Şimdi Ara

Ekran kartı nasıl bozulur (ilginç konu) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
8.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.


    Alıntıları Göster
    fanı sök 3dmax ile çalıştır
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muten Baba

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    @kaan0101 , @2kol3bacak , @cobi

    Bence daha tam kafa yormadınız beyler orada 2 tane inceden var

    aga nasıl bir alıntı yaptıysan cevaplanan mesajlardan gitmiyor namıssız

    ben giderim izim kalır hesabı yapmışsın

    Kasayı yan yatırıp monitörü dik çevirmeyi denedin mi ?

    Alıntıları Göster
    iyi kötü ofiste bir pc var yan yatırsam bir daha kalkacağını hiç sanmıyorum cpu ile soğutu arasında kalan son termal macun damlacıkları akıp gider en son 5 yıl önce yenilendi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    iyi kötü ofiste bir pc var yan yatırsam bir daha kalkacağını hiç sanmıyorum cpu ile soğutu arasında kalan son termal macun damlacıkları akıp gider en son 5 yıl önce yenilendi

    Alıntıları Göster
    Trixx ile fanı %100 çalıştır bir kaç gün fan bozulur iade olur
    _____________________________

    Senin Açtığın Yerde OnYedi Yürek Karanlığa Gömülür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    Trixx ile fanı %100 çalıştır bir kaç gün fan bozulur iade olur

    Alıntıları Göster
    fırmalarda senı beklıyordu kartı boz getır paranı hemen ıade edelım o kartın yenısı- muadılı hala pıyasada var en kotu sana baska kart verırler sen para ıadesını unut kartınıda adam gıbı kullan
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    @kaan0101 , @2kol3bacak , @cobi

    Bence daha tam kafa yormadınız beyler orada 2 tane inceden var

    aga nasıl bir alıntı yaptıysan cevaplanan mesajlardan gitmiyor namıssız

    ben giderim izim kalır hesabı yapmışsın

    Kasayı yan yatırıp monitörü dik çevirmeyi denedin mi ?

    monitörle kasayı monfinity yap diyorsun yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 14 Mart 2013; 12:22:54 >
    _____________________________
    Intel i5 6600K - Corsair H75 - MSI z170 gaming M5 - Kingston Hyperx Fury 2666 Mhz 2 x 8 GB - 2x Kingston v300 240 Gb Raid 0 - Segate Momentus xt hybrid - Gigabyte WF 3 R9 290X - Coolermaster HAF 942 X - Corsair CX 750W 80Plus - Creative Sound Blaster Z - Creative Gigaworks G500 Gaming - Sennheiser hd 202 - Monster Purity HD - Monster DNA - Corsair H2100 Gaming Headset - Fiio X3




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    @kaan0101 , @2kol3bacak , @cobi

    Bence daha tam kafa yormadınız beyler orada 2 tane inceden var

    aga nasıl bir alıntı yaptıysan cevaplanan mesajlardan gitmiyor namıssız

    ben giderim izim kalır hesabı yapmışsın

    Kasayı yan yatırıp monitörü dik çevirmeyi denedin mi ?

    monitörle kasayı monfinity yap diyorsun yani.

    Alıntıları Göster
    harddisk'lerin neodyum mıknatısları var deli gibi manyetizma yapıyor al onlardan birini çalışırken kartın üzerinde gezdir, aklıma bu geliyor.
    _____________________________
    Asus Tuf Gaming X570 Plus // Asus Rog Strix Gaming-E WIFI2 // Ryzen 5 5600x // Ryzen 9 5900x // FSP Windale 6 // Noctua NH-D15 Chromax Black // H110i GTX // MSI 3060ti Gaming Z Trio // Gigabyte 2070 Super Gaming 3X // Crucial Ballistix DDR4 3600mhz CL16 64 Gb // WD Black SN850 1TB PCI 4.0 // Samsung 970 Evo Plus // Kingston A2000 512GB // Sabrent Rocket NVMe Heatsink // EVGA G3 750W // High Power PG-750 ATX 3.0 SM // Hp Pavillion 1440p // Kingston HyperX Alloy Elite 2 RGB // Corsair Sabre Pro Mouse // Razer DeathAdder v3 // Asus Theta 7.1 // Razer Blackshark 2.0 // Asus Essence STX II 7.1 // Sound Blaster Z // LG 65NANO866NA // BenQ Zowie XL2746S // Phanteks ENTHOO 719 // Cintiq 16 DTK-1660




  • Alpcan'a soralım o bilir



    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.

    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 14 Mart 2013; 13:54:06 >
    _____________________________
    PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: False King

    Alpcan'a soralım o bilir



    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.

    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    Alıntıları Göster
    Çalışırken üstteki devreleri elle
    _____________________________
    Alfa Romeo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.


    Emin ol servislerden ben daha çok çektim hep onlar mı yapıcak bu seferde ben yapim dedim
    _____________________________
    Kralın kızını sevdim vermediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.
    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    Adamın karakteri bozuksa, ağzınla kuş tutsan yapar tabii ki. Ne demek kartı yamultmak. Ürünü en azından sana geldiği gibi iade etmek zorundasın sen. Kaç sefer denk gelmişizdir hepimiz de. Mesela kartı götürürsün servise bozulduğu için. İlk sorulan soru, "Bu kartı hız aşırtarak mı yaktınız/bozdunuz?" olur. Ben bunda müşterilerin servisleri su-istimal etmelerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum.

    İlla kartı bozacak değil ki. Misal olarak kartı alıyor. Haftası dolmadan gidip değiştiriyor. Bunu 2-3 sefer yapanları okudum burda. Ondan sonra sıfır kart aldığımızı sandığımız halde, sipariş ettiğimiz ürün bize kutusu açılmış olarak geliyor. Bozmak kadar bu da aynı şekilde yanlış bir hareket. Ha kart bozuktur veya başka bir sıkıntısı vardır; o ayrı mesele ama keyfine göre kart değiştirenler için yazdım bunu. Misal olarak ben 7850 OC aldım birkaç ay önce. Kutusu açık olarak geldi ama ben bunu sorun etmedim. Meğerse kartta sorun varmış. Allah bilir, bu şekilde kart değiştiren birinin icâbına baktığı bir karttı o da...



    @potur:
    Ne olursa olsun, dürüstlükten ayrılmamak gerektiğini düşünüyorum. Diyorsun ya hani "Servislerden çok çektim." Ordan çekersin belki ama Allah senin mağduriyetini başka şekilde telafi eder. İlla aynı yerde mükâfat göreceksin diye birşey yok. Bu bir yana, kendine karşı da yanlış yapmış olursun. Çünkü o konuda dürüstçe davranmadığını bilirsin ve bu da seni vicdanen rahatsız eder.
    _____________________________
    Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur. Hyman G. Rickover

    Ben gerçeğin peşindeyim, kimin söylediği önemli değil. Ben adaletin peşindeyim, kim için veya kime karşı olduğu önemli değil.
    Eğer dikkatli değilseniz, gazeteler sizin zulüm gören insanlardan nefret etmenizi ve zulmü uygulayan insanları sevmenizi sağlar. Malcolm-X

    Her zaman kazanan, bir defa kaybettiğinde tam kaybeder. Adâlet geciktikçe cezası büyür. Adâlet geldiğinde iflat etmez. Hak sillesinin sadâsı yoktur! Bir vurdu mu, devâsı yoktur. Mustafa Özcan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Alpcan'a soralım o bilir



    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.

    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    ekran karti calisirken gpu nun arkasindaki direnclere tornavida degdirin.hemen kisadevre olur ve kart daha goruntu vermez.geride garanti disi birakacak hic bir iz de birakmaz.en kolay yontemi anlattim.fakat boyle seyler yapmayin.vicdaniniz rahat olacak mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    FORD Tourneo Connect 2011 Fırtına Gri GLX 110 ps

    Asus P8P67 Deluxe - Core i5 2500k 3.3 ghz @ 4.6 ghz - Noctua NH-D14 cpu soğutucu - Gigabyte GTX 770 OC 2GB 256 Bit GDDR5 - Cooler Master GX 750 750w psu - GSKILL 16 GB(4x4GB) RipjawsX DDR3 1600 MHz CL9 1.5v - Intel X25M 80 gb ssd - Samsung hd103sj 1tb 32mb sata2 - 2x Samsung B2230H + B2230N 21.5 inch Full HD 5ms - Creative MEGAWORKS THX 550 5+1 Home Cinema 500 Watt RMS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.
    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    Adamın karakteri bozuksa, ağzınla kuş tutsan yapar tabii ki. Ne demek kartı yamultmak. Ürünü en azından sana geldiği gibi iade etmek zorundasın sen. Kaç sefer denk gelmişizdir hepimiz de. Mesela kartı götürürsün servise bozulduğu için. İlk sorulan soru, "Bu kartı hız aşırtarak mı yaktınız/bozdunuz?" olur. Ben bunda müşterilerin servisleri su-istimal etmelerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum.

    İlla kartı bozacak değil ki. Misal olarak kartı alıyor. Haftası dolmadan gidip değiştiriyor. Bunu 2-3 sefer yapanları okudum burda. Ondan sonra sıfır kart aldığımızı sandığımız halde, sipariş ettiğimiz ürün bize kutusu açılmış olarak geliyor. Bozmak kadar bu da aynı şekilde yanlış bir hareket. Ha kart bozuktur veya başka bir sıkıntısı vardır; o ayrı mesele ama keyfine göre kart değiştirenler için yazdım bunu. Misal olarak ben 7850 OC aldım birkaç ay önce. Kutusu açık olarak geldi ama ben bunu sorun etmedim. Meğerse kartta sorun varmış. Allah bilir, bu şekilde kart değiştiren birinin icâbına baktığı bir karttı o da...



    @potur:
    Ne olursa olsun, dürüstlükten ayrılmamak gerektiğini düşünüyorum. Diyorsun ya hani "Servislerden çok çektim." Ordan çekersin belki ama Allah senin mağduriyetini başka şekilde telafi eder. İlla aynı yerde mükâfat göreceksin diye birşey yok. Bu bir yana, kendine karşı da yanlış yapmış olursun. Çünkü o konuda dürüstçe davranmadığını bilirsin ve bu da seni vicdanen rahatsız eder.

    Ediyor zaten yapmıcam böle bişe aklımda vardı ama yapma gibi düşüncem yoktu öle konu açtım
    Elimde bir adet 6850 10 ay garantisi var bir adet te msı 990fxa gd 65 var ikisini satsam 7850 alabilirmiyim sence
    _____________________________
    Kralın kızını sevdim vermediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abazzers


    quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Alpcan'a soralım o bilir



    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Açtığın konu kural dışı. Sorduğun soru ise son derece abes. Senin gibiler yüzünden servisler dürüst kişilere bile kötü davranabiliyor, bozulan kartını değiştirmeyebiliyor.


    İşte son bir örnek:

    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbirşey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım. Gidip orayı başlarına yıkmak var şimdi.

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.

    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    ekran karti calisirken gpu nun arkasindaki direnclere tornavida degdirin.hemen kisadevre olur ve kart daha goruntu vermez.geride garanti disi birakacak hic bir iz de birakmaz.en kolay yontemi anlattim.fakat boyle seyler yapmayin.vicdaniniz rahat olacak mi.

    Ayrıca bu servis point nasıl bir servis Allah düşürmesin bir ddaha
    _____________________________
    Kralın kızını sevdim vermediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    quote:

    Orijinalden alıntı: fleshstorm666

    Bu üstteki olay servisin kalitesiyle alakalı yalnız. Müşteriler ne kadar iyi niyetli yaklaşırsa yaklaşsın, o servis elemanı o şekilde davranacaktır.
    O tip firmalardan uzak durmak gerekiyor demek ki. Ürünlere verdiğimiz parayla maaşı ödenen adam, gelip bize terbiyesizlik yapıyor..

    Adamın karakteri bozuksa, ağzınla kuş tutsan yapar tabii ki. Ne demek kartı yamultmak. Ürünü en azından sana geldiği gibi iade etmek zorundasın sen. Kaç sefer denk gelmişizdir hepimiz de. Mesela kartı götürürsün servise bozulduğu için. İlk sorulan soru, "Bu kartı hız aşırtarak mı yaktınız/bozdunuz?" olur. Ben bunda müşterilerin servisleri su-istimal etmelerinin de etkisi olduğunu düşünüyorum.

    İlla kartı bozacak değil ki. Misal olarak kartı alıyor. Haftası dolmadan gidip değiştiriyor. Bunu 2-3 sefer yapanları okudum burda. Ondan sonra sıfır kart aldığımızı sandığımız halde, sipariş ettiğimiz ürün bize kutusu açılmış olarak geliyor. Bozmak kadar bu da aynı şekilde yanlış bir hareket. Ha kart bozuktur veya başka bir sıkıntısı vardır; o ayrı mesele ama keyfine göre kart değiştirenler için yazdım bunu. Misal olarak ben 7850 OC aldım birkaç ay önce. Kutusu açık olarak geldi ama ben bunu sorun etmedim. Meğerse kartta sorun varmış. Allah bilir, bu şekilde kart değiştiren birinin icâbına baktığı bir karttı o da...



    @potur:
    Ne olursa olsun, dürüstlükten ayrılmamak gerektiğini düşünüyorum. Diyorsun ya hani "Servislerden çok çektim." Ordan çekersin belki ama Allah senin mağduriyetini başka şekilde telafi eder. İlla aynı yerde mükâfat göreceksin diye birşey yok. Bu bir yana, kendine karşı da yanlış yapmış olursun. Çünkü o konuda dürüstçe davranmadığını bilirsin ve bu da seni vicdanen rahatsız eder.

    Ediyor zaten yapmıcam böle bişe aklımda vardı ama yapma gibi düşüncem yoktu öle konu açtım
    Elimde bir adet 6850 10 ay garantisi var bir adet te msı 990fxa gd 65 var ikisini satsam 7850 alabilirmiyim sence

    Alıntıları Göster
    Anakart kaçtan gider bilmiyorum ama dediğin kartın 1 GB'lik versiyonu ortalama 300, 2 GB'liği de 350'ye satılıyor şu an forumda.
    _____________________________
    Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur. Hyman G. Rickover

    Ben gerçeğin peşindeyim, kimin söylediği önemli değil. Ben adaletin peşindeyim, kim için veya kime karşı olduğu önemli değil.
    Eğer dikkatli değilseniz, gazeteler sizin zulüm gören insanlardan nefret etmenizi ve zulmü uygulayan insanları sevmenizi sağlar. Malcolm-X

    Her zaman kazanan, bir defa kaybettiğinde tam kaybeder. Adâlet geciktikçe cezası büyür. Adâlet geldiğinde iflat etmez. Hak sillesinin sadâsı yoktur! Bir vurdu mu, devâsı yoktur. Mustafa Özcan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Anakart kaçtan gider bilmiyorum ama dediğin kartın 1 GB'lik versiyonu ortalama 300, 2 GB'liği de 350'ye satılıyor şu an forumda.

    Alıntıları Göster
    @potur bırak bu işleri yerinde otur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    @potur bırak bu işleri yerinde otur

    7850 istiyorum
    _____________________________
    Kralın kızını sevdim vermediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    @potur bırak bu işleri yerinde otur

    7850 istiyorum

    Alıntıları Göster
    Fanları en düşük hıza ayarla ve furmark çalıştır. 2-3 kez kendini kapattıktan sonra bir daha açılmayabilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tugrul_512bit

    Fanları en düşük hıza ayarla ve furmark çalıştır. 2-3 kez kendini kapattıktan sonra bir daha açılmayabilir.

    Alıntıları Göster
    Servispoint sağlam karta kullanıcı hatası veren bir servis (yanmış diye açıklama bile yapabiliyorlar) Yaşadım ordan biliyorum. Bu yüzden sen gönder, onlar nasılsa zaten bozuk der.... Ama ava giderken avlanır, zarar edersin.

    Sapphire ya da MSI'a bu yüzden bulaşmıyorum. Sırf servis yüzünden.
    _____________________________
    Asus x99 Deluxe intel i7 5820k Evga 1080 FTW 2 icx Corsair AX860i NZXT x62 Corsair K70 RGB LUX TR Logitech Proteus Core G502 Kingston Savage HyperX 480GB Corsair 780T VIEWSONIC XG2703-GS NI Komplete Audio 6 M-audio BX8 D2 Speaker Corsair Dominator Platinum + G.SKILL Trident Z 64GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Servispoint sağlam karta kullanıcı hatası veren bir servis (yanmış diye açıklama bile yapabiliyorlar) Yaşadım ordan biliyorum. Bu yüzden sen gönder, onlar nasılsa zaten bozuk der.... Ama ava giderken avlanır, zarar edersin.

    Sapphire ya da MSI'a bu yüzden bulaşmıyorum. Sırf servis yüzünden.




    Servis point le az uğraşmadım sen yardım ettin hatta biliyorum ondan çekiniyorum zaten
    _____________________________
    Kralın kızını sevdim vermediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Servispoint sağlam karta kullanıcı hatası veren bir servis (yanmış diye açıklama bile yapabiliyorlar) Yaşadım ordan biliyorum. Bu yüzden sen gönder, onlar nasılsa zaten bozuk der.... Ama ava giderken avlanır, zarar edersin.

    Sapphire ya da MSI'a bu yüzden bulaşmıyorum. Sırf servis yüzünden.




    Servis point le az uğraşmadım sen yardım ettin hatta biliyorum ondan çekiniyorum zaten

    Alıntıları Göster
    Açıkçası yukardaki servisle ilgili mesajı okuyunca üzüldüm. Demek ki hiç bir şey değişmemiş.

    @potur dediğin şeyi yapacak mısın bilemiyorum. Ama inan çok yanlış bir iş. 3 kuruş etsin senin olsun. Yerinde olsam satışa koyarım, 3-5 kuruş neyse. Az olsun senin olsun... Ama servispoint'ten farkın kalmaz. Hakkımızı koruyacağız, ama aynı zamanda hakkımıza razı olacağız. Şaka yaptığını düşünüyorum.
    _____________________________
    Asus x99 Deluxe intel i7 5820k Evga 1080 FTW 2 icx Corsair AX860i NZXT x62 Corsair K70 RGB LUX TR Logitech Proteus Core G502 Kingston Savage HyperX 480GB Corsair 780T VIEWSONIC XG2703-GS NI Komplete Audio 6 M-audio BX8 D2 Speaker Corsair Dominator Platinum + G.SKILL Trident Z 64GB




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.