Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
Hotel Alcatraz
Gerçek AdHotel Alcatraz
KonumEskişehir, Odunpazarı
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 16 Mart 2012
Mesaj sayısı: 36
2. el mesaj sayısı: 37
Son mesaj tarihi: 7 yıl önce
Son giriş tarihi: 7 yıl önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Bağlantılar
E-Posta adresi gizlenmiş
Arkadaşları2
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
ÇOK AMA ÇOK TEMİZ ÇİZİKSİZ FATURALI IPAD 2 16GB başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
ürünü nasipse yarın alıcam garanti ve faturası ile beraber sıfıra yakın bu urun icin anlastıgımız fiyatta istanbuldan alısverisi yapıcaz insallah... Mesaja git »
Arkadaşlar iPAD 2 - 3G almak istiyorum , nakitim hazırdır , anlaştığımız takdirde kesinlikle elden nakit şeklinde ödeme yapacağım . 3G olması şa... Mesaja git »
KESİN ALICI ---> iPAD 2 * 3G // " Nakit Hazır Bekliyorum " başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
arkadaşlar arayış hala devam ediyor . yok mu cumartesi günü nakit para isteyen yahu:)... Mesaja git »
KESİN ALICI ---> iPAD 2 * 3G // " Nakit Hazır Bekliyorum " başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
arkadaş cebimde param hazır , bulamıyorum satacak kişi yok böyle bir şey :D ya herkesde nakit kaynıyor naz ediyorlar ya da ben çok bahtsızım :)... Mesaja git »
KESİN ALICI ---> iPAD 2 * 3G başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
arkadaşlar teşekkür ederim , teklifleriniz için ama 3g versiyonlu arıyorum , bilecikte oturduğum için evim ve çevremde şifresiz wifi bulmak kolay olmu... Mesaja git »
MSI 870A G54 (USB3,SATA3,CF DESTEKLİ) AMD ATHLON II X4 630 2.8 GHZ XIGMATEK RED SCORPION POWERCOLOR ATI 5770 1 GB GSKILL RIPJAWS 2*2 GB 1600 M... Mesaja git »
ECS 780G - A-DATA 2 GB 800 MHZ - GIGABYTE 420W PSU konusunu başlattı (7 yıl önce)
ECS A780GM-A V1.1 : 75 TL A-DATA 2*2 GB 800 MHZ SOĞUTUCULU RAM : 75 TL GIGABYTE 420W 18A PSU : 40 TL LOGITECH EXPER KLAVYE + A4 TECH OP... Mesaja git »
KESİN ALICI ---> iPAD 2 * 3G başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
o farketmez dostum :) 900 lira falan teklifler geliyor da ondan biraz aşağısı daha olsun anlaşıcaz inşallah :)... Mesaja git »
KESİN ALICI ---> iPAD 2 * 3G başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
arkadaşlar farkındaysanız 700 liram hazır ve en iyi teklifi bekliyorum demişim,700 liraya bekliyorum dememişim yani . ayrıca öyle olsa bile bu sizi ne... Mesaja git »
Yeni İPad alacağım da 4g nedir,lütfen yardım ! başlıklı konuya yorum yazdı (7 yıl önce)
hala kararsızım aslında 64 gb 4g 2000 lira . 16 gb wifi alsam 1200 e kalan 800 e biraz ekleyim sg3 falan mı alsam .... Mesaja git »
Arkadaşları

Cihad Emre
Mesaj: 368

beadlock2247
Mesaj: 1871
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


BR3
0.109