Şimdi Ara

Siemens Ürünler ve Çözümler (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
771
Cevap
74
Favori
61.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ürünün xxl olanı alsam aynı sorun sıkıntı yaşarmıyım??
  • 06keskin06 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, ben teknik servis değilim :) bir bayiyim ancak size servisin bu tarz durumlarda uyguladığı bir şeyi önerebilirim nedenini tam söyleme gibi bir teknik bilgim yok
    Öncelikle bir servis çağırıp durumu kontrol ettirdiniz mi?
    Genelde arka duvar pervanesi buzlanmıştır diyerek 1-2 gün erimesi için fiş çekmeniz gerekebilir.
    Ama siz yine se teknik servisten yardım alın bu konuda.

    XXL modellerden ayda 20/30 adet civarı satıyorum; benim sattığım arkadaşlardan bana ulaşan kötü bir geribildirim yok. KG86NAI42N modelini kast ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhabalar, ben teknik servis değilim :) bir bayiyim ancak size servisin bu tarz durumlarda uyguladığı bir şeyi önerebilirim nedenini tam söyleme gibi bir teknik bilgim yok
    Öncelikle bir servis çağırıp durumu kontrol ettirdiniz mi?
    Genelde arka duvar pervanesi buzlanmıştır diyerek 1-2 gün erimesi için fiş çekmeniz gerekebilir.
    Ama siz yine se teknik servisten yardım alın bu konuda.

    XXL modellerden ayda 20/30 adet civarı satıyorum; benim sattığım arkadaşlardan bana ulaşan kötü bir geribildirim yok. KG86NAI42N modelini kast ediyorum.
    Anladım cvp için tşk ederim öncelikle
    Evet yetkili servis geldi buz kırma sesi ve kombi tipli buzdolaplarının hepsi yapar dedi satan arkadaş bize kesinlikle ses yapmaz diye sattı ondan cekınıyorum tek sıkıntıtım yeni alacagım dolapta da aynı sorunla karşılaşmam




  • 06keskin06 kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhaba,
    Satan arkadaş size doğru söylememiş pek =) KG57NP72NE sizin modelin yeni versiyonu
    Ben bunu kimseye satmıyorum, şimdi daha yenisi çıktı 73NE bunu satıyorum bunda o ses yok edildi çok şükür artık =)
    Sizin seri artık biraz eski bir model eski nofrostların hemen hemen tamamında buz kırma sesi vardı.

    Şuan sorduğunuz model KG86NAI42N de ise en ufak bir sorun yaşamadım sattığım müşterilerimde.

    Dilerseniz görüşelim daha hızlı ilerleriz.

    Serdar Çetin
    05533976676
  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Anladım Bi düşüneyim numaranızı kayıt ettim haber veririm iyi günler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 06keskin06 kullanıcısına yanıt
    Size de görüşmek üzere.
  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    İyi günler hayırlı işler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Merhabalar, ben teknik servis değilim :) bir bayiyim ancak size servisin bu tarz durumlarda uyguladığı bir şeyi önerebilirim nedenini tam söyleme gibi bir teknik bilgim yok
    Öncelikle bir servis çağırıp durumu kontrol ettirdiniz mi?
    Genelde arka duvar pervanesi buzlanmıştır diyerek 1-2 gün erimesi için fiş çekmeniz gerekebilir.
    Ama siz yine se teknik servisten yardım alın bu konuda.

    XXL modellerden ayda 20/30 adet civarı satıyorum; benim sattığım arkadaşlardan bana ulaşan kötü bir geribildirim yok. KG86NAI42N modelini kast ediyorum.
    Serdar bey merhaba,telefonla görüştüğümüz ve whatsapp dan yazıştığımız halde son alım aşamasında defalarca yazıp aradığım halde bir cvp yada yanıt alamamanın bir sebebi varmıdır ? Bilmeden bir durum mu yaşattık acaba size? Bundan önce de aynı şekilde bir dolap alacaktık fakat yine ayni şekilde son aşamada cvp vermediğinizden alamadık sizden, alım satım önemli değil ama neden cvp vermediğinizi merak ediyorum, okadar konuşup yazıştıktan sonra birden cvp vermiyorsunz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeonEyes -- 20 Şubat 2019; 21:48:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    aynı durumdaymışız.fikir aldım kendisinden öncesinde yardımcı oldu sağolsun. Ürünlerimi belirledim ,alım aşamasına geçince ne whatsaptan yazdığım mesajlara cevap verdi ne de forumdan yazdıklarıma.Belki özel nedenler (hastalık vs) vardır diye düşündüm ancak forumda gayet de güzel bir şekilde yazıyordu.
    Kendisi yardımcı olduğu için ürünlerimi ondan alacaktım buzdolabı ve çamaşır makinesi, ancak gittim yakımda ki siemens bayiiden aldım.
  • xyz35 kullanıcısına yanıt
    Ben 2 sene önce kendisinden almıştım tüm Beyaz eşyaları çokda memnun kaldım ama son 2 alım da mağlesef cvp vermedi kendisi bilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xyz35 kullanıcısına yanıt
    LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar merhaba,

    Aktif satış yapıyorum ben hala daha hiç bir sorun yok. Birinizi hatırlıyorum hatta senet tarzı ödeme yok bizde muhabbeti olmuştu. Fakat sizi çıkaramadım maalesef.
    Sorun belki de yoğun zamana denk gelmeniz falan olabilir şimdi hatırlıyormusun dersen gerçekten yanlış anlamayın günce 40-50 kişi ile telefonlaşıyorum. ve neredeyse tamamına ay sonuna bırakmayın diyorum aynı bugün olduğu gibi maalesef son 1 - 2 gün kala herkes dönünce arada atladıklarım olabiliyor, sizlerden özür dilerim fakat yetişemediğimden değilse kişi ayırmıyorum öyle birşey gelmesin aklınıza nitekim ikinizde benden daha önce ürün almış memnun kalmış tekrardan başka ihtiyaçlarını almak için aramışsınız.

    Şuan mesela 1 martta zam gelecek ufak bir oranda, aralıkta da yaşadığım için söylüyorum aralık kampanyaları 1 ocakta bitti tabi sonra 2-3 gün görüşüp fiyat verip işlemini yetiştiremediğimiz kişiler oldu, çünkü bazen insanlar da ben zam gelecek alın dediğim de maalesef hemen hemen her satıcı her müşteriye bugün son bu fiyat aman abicim yarın zam gelecek dediğinden beni de onlar gibi algılıyorlar bazen :D haklılar da kendilerince kimse kimseyi tanımıyor sonuçta birebir.

    mesela ayın 26-27 sinda fiyat vermişim bir sonraki ayın 2sinde arıyor alayım diye, fakat 1 ocakta benim alım fiyatım değişti daha 3 gün önce bu fiyata konuşmuştuk diyor fakat arada ay atladı işte olay burada son günlere işi bırakmamak.

    Sizlerden tekrar özür dilerim, bir başka ihtiyacınız da lütfen tekrar benden fiyat alın gerekirse maliyetine verip kendimi affettirmeye çalışayım. Tam telafi etmez belki ama elimden de bu kadarı geliyor.

    Saygı ve sevgilerimle,
    İyi günler dilerim.

    Serdar Çetin
    05533976676




  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Serdar hocam selam, en azından burdan cvp aldığıma sevindim çünkü baktığımda attığım mesajlar hala okunmadı, dediğiniz gibi bir yoğunluk varsa tabi bişey diyemem, hayır size satmıyorum da diyebilirsiniz,çok çokta kazanmayacak olan sizsiniz, sırf merak ettiğim şey öncesinde mesajlaştıktan sonra ve telefonla yaklaşık 7-8dk konuştuktan sonra teklif gönderilmesinde anlaşıp (ay ortası bu arada ay sonu da değil) teklif gelmemesi, çok yüksek ihtimal de tüm beyaz eşyayı sizden alacaktık hatta ama kısmet diyelim.kendi tarafımdan söyle bir algı oluştuğu için bukadar cvp alma isteği zahmetine giriyorum.

    1.si "bir tanıdığımız var daha önce aldığım kişiye bir sorayım ondan uyguna beyaz eşyaları alabiliriz" diyerek yakınların beklentisi,
    2.si beklentinin karşılanmadığı için mahçup duruma düşme ve onlarından tekrar bir arayış içine sokulması,
    3.su de yazışmalar konuşmalar vs zaman kaybı,beklenti içine girme ve acaba yanlış bişey mi söylendi de cvp gelmedi gibi bir durum.

    ben bu duruma 2.kez düştüğüm için o nedenle sormak ve cvp almak gereği duyuyorum.yardımlarınız için ayrıca teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeonEyes

    Serdar hocam selam, en azından burdan cvp aldığıma sevindim çünkü baktığımda attığım mesajlar hala okunmadı, dediğiniz gibi bir yoğunluk varsa tabi bişey diyemem, hayır size satmıyorum da diyebilirsiniz,çok çokta kazanmayacak olan sizsiniz, sırf merak ettiğim şey öncesinde mesajlaştıktan sonra ve telefonla yaklaşık 7-8dk konuştuktan sonra teklif gönderilmesinde anlaşıp (ay ortası bu arada ay sonu da değil) teklif gelmemesi, çok yüksek ihtimal de tüm beyaz eşyayı sizden alacaktık hatta ama kısmet diyelim.kendi tarafımdan söyle bir algı oluştuğu için bukadar cvp alma isteği zahmetine giriyorum.

    1.si "bir tanıdığımız var daha önce aldığım kişiye bir sorayım ondan uyguna beyaz eşyaları alabiliriz" diyerek yakınların beklentisi,
    2.si beklentinin karşılanmadığı için mahçup duruma düşme ve onlarından tekrar bir arayış içine sokulması,
    3.su de yazışmalar konuşmalar vs zaman kaybı,beklenti içine girme ve acaba yanlış bişey mi söylendi de cvp gelmedi gibi bir durum.

    ben bu duruma 2.kez düştüğüm için o nedenle sormak ve cvp almak gereği duyuyorum.yardımlarınız için ayrıca teşekkürler.
    Cidden buradaki kullanıcı adınızla bilmiyorum, bana İsim Soyisim pm den atabilirmisiniz. ya da tel numaranızı.

    Hocam anlıyorum da bakın şimdi buradan yazıyorsunuz o zaman da keşke buradan da yazsaydınız bir yerden dönmesem bir yerden görürüm.
    Yani şunu yanlış anlamayın istiyorum, ben size sattığım üründen para kazanıyorum net; neden satmayayım. bunu hani size dönmüyorum kısmını bilinçli olduğunu düşünmenizi istemem.

    Bakın bugün ayın son günü kaç tl satış yaptım 14 kişiye 97.000 tl.

    Bu benim bireysel yaptığım bir iş bazen yetişemiyorum dönemiyorum fakat bu şu değil burada algı şuna kaymasın ben size fatura kesip yollasam paranızı alsam sonrasında sıkıntı olsa tamam ama siz bana ulaşamamışsınız o ya da bu sebepten. Burada ben de kimseye keyfi bir şekilde dönmemezlik yapmam, bakın 7-8 dkk konuşmuşuz ki az konuşmuşuz =) ve ben bu şekilde para kazanıyorum ve diğer arkadaşın da whatsapp görüşmelerine baktım; özellikle senetli alacağız demiş ben de senetle satmadığımızı o arkadaşın tanıdığının da ancak bu şekilde ödeyebileceği gibi bir görüşme yapmışız şimdi bende böyle bir ödeme seçeneği yok ya kart ya nakit. hani ben bunu dedikten sonra daha neye fiyat vereyim benim de herkes gibi vaktim değerli. Ben de burada 9-6 çalışıp; o saatler arasında para kazanmalıyım. Benim de beklentim bu o yüzden ışık görmediğim alışverişlerle ya da adam başka yerden almış bana sorununu anlatıyor yol gösteriyorum şöyle yap böyle yap diye ama tüm günümü de harcamıyorum

    ki yaptım başka yerden dolap almış sorunlu gittim uğraştım değiştirttim adam benim başıma bela oldu =)))

    Yani anlayacağınız benim size ya da bir başkasına dönmem lazım dı evet ama bu o anki yoğunluğa göre atlanabiliyor bazen.
    Dünyanın sonumu hayıt elbette, ben size fiyat verememişim ben sizden para kazanamamışım siz de bir miktar daha uyguna alamamış ya da aldıramamışsınız.

    Ancak bu kadar yetişebiliyorum ben de isterdim hiç kayıp olmasın ama maalesef oluyor hocam.

    Yine de özrümü kabul edin, yine bir ihtiyaç olur telafi etmeye çalışırım mutlaka hatırlatın yeter.

    Serdar Çetin
    05533976676




  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Serdar Hocam Burdan ilkinde yazmamamın sebebi çok önemli olarak görmediğimden yazmamıştım ama 2.defa olunca artık yazayım ordan bakmıyor bu konuyu görünce burdan cvp yazıyor bari burdan yazayım dedim, bana dönmemenizin sebebini ztn bilinçli olup olmadığını merak ettiğimden özellikle yazdımki öğreneyim. telefonda çetmenden ayrıldığınızı vs konuşmuştuk,kendinizin yaptığını iletmiştiniz benim takıldığım konuda ztn bukadar konuşmaya vs. sonrasında neden geri dönüş olmadığıydı onunda cvbını az çok aldım, senetle bir mevzu geçmişti telefonda ama siz olmaz deyince bende o halde bir şekilde hallederiz demiştim, siz teklif atın dan sonra teklif gelmeyince ister istemez 2.kez de olunca ulaşmak istedim.

    işler yoğun anlaşılan burdan o çıkıyor da Allah arttırsın, 1-2 kişi daha alın daha çok kazanın hatta ben destek olayım size :)

    özürlük bir durum yok teşekkürler neticede burdan da cvp alabildim, ihtiyaç illaki olacak eşe dosta ama işte sorun geri dönüşlerde :D

    PM den atıyorum bilgilerimi.




  • Herkese merhabalar,

    Öncelikle bu bir teşekkür mesajıdır. Serdar Bey ile alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara bir referans olması için yazıyorum. Diğer arkadaşlar yazının devamını okumayabilir.

    2 hafta önce evdeki eski Bosch çamaşır makinesinin ömrünü doldurmasıyla başlayan yeni çamaşır makinesi maceramız bugün itibariyle mutlu sona ulaştı.

    Bu süreçte forumda bir çok farklı marka ve model hakkında araştırma yaparken Serdar Bey'in mesajlarını görüp kendisiyle irtibata geçtik. Kendisi o kadar ilgiliydi ki Beylikdüzü'nde gezdiğimiz üç bayide de öğrenemediğimiz bir çok şeyi sağolsun bıkmadan usanmadan telefonda anlattı bize. İlgilendiğimiz ürünlere aldığımız fiyatlar da gezdiğimiz bayiler, tekno marketler ve online alışveriş sitelerindeki fiyatların oldukça altındaydı.

    22.02.2019 Cuma günü sipariş verdiğimiz Siemens Avantgarde WM14U840TR çamaşır makinesi 28.02.2019 Perşembe günü Horoz Lojistik ile evimize teslim edildi. Teslimatı yapan arkadaşlar ürünü kutusundan çıkarıp teslimat hasarına karşı kontrol yaptılar. Aradıktan 2 saat sonra gelen servis de ürünün kurulumunu gerçekleştirdi.

    Bir çok bayinin yaptığının aksine ödeme sonrasında da kendisinin desteği devam etti ve ürünün fabrikadan çıkışı, nakliyat süreci, ve hatta servisiyle bile ilgilendi.

    Biz yaptığımız alışverişten çok memnun kaldık. Kendisine teşekkürü borç bildiğimiz için buraya da yazmak istedik. Burada gördüğüm bazı örneklerin aksine bizim Serdar Bey'le ulaşılamama durumumuz hiç olmadı. Hatta daha satış görüşmesi yapmamışken bile 40 dakika boyunca telefonda bize bilgi verdi.

    Sırada kurutma makinesi var, bundan sonra adresimiz belli.

    Teşekkürler Serdar Bey.
    Siemens Ürünler ve Çözümler
    Siemens Ürünler ve Çözümler




  • LeonEyes L kullanıcısına yanıt
    Beni yanlış anlamamanıza çok sevimdim hocam, yeri geliyor ben karşımdakine bu bende pahalı diyorum yol gösteriyorum bak şu şekilde şuradan temin edebilirsin falan diye 😂
    Elbette parada kazanıyoruz allaha şükür ama benim çalışma şeklim iki tarafı da mutlu edecek şekilde az çok biliyorsunuz 😊👍
    En kısa zamanda görüşmek üzere, iyi geceler.

    Serdar Çetin
    05533976676

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXx__AL1EN__xXx

    Herkese merhabalar,

    Öncelikle bu bir teşekkür mesajıdır. Serdar Bey ile alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara bir referans olması için yazıyorum. Diğer arkadaşlar yazının devamını okumayabilir.

    2 hafta önce evdeki eski Bosch çamaşır makinesinin ömrünü doldurmasıyla başlayan yeni çamaşır makinesi maceramız bugün itibariyle mutlu sona ulaştı.

    Bu süreçte forumda bir çok farklı marka ve model hakkında araştırma yaparken Serdar Bey'in mesajlarını görüp kendisiyle irtibata geçtik. Kendisi o kadar ilgiliydi ki Beylikdüzü'nde gezdiğimiz üç bayide de öğrenemediğimiz bir çok şeyi sağolsun bıkmadan usanmadan telefonda anlattı bize. İlgilendiğimiz ürünlere aldığımız fiyatlar da gezdiğimiz bayiler, tekno marketler ve online alışveriş sitelerindeki fiyatların oldukça altındaydı.

    22.02.2019 Cuma günü sipariş verdiğimiz Siemens Avantgarde WM14U840TR çamaşır makinesi 28.02.2019 Perşembe günü Horoz Lojistik ile evimize teslim edildi. Teslimatı yapan arkadaşlar ürünü kutusundan çıkarıp teslimat hasarına karşı kontrol yaptılar. Aradıktan 2 saat sonra gelen servis de ürünün kurulumunu gerçekleştirdi.

    Bir çok bayinin yaptığının aksine ödeme sonrasında da kendisinin desteği devam etti ve ürünün fabrikadan çıkışı, nakliyat süreci, ve hatta servisiyle bile ilgilendi.

    Biz yaptığımız alışverişten çok memnun kaldık. Kendisine teşekkürü borç bildiğimiz için buraya da yazmak istedik. Burada gördüğüm bazı örneklerin aksine bizim Serdar Bey'le ulaşılamama durumumuz hiç olmadı. Hatta daha satış görüşmesi yapmamışken bile 40 dakika boyunca telefonda bize bilgi verdi.

    Sırada kurutma makinesi var, bundan sonra adresimiz belli.

    Teşekkürler Serdar Bey.

    Merhabalar Furkan ve Müge :))
    Öncelikle şunu belirteyim size satış yaparken yaptığımız muhabbetler çok iyiydi enerjiniz heeeeppp böyle olsun inşallah çok eğlenceli bir çiftsiniz uzun zamandır böyle keyifli iş yapmamıştım. 😊👍👍
    Kediye makineyi çizdirmezseniz sevinirim 😁
    Umarım en uzun dönem sorunsuzca kullanırsınız; aklınıza takılan her türlü durumda 30/40 dkklar yine konuşuruz her zaman :)
    Not:Furkancım gece 1 de konuştuğumuzu paylaşmasaydın 😋😂
    Görüşürüz 👋

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Serdar bey
    öncelikle müşteriniz olmasak dahi bu kadar ilgilendiğiniz ve yönlendirmelerde bulunduğunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda da müşteriniz oluruz inşallah
    malesef ülkemizde artık esnaf denen zümreden çok az kaldığı için sizin gibi tüccarların kıymetini bilmek lazım

    işiniz gücünüz rast gelsin
    teşekkürler
  • Ben de 2 hafta önce Siemens WT45W410TR aldım kendisinden, direk Bsh fabrikadan gönderildi ve servis kurulumu yapıp garantiyi başlattı. 2 yıl ek garanti için 305tl ödedim bilginize(4 yıl için 610tl isteniyor). Sipariş aşamasından kurulum aşamasına hatta kurulumdan sonra da kendisi her türlü soruma cevap verip ilgilendi, irtibat problemimiz hiç olmadı (bazen mesajlara ve aramalara geç döndüğü tabii ki oldu ancak iş yoğunluğunda bunlar normal diye düşünüyorum), ben kendi adıma teşekkür ediyorum. Bu arada makine mükemmel, hem sessiz, hem şık, hem de kurutma biter bitmez boşaltırsanız çamaşırların neredeyse %80'i için ütüye gerek kalmıyor:)
  • akorayh A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana, teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için.
    Saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.