Şimdi Ara

Sid Meier’s Civilization VI (2016) [ANA KONU] (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
498
Cevap
26
Favori
35.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oyunun türkçe yaması yayınlanmış bu arada

    http://forum.civilization-tr.com/viewtopic.php?f=29&t=254
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.beyol

    Arkadaşlar işçilerim ve yerleşimciler vs resimde olduğu gibi görünmüyor. grafik full ayarlarda da denedim medium ayarlarda da denedim sonuç aynı. sistemim imzada yazıyor. sorun neden olabilir.


    Sid Meier’s Civilization VI (2016) [ANA KONU]


    Hocam eğer hala düzeltemediyseniz sol altta gözüken haritanın üstündeki simgelerden biri sayesinde normal grafiklere dönebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lews Therin Telamon

    Bilgisayarı yeniledim, biraz daha oynadım. Grafikler gerçekten çok sinir bozucu. İnsanın gözünü alıyor rahatsız ediyor ultra ayarlarda bile. Arayüz de kötü, gereksizce karışık. Ben grafik takıntılı biri değilimdir, öyle olsam bu kadar paradox oyununu oynamazdım ama buna katlanamadım.



    Oyun mekanikleri fena değil ama son halini beklemekte yarar var. Bu haliyle sevemedim, civ 5'e döndüm.

    Nükleer denizaltı'dan slbm atıyorum. Balistik füze mi yoksa taş mı atıyorum belli değil böyle çocukça bir animasyon olamaz 2003 yılından beri oynadığım Rise of Nations var. RoN'da silo'dan attığım bir füze 2016'da çıkmış Civ6'da attığım füzeye göre çok daha gerçekçi.

    Hearts of Iron'ı da tükettim artık. Yeni nesil strateji kalmadı. Sanırım ben de Civ5 + dlc'leri kuracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wernher von Braun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lews Therin Telamon

    Bilgisayarı yeniledim, biraz daha oynadım. Grafikler gerçekten çok sinir bozucu. İnsanın gözünü alıyor rahatsız ediyor ultra ayarlarda bile. Arayüz de kötü, gereksizce karışık. Ben grafik takıntılı biri değilimdir, öyle olsam bu kadar paradox oyununu oynamazdım ama buna katlanamadım.



    Oyun mekanikleri fena değil ama son halini beklemekte yarar var. Bu haliyle sevemedim, civ 5'e döndüm.

    Nükleer denizaltı'dan slbm atıyorum. Balistik füze mi yoksa taş mı atıyorum belli değil böyle çocukça bir animasyon olamaz 2003 yılından beri oynadığım Rise of Nations var. RoN'da silo'dan attığım bir füze 2016'da çıkmış Civ6'da attığım füzeye göre çok daha gerçekçi.

    Hearts of Iron'ı da tükettim artık. Yeni nesil strateji kalmadı. Sanırım ben de Civ5 + dlc'leri kuracağım.

    Stellaris oyna oynamadıysan, fena değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20-30 tur oynadım ve sarmadı.Birde performans sorunu var gibi sanki.

    Belki bir ara tekrar denerim.
  • Ben severek oynuyorum, 100 küsur saat oynamışım şimdiye kadar daha da oynarım.
    Arayüz ve ticaret için çok kullanışlı modlar var oyunu daha oynanabilir kılıyorlar mutlaka onları kurun.
    Oyunu yüksek zorluk derecesinde oynayın, Emperor altındaki zorluk seçenekleri fazla kolay geldi bana.
    Kültürel ya da dini zafer yollarını deneyin.
  • Yeniden şans verdim.Bu sefer biraz daha sardı.

    Beğendiğim yanları:
    -Kuracağımız binaların yerini seçebilmek ve mesela eğlence alanı kurunca diğer eğlence ile ilgili binaların onun olduğu yere kurulması olayı güzel olmuş,yani eskiye göre artık binalar daha da belli
    -Yine binalar ile ilgili,nüfusu arttırmak için banliyorlar kurmakta güzel
    -Birde sanat alanında koleksiyon tarzı şeyler var ,bazıları arkeolijik kazı yapınca çıkıyor.Ama tam ne işe yaradığını çözemedim.
    http://www.gamecrate.com/sites/default/files/civilization%20VI%20great%20works%20culture%20preview.jpg
    Şurdaki şeyler,kültürel zafer için sanırım bunlar.
    -Ülke sayısı yeterli ama daha fazla olmasını ister hep insan
    -Bu sefer dini de koymuşlar oyuna,henüz pek uğraşmadım.

    Eksik yanları

    -Grafikler
    -Oyun biraz ağır,daha hızlı olmalıymış,liderlerin ekranına geçince uyuz oluyorum, yavaş yavaş geçiyor her şey,
    -Kara birimlerinin çeşidinin daha fazla olmasını isterdim.Hemen hemen diğer oyunla aynı
    -




  • LaToZaR kullanıcısına yanıt
    buldum sonradan teşekkürler
  • arkadaşlar merhaba
    bende wonders tamalandığında movie oynamıyor.
    sadece bir çerceve ve yazıları çıkıyor bu durumun çözümünü bilen var mı? selamlar
  • hayatımda ilk defa strateji oynayacağım,ekonomi ayarlama-din işleri-asker üretimi-kaynak üretimi gibi şeylerle uğraşmayı seviyorum.Daha çok diplomasi tarzı şeyleri seviyorum sürekli savaştansa.Sizce hangisini tercih etmeliyim?Civilization 5 complete edition mu yoksa civ 6'mı yoksa şu oyun daha çok sana göre dediğiniz başka bir oyun var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    oyunun türkçe yaması yayınlanmış bu arada

    http://forum.civilization-tr.com/viewtopic.php?f=29&t=254

    oha ne çabuk,civilization 5'i adamlar yıllardır doğru düzgün çevirememişti bu kadar çabuk olması şaşırttı
  • Oyunda Türkler var mı? Oyunun wikisinde Osmanlı'yı, Selçuklu'yu, Gazne'yi ,Karahan'ı, Uygur'u, Köktürk'ü göremedim de ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Isengardlı -- 18 Mart 2017; 11:49:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Isengardlı

    Oyunda Türkler var mı? Oyunun wikisinde Osmanlı'yı, Selçuklu'yu, Gazne'yi ,Karahan'ı, Uygur'u, Köktürk'ü göremedim de ben.

    Oyunda Türk'ler yok. Aslında var, ama bayağı bayağı atalarımız olan İskitler var. Hatta liderlerleri Alp Er Tunga'nın torunu olan Tomris Hatun.Herhangi bir DLC ile Osmanlı veya Türkiye gelmezse, Tomris Hatun'la idare edeceğiz.
  • hafta sonu oyunu deneme fırsatım oldu 2 gün boyunca yaklaşık 10 saat oynamışımdır genel olarak beğendim ama bir sorum olucak

    yaklaşık 10 tane şehirim var ve hepsi mutsuz hep isyan çıkıyor mutluluk için arena hayvanat bahçesi flan yapıyorum ama hiç artmıyor 5. oyunda nufus artışını engelle diye seçenek vardı burda bulumadım acaba mutluluğu nasıl artırabilirim
  • zotee Z kullanıcısına yanıt
    Amenities denilen eski oyunlarda luxuries diye geçen lüks mallardan edinmeye çalış. Kendi topraklarında yoksa başka şehirlerden satın almaya çalış. Nüfusun fazlalığı sorun olmaz tabi onlara kalacak yer ayarlaman lazım. Civ 6 da housin sistemi var bazı binalar yaparak housingi yani bir şehirde barınabilecek nüfusu arttırabiliyorsun. İlerde neighbourhood açılıyor mutlaka yapmaya çalış.
    Entartainment complex yapmalısın bir de mutsuz şehirlerine. Ama tabi ki insanlar neden mutsuz ona bakmak lazım öncelikle şehir görünümüne girerek ordan bakabilirsin.
  • civ 5'e ısındığım sevdiğim gibi civ 6'ya hiç ısınamadım sevemedim. oyunda garip bi boşluk, içerik yoksunluğu falan var gibi...
    bi de bu oyuna ne zaman in game editor gelicek arkadaş... civ 5 için o modu yapan adam artık geliştirmiyomuş; ama yani şimdiye kadar başkası hiç mi geliştirmez anlamadımki...
  • Her ırkın kendi yerinde başladığı mod bilen varmı arkadaşlar, ya da gerçek dünya haritası. baya aradım bulamadım. Yet (not) Another Maps Pack.2 diye mod buldum oda bende çalışmadı.
  • Yeni yama geldi arkadaşlar,


    [BALANCE CHANGES]

    -Harbors now give a major adjacency bonus with the City Center, +1 Food to all Coast tiles when the Lighthouse is built, and +2 Gold to all Coast tiles when the Seaport is built.

    -Australia now gets +1 for Charming/+3 for Breathtaking on the four affected districts (had been +2/+4) to compensate for the Harbor boost above.

    -Royal Navy Dockyard now always provides +1 Trade Route capacity, even if the city already has a Commercial Hub. This makes it more useful, even when England builds it on its home continent.

    -Added “Future Civic” to the end of the Civics Tree, a repeatable Civic to research and add to the player score.

    -Bomber units are now more effective against cities.

    -Swordsman are now reduced to 36 combat strength.

    -Damages now remain on City and Encampments when a city is traded.

    -Siege units with bonus movement (e.g. from Great Generals or Persian surprise war) can still shoot after moving as long as they still have 2 MP.

    -Adjusted Warmonger penalties for Diplomatic status: When applying a warmonger diplomatic penalty for EITHER declaring war or capturing a city, reduce that penalty if you are enemies with the target of that warmongering as follows:

    -20% warmongering if this is against a player you have denounced

    -40% warmongering if this is against a player you are at war with

    NOTE: This is not used in situations where you are fighting a Joint War against the target power or when Sumeria joins as ally in war (in both those cases the penalty is still zero).

    EXAMPLE: Macedon is at war with Persia. If India goes to war with Persia sometime in the middle of this Macedonian/Persian War and captures a Persian city, Macedon will reduce its warmonger penalty against India by 40%.

    Adjusted Warmonger penalties for City Population:

    When applying a warmonger diplomatic penalty for capturing a city, reduce that penalty if the city is smaller than the average city in the game as follows:

    If the city’s population after conquest is below the average population of all the cities in the game, reduce the warmonger penalty by the percentage that city’s population is below the average.

    EXAMPLE: Persepolis is conquered and its population after conquest is 6. But the average size of a city in the game is 8. So this city is 2 / 8 = 25% below the size of the average city in the game. Therefore the warmonger penalty is reduced by 25%.

    [AI TUNING]

    -Improved coordination for multiple attacking units.

    -Ranged units better understand how to capture civilian units.

    -AI should now generally accept embassies when neutral, and reject when unfriendly.

    -When asking an AI to equalize a deal that has elements on both sides of the deal, it will consider a gold-only change before looking at other possibilities.

    -Increased AI’s desire to repair pillaged Districts and Buildings.

    -Minor civs will no longer go after policies that give them extra influence they can never use.

    -Made it easier to meet the positive side of the environmentalist agenda.

    -AI will now build multiple Neighborhoods.

    [BUG FIXES]

    -The Great Works tooltip in the deal now shows extended information.

    -Melee units can no longer attack embarked units.

    -Pillaged improvements no longer provide Pantheon bonuses.

    -Fixed double-counting of Appeal from Improvements.

    -Fixed broken gossip message about Seaside Resorts that made them always mention a "lost city".

    -John Curtin is now referred to as “Prime Minister” and not “President” in the Outback Tycoon scenario.

    -Fixed an issue where previously constructed buildings were not showing up properly on the Production Chooser.

    -The World Tracker now keeps its open/closed state between turns.

    -Additional bug fixes.

    [MULTIPLAYER]

    -Updating Global Thermonuclear War scenario's Proxy War victory condition to support team play.

    -Expanded internet games list to show results from additional regions.

    -Games list was frequently not showing all available games due to UI bug.

    [MISC]

    -Added more civs to the True Start Location Earth map.

    -Separated war/peace notifications into major civs vs. city-state.

    -Added additional information to Defeat/Victory screens, so players will be clearer on why they have lost the game.

    -Added "special ability" stars to techs and civics that unlock new functionality.

    -Added invasion warnings to Poland scenario.

    -Added new Capabilities data base table to disable select game systems for scenarios and mods.

    -ARX functionality updates for scenarios.

    -Added text labels differentiating Official and Community content in the Lobby screen.

    [ADDITONAL CONTENT]

    In Game:

    -Fixed issues in the Additional Content menu with mods that contained very long strings.

    -The "ImportFiles" modding action now works as a Frontend action.

    -The "UpdateIcons" action now supports SQL files in addition to XML files.

    -Multiple files can now be specified in the "AddGameplayScripts" Ingame action.

    -Added a "DoNothing" Frontend action and Ingame action. This action is useful as a placeholder or as a container that includes other actions.

    -The localization database is now written out to the cache folder.

    Development Tools:

    -The SDK launcher will now close after the user has clicked on an application to launch.

    -ModBuddy will no longer display a 'Parameter "escapedValue" cannot be null.' error when the Development Assets are not installed.

    -Added SQL syntax coloring to ModBuddy.




  • Aslında multi destekli bir mobil oyun yapılsa çok güzel olabilir. Pc başında multi de aynı anda açmak falan gerekiyor ama mobilde adam fırsat buldukça oynayacak. Hemen hamle yapması gerekmeyecek. Ben hamlemi yaptıktan 2 saat sonra falan yapabilecek hamlesini. Oyunun bitmesi gerekirse aylar sürecek
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.