Asus garanti problemleri
"İncehesap üzerinden Mayıs ayında satın aldığım ASUS TUF 9070XT ekran kartıyla ilgili yaşadığım süreci paylaşmak istiyorum.
Ürünü teslim aldığımda, kutusunu açtığım gibi üzerinde gözle görülür kozmetik kusurlar olduğunu fark ettim. Hiçbir şekilde montaj yapmadan, ürünü ayıplı mal statüsünde değerlendirerek iade/değişim süreci için hemen incehesap ile iletişime geçtim. Ürün, incelenmek üzere ASUS servisine gönderildi.
2 hafta bekledikten sonra ASUS servisinden gelen dönüş, oldukça şaşırtıcıydı: Ürünün garanti dışı olduğu ve ücretli onarım yapılabileceği belirtildi. Sıfır ürünün daha kutudan çıktığı anda garanti dışı sayılması kabul edilemezdi. Bu haksız karara karşı hemen Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yaptım ve süreci detaylı şekilde anlattım.
Yaklaşık bir süre sonra THH, lehime değişim kararı verdi. Bu kararla birlikte, yasal hakkımı kullanarak ekran kartını değişim için satıcıya, yani incehesap'a kargoladım.
Ancak bu aşamadan sonra da yeni bir mağduriyet süreci başladı. Ürünü kargolamamın üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen ne incehesap'tan ne de ASUS'tan somut bir bilgi alamadım. Sürekli farklı ve anlamsız gerekçelerle süreç uzatılıyor. Maalesef, 2 haftadır ekran kartı olmadan işlerimi yürütemiyorum ve bu durumun bir an önce çözülmesini bekliyorum.
Bu deneyimim, teknoloji ürünleri alırken satış sonrası hizmetlerin ve servis süreçlerinin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gösterdi. Özellikle ASUS (incehesap) servisiyle ilgili bu tür sorunlar yaşama ihtimalinizin olduğunu bilmenizi isterim."
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 24)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
2 Yanıt
0 




