Şimdi Ara

SOUNDBAR (Ana Konu) (İlk mesaj her pazar güncel) (1994. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.939
Cevap
585
Favori
1.938.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19921993199419951996
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Q800D bariz kronik sorunlu model samsung forumda da aynı şikayetleri gördüm. Hayır yani samsung soundbar sadece aynı marka tv ye özel mi yapıldı. Geçen gün böyle saçma bi yorum duymuştum. :) Optik bağlantıda cihaz kapanıyor ya da sesi kesiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kağnıcıoğluteknoloji38 kullanıcısına yanıt
    Kayıpsız sesi passthrough eden harici medya oynatıcınız var mı? Yoksa ve TV'niz destekliyor ise Stremio + Torrentio eklentisi size yetecektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim Q990d 24 hazirandan beri serviste. Anakart değişimi yapılıyor sözde bekliyorum. Hem sorunlu hem de bir o kadar da güzel bir cihazdı. İçerik tüketmek işkence şu halde.

    En son servisle görüştüğümde parça sipariş etmişti kargoda onu bekliyorum diyordu. Yazılım ve SmartThings berbat gerçekten umarım f de böyle sıkıntılar yokturdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnInvited_Guest -- 8 Temmuz 2025; 11:12:0 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    20 gün geçer geçmez q990f isteyin 😉...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Hocam Şimdi Samsung Tr arıyorsunuz, ses tonu yüksekten ama kırmadan Q990F isteyin emin olun gelecek F

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tamda bu yüzden servisi darlamak istemiyorum.

    Hocam nasıl ne diye yükleneyim bilmiyorum ki 4447711 diyorsunuz değil mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Ayenn numara budur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Servis direkt onarım olarak almış sizden siz direkt değişim deseydiniz şuan bu hakkınız bulunurdu dedi.

    Bende dedim bana bundan bahsedilmedi bu hakkımın kaybolacağındanda bahsedilmedi dedim. Çözüm ekibine bildiriyorum dedi ben de aynı bu şekilde bunu da yazın dedim. sağda solda cihaz güncellemeden sonra bozulup değişim alan çok dedim neden benim cihaz tamir ediliyor 6 7 aylık cihaz dedim.

    Çözüm ekibi arayacak 24 saat içinde bakalım ne çıkacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnInvited_Guest -- 8 Temmuz 2025; 13:0:55 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Size olumsuz dönseler bile yine arayın aynı konuşmayı tekrar edin.

    Bu arada Q990D fatura tarihi 6 ay geçtimi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    04.12.2024 fatura tarihi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    6 ay 20 gün olmuş toplamda.

    Siz direk Kurulum tarihinden hesap edin sistemin Samsung yine arayın 6 ay içinde bir sorun olursa yenisi ile değişim yasal hakkım var deyin araya bu kelimeyi sıkıştırın kesin.

    Olumsuz gelen tel gelirse yine arayın 1 saat sonra.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    Ararlarsa söyleyeyim çözüm ekibine bunu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    6 ayı geçtiği için maalesef değişim yapamıyoruz dedi. 😬

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Tamam telefon kapandı, siz yine 30 dk sonra arayın, ben 6 aylık ürünün içini açıp dünyanın her yerinde değişim alan ürünü yine belkide arıza yapacak anakart ile kullanmak istemiyorum deyin, durumu şikayetim var da açarım deyin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    Dayanamadım aradım. Sizin müşteri memnuniyetiniz bu kadar mu 10 gün mü yani dedim. 10 gün 20 gün geçmiş sadece daha yeni servise de güvenmiyorum içini açıp neresini bozacak Allah bilir dedim. Elektronik cihaz sonuçta.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Siz konuyu iyice bastırın onlar servis süresine vs bakıp yine dönecekler, forumda bir arkadaşa da 1020 fw den cihaz sorun verip F almış bugün kurulcakmış oda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    Müşteri memnuniyeti adına 10 20 gün problem edilmemeli

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ridvan1903 kullanıcısına yanıt
    Çözüm merkezi açmıyor artık ban yedim galiba 😅

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UnInvited_Guest kullanıcısına yanıt
    Öyle bişey olmaması lazım.

    Şikayetim. Com yazın kesin ama

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eiskent E kullanıcısına yanıt
    35k ya çok iyi fiyat indirim mi denk geldi nasıl aldınız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19921993199419951996
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.