Şimdi Ara

VOLVO V40 R-DESIGN: Kullanıcı İncelemesi (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
570
Cevap
14
Favori
69.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardesim 250yapiyor mu senin makine?
    Rakiplerin cigerli motorlari nasil aceba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Kardesim 250yapiyor mu senin makine?
    Rakiplerin cigerli motorlari nasil aceba
    Güzel inceleme olmuş, sanırım herkes alıcı gözüyle bakmıştır arabaya :)


    Özellikle mavi renk bu arabaya çok yakışıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

    Sizin aracınızda durum nasıl acaba? Ön tampondaki drl ile beraber ön kaşlar ve arka ledlerin yanması harika olurdu. Bunu servise de sordum fakat bir ayarının olmadığını söylediler. Tek sıkıntımız bu kaldı.

    mesajinizi yeni goruyorum, cok tesekkur ederim. ben de dlr ledler ile birlikte kaslarib yanmadigini saniyorum ama bugun fark ettimki dlr ve kaslar gunduz ayni anda yaniyor benim aracta, tipki daha once sizible paylastigim sport modda kirmizi kadranli v40 r-desing videosunda oldugu gibi :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Kardesim 250yapiyor mu senin makine?
    Rakiplerin cigerli motorlari nasil aceba

    250'yi kadranda görmedim henüz. Fakat 240'a çıktım.

    Araç 220'ye kadar nefesi kesilmeden çıkıyor. Bu hızdan sonra ise, temposu düşüyor ve hız yavaş yavaş artmaya devam ediyor.

    Bugün yazlıktan dönerken otobanda iki 3.20d'ye denk geldim. İlki eski kasaydı ve biraz yüklüydü sanırım. Adamı geçip farkı yavaş yavaş açarak peşimden düşürdüm. Sonra arkamdan yetişmeye çalışsa da ben gaza oturunca farkı yavaş da olsa hep açtım. Sonra o park alanına girdi, oyun bitti.

    Fakat ileride başka bir 3.20d'ye denk geldim bu sefer sürücüsü gençti; onunla bayağı bir kapıştık. Her ikimizde de iki kişi vardı. Bmw'yi 230'lara kadar triptonikte dip gaz takip ediyorum o da köklüyor belli fakat aramızdaki 1-2 boy farkı milim kapatamadım. Virajlarda veya önümüze araç gelince 160'lara kadar yavaşlıyoruz fakat sonrasında aynı anda gaza oturunca aramızdaki fark hiç değişmiyor; ben öndeyken de o yetişemedi, kısaca tam anlamıyla kafa kafaya yürüdük. İki tıpatıp aynı otomobili deneseniz bu kadar eşit yürümezdi belki de...

    Sonuçta elemanı geçip gidemedim, sinir oldum. Bmw'lere karşı haddimi bilmem lazım artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Kardesim 250yapiyor mu senin makine?
    Rakiplerin cigerli motorlari nasil aceba

    250'yi kadranda görmedim henüz. Fakat 240'a çıktım.

    Araç 220'ye kadar nefesi kesilmeden çıkıyor. Bu hızdan sonra ise, temposu düşüyor ve hız yavaş yavaş artmaya devam ediyor.

    Bugün yazlıktan dönerken otobanda iki 3.20d'ye denk geldim. İlki eski kasaydı ve biraz yüklüydü sanırım. Adamı geçip farkı yavaş yavaş açarak peşimden düşürdüm. Sonra arkamdan yetişmeye çalışsa da ben gaza oturunca farkı yavaş da olsa hep açtım. Sonra o park alanına girdi, oyun bitti.

    Fakat ileride başka bir 3.20d'ye denk geldim bu sefer sürücüsü gençti; onunla bayağı bir kapıştık. Her ikimizde de iki kişi vardı. Bmw'yi 230'lara kadar triptonikte dip gaz takip ediyorum o da köklüyor belli fakat aramızdaki 1-2 boy farkı milim kapatamadım. Virajlarda veya önümüze araç gelince 160'lara kadar yavaşlıyoruz fakat sonrasında aynı anda gaza oturunca aramızdaki fark hiç değişmiyor; ben öndeyken de o yetişemedi, kısaca tam anlamıyla kafa kafaya yürüdük. İki tıpatıp aynı otomobili deneseniz bu kadar eşit yürümezdi belki de...

    Sonuçta elemanı geçip gidemedim, sinir oldum. Bmw'lere karşı haddimi bilmem lazım artık.

    Alıntıları Göster
    320 yi alamamanız normal,zorlamanız bile mucize olur çok yüksek tork var araçta.




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Rampa çıkarken torkunun avantajı ortaya çıkar elbette. Yine sıfırdan kalkışta, arkadan itiş olmasının avantajıyla bir boy kadar öne fırlar. Ama emin olun düz yolda kafa kafaya gidiyoruz. Hatta beygir güçlerimiz neredeyse eşit olduğundan ben benzinli T4 motorun yüksek devri sayesinde birşeyler yapabilirim diye düşünmüştüm. Çünkü daha yakın zamanda abisi 520d'yi geçmiştim ama bu sefer olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Rampa çıkarken torkunun avantajı ortaya çıkar elbette. Yine sıfırdan kalkışta, arkadan itiş olmasının avantajıyla bir boy kadar öne fırlar. Ama emin olun düz yolda kafa kafaya gidiyoruz. Hatta beygir güçlerimiz neredeyse eşit olduğundan ben benzinli T4 motorun yüksek devri sayesinde birşeyler yapabilirim diye düşünmüştüm. Çünkü daha yakın zamanda abisi 520d'yi geçmiştim ama bu sefer olmadı.
    5.20d daha kalıplı bir araç,3 serisini yiyememeniz normal,zaten aracınız C sınıfındaki tüm araçları bu fiyat klasmanında biçiyor,üst segmentle uğraşmak alemsiz olur




  • 163hp lik e46 olabilir ilk bmw 320d..
    Yoksa benim, trafikte,180e kadar tamponundan ayrilmadigim yeni 320d, bu hizdan itibaren; önü acilinca 0dan kalkış yapar gibi arayi acip gitti 184lukler cok cigerli
    Suspansiyonlar nasil sizin aracta sesli calismasi bakimindan.. bir de crosscountry ile cok fark var mi yerden yukseklik olarak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    163hp lik e46 olabilir ilk bmw 320d..
    Yoksa benim, trafikte,180e kadar tamponundan ayrilmadigim yeni 320d, bu hizdan itibaren; önü acilinca 0dan kalkış yapar gibi arayi acip gitti 184lukler cok cigerli
    Suspansiyonlar nasil sizin aracta sesli calismasi bakimindan.. bir de crosscountry ile cok fark var mi yerden yukseklik olarak..

    Siz ne kullanıyorsunuz?

    Bu arada 320d lerde 3 çeşit motor var. 163hp -177 hp ve 184 hp olanlar. 184 olanlar makyajlı e90 larda ve f30 larda mevcut. Gidişleri hızlanmaları da hemen hemen aynıdır, 0-100 de f30 olan 0,2 sn kadar hızlıdır. e90 olanların ise son hızları 3 km kadar fazladır. 233 km dir fabrika verisi.

    Çok yüksek hızlarda zaten önünüzdeki araç yol vermediği sürece geçmeye kalkmak çok tehlikeli olur. Özellikle son hızları bu kadar yakın araçların birbirine fark atması beklenmemeli. Rüzgarına girdiği anda en az 10 km hız kazanır.

    Burada ayrıt edici 2 etken var.
    1 yüksek hızda yol tutuş.
    2 motorun şişmesi.

    1. Etken sürüş becerisi ile absorve edilebilir. 2. Etken için ise biraz uzun bir kapışma gerekir.

    Ama eşit sürücüler ve yeteri kadar yol olduğu sürece 320d geçer. Bunda anormal bir durum da yok. Hacmi daha fazla , gücü , torku daha fazla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Süspansiyonlar çukurlarda tok ve yoğun bir homurtu şeklinde ses çıkartıyor. Yani hafif müzik açıksa duyulmuyor zaten. Fakat cam açıkken amortisörlerden sanki şehirler arası otobüslerin havalı süspansiyonları gibi tıslama sesi geliyor ve bariz duyuluyor. Cam kapalıyken bu sesi hiç duymuyorsunuz.

    Kendi aracımda spor süspansiyonlar var. Bu süspansiyonlar standart versiyona göre 1,5 - 2cm gibi alçaltıyor otomobili. Yukarıdaki yorumu da bu süspansiyona göre yaptım. CC'ler ise standart V40'lardan 4cm yüksek. Yani bu durumda yan yana gelsek CC benimkinden en az 5cm yüksek durur ve fark bariz hissedilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Süspansiyonlar çukurlarda tok ve yoğun bir homurtu şeklinde ses çıkartıyor. Yani hafif müzik açıksa duyulmuyor zaten. Fakat cam açıkken amortisörlerden sanki şehirler arası otobüslerin havalı süspansiyonları gibi tıslama sesi geliyor ve bariz duyuluyor. Cam kapalıyken bu sesi hiç duymuyorsunuz.

    Kendi aracımda spor süspansiyonlar var. Bu süspansiyonlar standart versiyona göre 1,5 - 2cm gibi alçaltıyor otomobili. Yukarıdaki yorumu da bu süspansiyona göre yaptım. CC'ler ise standart V40'lardan 4cm yüksek. Yani bu durumda yan yana gelsek CC benimkinden en az 5cm yüksek durur ve fark bariz hissedilir.
    İki gün önceki Karadeniz gezimiz esnasında, planlanmadan öylesine çektiğimiz videoları birleştirip birşeyler oluşturdum. Çok amatör geleceğinin farkındayım.

    Ama yine de izlemek isteyen olursa;

    Seyirde (Araç İçi)


    0-100 Hızlanma


    Dış Görünüm (Karışık)


    Sürüş (Araç İçi)


    Egsoz Sesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    İki gün önceki Karadeniz gezimiz esnasında, planlanmadan öylesine çektiğimiz videoları birleştirip birşeyler oluşturdum. Çok amatör geleceğinin farkındayım.

    Ama yine de izlemek isteyen olursa;

    Seyirde (Araç İçi)


    0-100 Hızlanma


    Dış Görünüm (Karışık)


    Sürüş (Araç İçi)


    Egsoz Sesi


    Alıntıları Göster
    Bu aracın Cross Country modelinde yol sesi ve konfor nasıl acaba deneyen oldu mu?

    Ben spor süspansiyon olayına girmek istemiyorum, daha önceden çok sıkıntısını çektim TR yollarında.

    Spor/konfor dengesinin optimize edilmesi çok zor, edilse bile bizim ülkemizin yolları bu standartların çok dışında kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bu aracın Cross Country modelinde yol sesi ve konfor nasıl acaba deneyen oldu mu?

    Ben spor süspansiyon olayına girmek istemiyorum, daha önceden çok sıkıntısını çektim TR yollarında.

    Spor/konfor dengesinin optimize edilmesi çok zor, edilse bile bizim ülkemizin yolları bu standartların çok dışında kalıyor.

    Merhaba,

    Birkaç ay önce 1 günlüğüne kiralamıştım. Arka süspansiyon darbe emişi başarılı değil çok sesli gelmişti bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r desing 220 bg değilmiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    r desing 220 bg değilmiydi
    t4 ler 180 hp dir. chipleyere 200 yapabiliyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    Güzel inceleme olmuş teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    C30'u üretimden kaldırdılar keşke bu araçı biraz daha ufak yapsalardı.
  • Miroglu_ M kullanıcısına yanıt
    ozaman c30 kadar satardı, sonra da silinirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    163hp lik e46 olabilir ilk bmw 320d..
    Yoksa benim, trafikte,180e kadar tamponundan ayrilmadigim yeni 320d, bu hizdan itibaren; önü acilinca 0dan kalkış yapar gibi arayi acip gitti 184lukler cok cigerli
    Suspansiyonlar nasil sizin aracta sesli calismasi bakimindan.. bir de crosscountry ile cok fark var mi yerden yukseklik olarak..

    Siz ne kullanıyorsunuz?

    Bu arada 320d lerde 3 çeşit motor var. 163hp -177 hp ve 184 hp olanlar. 184 olanlar makyajlı e90 larda ve f30 larda mevcut. Gidişleri hızlanmaları da hemen hemen aynıdır, 0-100 de f30 olan 0,2 sn kadar hızlıdır. e90 olanların ise son hızları 3 km kadar fazladır. 233 km dir fabrika verisi.

    Çok yüksek hızlarda zaten önünüzdeki araç yol vermediği sürece geçmeye kalkmak çok tehlikeli olur. Özellikle son hızları bu kadar yakın araçların birbirine fark atması beklenmemeli. Rüzgarına girdiği anda en az 10 km hız kazanır.

    Burada ayrıt edici 2 etken var.
    1 yüksek hızda yol tutuş.
    2 motorun şişmesi.

    1. Etken sürüş becerisi ile absorve edilebilir. 2. Etken için ise biraz uzun bir kapışma gerekir.

    Ama eşit sürücüler ve yeteri kadar yol olduğu sürece 320d geçer. Bunda anormal bir durum da yok. Hacmi daha fazla , gücü , torku daha fazla.


    F30du arkasina takildigim
    Agzimin payini alacagimi bile bile;sirf gidisini gormek icin sıkıştırdım benim cordobayla bmwyi fena uzadi alet; heralde zf sanziman vardi o gozden kayboldugunds ben 190 falandim

    Sesli calisan suspansiyon olayini duymustum; bundan mutevellit sordum nasil diye.. benim aracin önler de tis tis yapiyor cam acikken duyulacak sekilde..

    Golf, torsiyon, dsg muhhabbetlerinden dolayi vasata yaklasti c sinifinda.. burada v40 devreye giriyor referans arac olarak; ama fiyatlar da okkali biraz..

    El frenini mekanik tutmalari ve anahtarsiz calistirma olsa bile anahtarin bir yuvasinin olmasi hosuma gidiyor bu araclarda, sadece r design jantlari biraz tuningci isi kaciyor (bana gore) daha elit biseyler kullanabilirlerdi gibi..

    Powershift hissiyat olarak torkkonvertorluye yakin gibi bir izlenim edindim yorumlarinizdan..geri kacma, freni birakinca ileri atilma istegi nasil?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 22 Ekim 2013; 21:31:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    163hp lik e46 olabilir ilk bmw 320d..
    Yoksa benim, trafikte,180e kadar tamponundan ayrilmadigim yeni 320d, bu hizdan itibaren; önü acilinca 0dan kalkış yapar gibi arayi acip gitti 184lukler cok cigerli
    Suspansiyonlar nasil sizin aracta sesli calismasi bakimindan.. bir de crosscountry ile cok fark var mi yerden yukseklik olarak..

    Siz ne kullanıyorsunuz?

    Bu arada 320d lerde 3 çeşit motor var. 163hp -177 hp ve 184 hp olanlar. 184 olanlar makyajlı e90 larda ve f30 larda mevcut. Gidişleri hızlanmaları da hemen hemen aynıdır, 0-100 de f30 olan 0,2 sn kadar hızlıdır. e90 olanların ise son hızları 3 km kadar fazladır. 233 km dir fabrika verisi.

    Çok yüksek hızlarda zaten önünüzdeki araç yol vermediği sürece geçmeye kalkmak çok tehlikeli olur. Özellikle son hızları bu kadar yakın araçların birbirine fark atması beklenmemeli. Rüzgarına girdiği anda en az 10 km hız kazanır.

    Burada ayrıt edici 2 etken var.
    1 yüksek hızda yol tutuş.
    2 motorun şişmesi.

    1. Etken sürüş becerisi ile absorve edilebilir. 2. Etken için ise biraz uzun bir kapışma gerekir.

    Ama eşit sürücüler ve yeteri kadar yol olduğu sürece 320d geçer. Bunda anormal bir durum da yok. Hacmi daha fazla , gücü , torku daha fazla.


    F30du arkasina takildigim
    Agzimin payini alacagimi bile bile;sirf gidisini gormek icin sıkıştırdım benim cordobayla bmwyi fena uzadi alet; heralde zf sanziman vardi o gozden kayboldugunds ben 190 falandim

    Sesli calisan suspansiyon olayini duymustum; bundan mutevellit sordum nasil diye.. benim aracin önler de tis tis yapiyor cam acikken duyulacak sekilde..

    Golf, torsiyon, dsg muhhabbetlerinden dolayi vasata yaklasti c sinifinda.. burada v40 devreye giriyor referans arac olarak; ama fiyatlar da okkali biraz..

    El frenini mekanik tutmalari ve anahtarsiz calistirma olsa bile anahtarin bir yuvasinin olmasi hosuma gidiyor bu araclarda, sadece r design jantlari biraz tuningci isi kaciyor (bana gore) daha elit biseyler kullanabilirlerdi gibi..

    Powershift hissiyat olarak torkkonvertorluye yakin gibi bir izlenim edindim yorumlarinizdan..geri kacma, freni birakinca ileri atilma istegi nasil?

    Alıntıları Göster
    10 numara araba bir insan daha ne isterki fakirliğin gözü kör olsun




  • kaansa K kullanıcısına yanıt
    O zaman cross country olmasının bir anlamı kalmıyor.

    Gerçi darbe emişler genelde ön takımda hissedilir ama sizin dediğiniz gibiyse durum kötü.

    Sadece yükseklik farkı var sanırım normali ile
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.