Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
mcbtrcs
Gerçek AdMustafa
Doğum Tarihi25 Mart 1989
Konumİstanbul,Şişli
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 24 Ocak 2009
Mesaj sayısı: 746
2. el mesaj sayısı: 104
Son mesaj tarihi: bir yıl önce
Son giriş tarihi: bir yıl önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Arkadaşları3
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
Sony Xperia Z5 6 ay garantili 900TL (SATILDI) konusunu başlattı (bir yıl önce)
Merhaba arkadaşlar, telefonumu değiştirdiğim için elimde bulunan, nisan 2018'e kadar garantisi devam eden beyaz renkli Xperia Z5 telefonumu satıyorum.... Mesaja git »
Bakır renk kasım ayına kadar garantili z3 konusunu başlattı (3 yıl önce)
Merhaba sevgili forumdaşlar, 2014 tarihinde aldığım bakır rengi xperia z3 model cep telefonumu üst modele geçtiğim için satıyorum alındığından bu... Mesaja git »
-DH-Yeni i20/i20 Coupe/i20 Active-ANA KONU-GÜNCEL- başlıklı konuya yorum yazdı (3 yıl önce)
2016'da daha ekonomik, hacmi küçültülmüş motorlu modeller çıkacak deniyordu, bir gelişme var mı? Otomatik şanzımanlı bir araç alacağım, i20'yi epey be... Mesaja git »
JD.com 10$ indirim kodu (Referans belirli kurallar dahilinde serbesttir) başlıklı konuya yorum yazdı (3 yıl önce)
Evet hocam ben de bir referans koduyla üye oldum, 10$ falan yok, 10$ üzeri sepet oluşturmama rağmen. hatta bahsedilen 5$ bile yok. bu da benim ... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
xabi alonso bu takıma gelirse, sadece orada dursa bile atacağı 3-4 top ile van persie'yi gol kralı yapar. 60 metre terse adamın koşu yoluna adrese tes... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Fenerbahçe hisselerinin değeri 1 ayda %30un üzerinde bir artış göstermiş. Kulüp bir anda değerlendi. Hisse sahibi olan taraftar da artık o kazanç nede... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Nani'yi karalamalar Podolski üzerinden başlamış. Beyler siz futbola çok yanlış yerden gelmişsiniz. Biri kanat, biri forvet bu oyuncuların. Ayrıca mill... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
GS'nin ne yaptığı kendini ilgilendirir. Onlar çirkef bir futbolcuya sahip çıkıyor diye biz de mi çıkalım? GS'liler kötülüyor diye değil, takım... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Ya arkadaş ne çok aylak bakkal var. Adam hiç bir şey bilmeden geliyor o dururken bu dururken Emre gider mi diyor. Gider kardeşim. Adamın sözleşmesi bi... Mesaja git »
Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Yalnız bu transferler olursa, Fenerbahçe iki kadro falan kursun bence. Yani bu futbolcuları, bu kalitesi yerde sürünen ligde oynatırsak adamlar resmen... Mesaja git »
Arkadaşları

kharonya
Mesaj: 582

owL ®
Mesaj: 669

redfaction
Mesaj: 11
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


BR4
0.139