olmazsa ürün bedeli ve garanti uzatma bedelini geri isteyeceğim yeter artık böyle kepazelik olmaz !
  • Para iadesi isticem hiç uğraşmaya değmez sonuç inşallah alehimize açıklanır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Riverice030 R kullanıcısına yanıt
    İnşallah. Sonuç umarım aleyhinize değil lehinize sonuçlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 15 Aralık 2019; 22:5:18 >
  • Aa pardon yanlış söylemişim 😂😂 insallah sonuçu bekliyoruz bizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.