Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (278. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: university

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    arkadaşlar ben 2000 model s40 2.0t kullanıcısıyım bir sorum olacak klima açıkken normal bir şekilde giderken araba bir anda kendi kendine gaz veriyor çok azda olsa hızlanıyor sonra hemen normal devrine düşüyor. bunu viteste sıkışık trafikte birkaç kez yaptı öndeki arabaya vuracaktım nerdeyse. kendi tamircime bir kaç kez götürdüm bu sebepten dolayı ama o kullanırken böyle bir şey yapmadı. ben bobinlerden şüphelendim ama emin olamadım. daha önce böyle bir sorun yaşayanınız varsa bana yardımcı olursa sevinirim.

    aynı sorun bende de oldu. Sanki beyindenmiş gibi gözüküyor.. Ara sıra yapıyordu.. En çok cama verili halde klima açılırsa o zaman yapıyo. Yolcu hizasına üfleme kısmında yapmıyordu.

    bende klima açıkken yapıyor sadece. cam yolcu fark etmiyor benim sürekli auto konumunda klima her bölgeye dağıtıyor... ama benzinde yapmıyor sadece lpg de yapıyor her türlü ayar yaptırdım lpg ye ama düzelmedi. sürekli yapmadığı için çok kafamı kurcalamıyor ama beyindense sorun yandık demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    quote:

    Orijinalden alıntı: university

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    arkadaşlar ben 2000 model s40 2.0t kullanıcısıyım bir sorum olacak klima açıkken normal bir şekilde giderken araba bir anda kendi kendine gaz veriyor çok azda olsa hızlanıyor sonra hemen normal devrine düşüyor. bunu viteste sıkışık trafikte birkaç kez yaptı öndeki arabaya vuracaktım nerdeyse. kendi tamircime bir kaç kez götürdüm bu sebepten dolayı ama o kullanırken böyle bir şey yapmadı. ben bobinlerden şüphelendim ama emin olamadım. daha önce böyle bir sorun yaşayanınız varsa bana yardımcı olursa sevinirim.

    aynı sorun bende de oldu. Sanki beyindenmiş gibi gözüküyor.. Ara sıra yapıyordu.. En çok cama verili halde klima açılırsa o zaman yapıyo. Yolcu hizasına üfleme kısmında yapmıyordu.

    bende klima açıkken yapıyor sadece. cam yolcu fark etmiyor benim sürekli auto konumunda klima her bölgeye dağıtıyor... ama benzinde yapmıyor sadece lpg de yapıyor her türlü ayar yaptırdım lpg ye ama düzelmedi. sürekli yapmadığı için çok kafamı kurcalamıyor ama beyindense sorun yandık demektir

    benzinde yapmıyorsa gazla ilgili bir sorun var demektir. ihtiyacından fazla devir kullanması bundan olsa gerek. Benim 5000 devire kadar çıkıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: university

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    quote:

    Orijinalden alıntı: university

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanbingul

    arkadaşlar ben 2000 model s40 2.0t kullanıcısıyım bir sorum olacak klima açıkken normal bir şekilde giderken araba bir anda kendi kendine gaz veriyor çok azda olsa hızlanıyor sonra hemen normal devrine düşüyor. bunu viteste sıkışık trafikte birkaç kez yaptı öndeki arabaya vuracaktım nerdeyse. kendi tamircime bir kaç kez götürdüm bu sebepten dolayı ama o kullanırken böyle bir şey yapmadı. ben bobinlerden şüphelendim ama emin olamadım. daha önce böyle bir sorun yaşayanınız varsa bana yardımcı olursa sevinirim.

    aynı sorun bende de oldu. Sanki beyindenmiş gibi gözüküyor.. Ara sıra yapıyordu.. En çok cama verili halde klima açılırsa o zaman yapıyo. Yolcu hizasına üfleme kısmında yapmıyordu.

    bende klima açıkken yapıyor sadece. cam yolcu fark etmiyor benim sürekli auto konumunda klima her bölgeye dağıtıyor... ama benzinde yapmıyor sadece lpg de yapıyor her türlü ayar yaptırdım lpg ye ama düzelmedi. sürekli yapmadığı için çok kafamı kurcalamıyor ama beyindense sorun yandık demektir

    benzinde yapmıyorsa gazla ilgili bir sorun var demektir. ihtiyacından fazla devir kullanması bundan olsa gerek. Benim 5000 devire kadar çıkıyordu.

    ben genelde 2000-2500 devir arası vites değiştiren biriyim tam vites değiştirdiğim anlarda da bunu yaptı birkaç kez. tam o anda debriyaja bastığımda araba en fazla 2500-3000 deviri görüyor. hemen 1-2sn sonrada tekrar normal devrine düşüyor. sizin eğer 5000 devire çıkıyorsa baya bir devir artışı oluyor demektir. ben hep bobinden olabileceğini düşündüm ama benzinde yapmaması bu olasılığı biraz azaltıyor. klimaya gaz bastırıp bir kez daha lpg yaz ayarı yaptırıcağım düzelmezse gene servis yolunu tutacağım gibi görülüyor
    sizin aracınızdaki sorun düzeldi mi? kesin nedeni beyinden olduğunu söyledi mi servis ya da götürdüğünüz ustanız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkun91

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Lastikleri 36 yapmam demem daha az yol tutuşu ve daha çok sarsıntı demek oluyor değil mi?

    Evet dediğiniz gibi komfordan ödün veriyor o değerler 205/55r16 için fakat ekonomik sürüşü yakalayabilirsiniz. Arkadaşımın 2010 s40 1.6 d drive 205/55r16 lastik için kapıdaki etiketini inceleyiniz.

    eco diye ayrı basınç değerleri vermiş.36 ya 36 yazmış ecoda...
    Fotoğrafı tıklayıp inceleyiniz...
    Bu arada fotoğrafın sahibi Orkun Yılmaz'ı burda görmek istiyorum.Burdan sesleniyorum kendisine !


     [DH]   V O L V O    for   L I F E

    sayın ScaniaR420 aracı kullanırken bende durumların farkındayım aracımın lastikleri önler 26 ya düşümş arkalar 30 a düşmüş tü bende bütün lastiklere 36 bastım aynen dediğiz gibi arabada konfor kaybı oluyor yoldaki yamaların üstünden geçerken hissediyorsununz havaları 36 yapınca amortisörlerin daha fazla çalıştığını hissetim ( yoldaki yamlardan geçerken amortisörlerden fıs fıs sesi duymaya başladım) aracınıza ortalama yükte biniyorsanız lastiklere 30 hava basmanız idealdir. eğer arabaya yüklü biniyoruz derseniz bütün lastiklere 36 hava basınız benim için şehir içinde aracı kullanıcaksanız konfor çok önemli değil diyorsanız lastiklere 36 hava basınız lastikleriniz michelin energy saver s1 galiba sizde lastiklerden fazla memnun değilsiniz galiba bu arada yanakta yazan s1 harfinin ne anlama geldiğini araştırıyorum eğer ne anlama geldiğini söylerseniz çok sevinirim bu arada winniesertan arkadaşımın resmi paylaştığı kişiyim onuda belirtmek isterim buradan winniesertan arkadaşıma buraya dvet ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum.

    E sizin dediğiniz gibi olunca ters orantı olmuyormu ki lastikleri 36 hava basınca amortisörler çalışmaya başladı dediniz. Amortisörlerin çalışması konforlu bir seyahate yol açmaz mı ? Birde bir soru ekleyeyim araç 2000 km ye yaklaştı hala ş.içi 7.5 lt yi gösteriyor ne zaman düşecek bu yakıt, aldığımız istasyonun farkı olurmu acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkancanikli -- 28 Temmuz 2012; 14:33:15 >




  • Kac kere şehirdısı var bu tüketimde ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Kac kere şehirdısı var bu tüketimde ?

    Merhabalar imagoodman...

    Arkadaşı bilmiyorum ama ben Antalya şehir içinde klima açık 6 litre rakamını yakalayabiliyorum.aracı 1.6 dizel 109 luk 5 vitesli v50.
    Ama biraz sert kullanırsam,ivmelenmelerim yüksek olursa ortalamam 7 hatta 8i görüyor.Şehirler arası yolda yani dümdüz yol :) 5 vites cruise control ile 100 e sabitliyorum.Klima açık araçta 4 kişi depo dolu.rüzgar yok. 5 litre /100 km de ortalamayı yakalayabiliyorum.Boş olursa klima kapalı camlar kapalı olursa 4,5 litreyi yakalayacağımı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Kac kere şehirdısı var bu tüketimde ?
    Hiç şehirdışı yok hatta şöylede izah edebilirim 100 tl yakıt aldım opetten 350 km gitti klima açık /kapalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Hiç şehirdışı yok hatta şöylede izah edebilirim 100 tl yakıt aldım opetten 350 km gitti klima açık /kapalı

    Sayın ScaniaR420 ;

    O hesap tutmuyor tam.Az çok belli oluyor fakat en net yakıt ortalamanızı hesaplamak için depo dolumundan dolumuna kaç litre yaktığınızı bulup,yaptığınız km ye göre bakacaksınız. 100 lira ile 350 km hesabı tutmaz.Önemli olan 100 kmde kaç litre yaktığıdır.Mazota zaten zırt pırt zam geliyor 4 liraya çok yaklaştı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Hiç şehirdışı yok hatta şöylede izah edebilirim 100 tl yakıt aldım opetten 350 km gitti klima açık /kapalı

    Sayın ScaniaR420 ;

    O hesap tutmuyor tam.Az çok belli oluyor fakat en net yakıt ortalamanızı hesaplamak için depo dolumundan dolumuna kaç litre yaktığınızı bulup,yaptığınız km ye göre bakacaksınız. 100 lira ile 350 km hesabı tutmaz.Önemli olan 100 kmde kaç litre yaktığıdır.Mazota zaten zırt pırt zam geliyor 4 liraya çok yaklaştı :)

    Alıntıları Göster
    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: orkun91

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Lastikleri 36 yapmam demem daha az yol tutuşu ve daha çok sarsıntı demek oluyor değil mi?

    Evet dediğiniz gibi komfordan ödün veriyor o değerler 205/55r16 için fakat ekonomik sürüşü yakalayabilirsiniz. Arkadaşımın 2010 s40 1.6 d drive 205/55r16 lastik için kapıdaki etiketini inceleyiniz.

    eco diye ayrı basınç değerleri vermiş.36 ya 36 yazmış ecoda...
    Fotoğrafı tıklayıp inceleyiniz...
    Bu arada fotoğrafın sahibi Orkun Yılmaz'ı burda görmek istiyorum.Burdan sesleniyorum kendisine !


     [DH]   V O L V O    for   L I F E

    sayın ScaniaR420 aracı kullanırken bende durumların farkındayım aracımın lastikleri önler 26 ya düşümş arkalar 30 a düşmüş tü bende bütün lastiklere 36 bastım aynen dediğiz gibi arabada konfor kaybı oluyor yoldaki yamaların üstünden geçerken hissediyorsununz havaları 36 yapınca amortisörlerin daha fazla çalıştığını hissetim ( yoldaki yamlardan geçerken amortisörlerden fıs fıs sesi duymaya başladım) aracınıza ortalama yükte biniyorsanız lastiklere 30 hava basmanız idealdir. eğer arabaya yüklü biniyoruz derseniz bütün lastiklere 36 hava basınız benim için şehir içinde aracı kullanıcaksanız konfor çok önemli değil diyorsanız lastiklere 36 hava basınız lastikleriniz michelin energy saver s1 galiba sizde lastiklerden fazla memnun değilsiniz galiba bu arada yanakta yazan s1 harfinin ne anlama geldiğini araştırıyorum eğer ne anlama geldiğini söylerseniz çok sevinirim bu arada winniesertan arkadaşımın resmi paylaştığı kişiyim onuda belirtmek isterim buradan winniesertan arkadaşıma buraya dvet ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum.

    E sizin dediğiniz gibi olunca ters orantı olmuyormu ki lastikleri 36 hava basınca amortisörler çalışmaya başladı dediniz. Amortisörlerin çalışması konforlu bir seyahate yol açmaz mı ? Birde bir soru ekleyeyim araç 2000 km ye yaklaştı hala ş.içi 7.5 lt yi gösteriyor ne zaman düşecek bu yakıt, aldığımız istasyonun farkı olurmu acaba ?

    Alıntıları Göster
    arabanın süspansiyonları lastiğe göre daha yumuşak olsaydı zaten öncedende gelirdi. lastiklere 36 hava bastık daha önce 30 hava vardı yani cm2 ye düşen kg yi artırdık yani lastiği sertleştirmiş olduk lastik 30 psi hava ya göre sertleşti eskiden lastik amortisöre göre daha yumuşaktı şimdi amortisör lastiğe göre yumuşak hale geldi daha önce lastik daha fazla darbeleri absorbe ederken şimdi amortisör darbeleri absorbe ediyor yani 36 psi havada lastik amortisöre göre daha sert olduğundan gelen darbe amortisöre gidiyor umarım açıklayıcı olmuşumdur
    aracınızın yakıtı zamanla düşmeye başlar 2010 model 109hp lik aracımı dün deposunu doldurdum 48.35 lt mazotla (bp ultimate dizel) 722 km yol yaptım
    100 km de yaklaşık 6.7 yakıt tüketmiş oluyor biraz agresif kullanırım araclarımı onunda etkisi çoktur sehir içi kullanım dur kalklar en fazla yaktıran durumlar var malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: orkun91

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Lastikleri 36 yapmam demem daha az yol tutuşu ve daha çok sarsıntı demek oluyor değil mi?

    Evet dediğiniz gibi komfordan ödün veriyor o değerler 205/55r16 için fakat ekonomik sürüşü yakalayabilirsiniz. Arkadaşımın 2010 s40 1.6 d drive 205/55r16 lastik için kapıdaki etiketini inceleyiniz.

    eco diye ayrı basınç değerleri vermiş.36 ya 36 yazmış ecoda...
    Fotoğrafı tıklayıp inceleyiniz...
    Bu arada fotoğrafın sahibi Orkun Yılmaz'ı burda görmek istiyorum.Burdan sesleniyorum kendisine !


     [DH]   V O L V O    for   L I F E

    sayın ScaniaR420 aracı kullanırken bende durumların farkındayım aracımın lastikleri önler 26 ya düşümş arkalar 30 a düşmüş tü bende bütün lastiklere 36 bastım aynen dediğiz gibi arabada konfor kaybı oluyor yoldaki yamaların üstünden geçerken hissediyorsununz havaları 36 yapınca amortisörlerin daha fazla çalıştığını hissetim ( yoldaki yamlardan geçerken amortisörlerden fıs fıs sesi duymaya başladım) aracınıza ortalama yükte biniyorsanız lastiklere 30 hava basmanız idealdir. eğer arabaya yüklü biniyoruz derseniz bütün lastiklere 36 hava basınız benim için şehir içinde aracı kullanıcaksanız konfor çok önemli değil diyorsanız lastiklere 36 hava basınız lastikleriniz michelin energy saver s1 galiba sizde lastiklerden fazla memnun değilsiniz galiba bu arada yanakta yazan s1 harfinin ne anlama geldiğini araştırıyorum eğer ne anlama geldiğini söylerseniz çok sevinirim bu arada winniesertan arkadaşımın resmi paylaştığı kişiyim onuda belirtmek isterim buradan winniesertan arkadaşıma buraya dvet ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum.

    E sizin dediğiniz gibi olunca ters orantı olmuyormu ki lastikleri 36 hava basınca amortisörler çalışmaya başladı dediniz. Amortisörlerin çalışması konforlu bir seyahate yol açmaz mı ? Birde bir soru ekleyeyim araç 2000 km ye yaklaştı hala ş.içi 7.5 lt yi gösteriyor ne zaman düşecek bu yakıt, aldığımız istasyonun farkı olurmu acaba ?

    Alıntıları Göster
    İyi günler arkadaşlar. Bu gün aklımda turbo nun içerisine parça kaçmış olabileceği sorusu ile "Turbo Center" diye bir yere gittim. Orada bana dediler ki " Turbonun içerisine öyle bir şey kaçmış olsa şu ana kadar çoktan belli ederdi. Araba çekişten düşer, ses çıkarır, duman atar dediler. Ben de çekişini daha iyi kontrol etmek için ( Yalnız araç 1 aydır yatıyordu bu gün çalıştırdım. Bu arada araç 1998 s40 2.0t ) kısa bi yola çıktım. Arabanın sesinde en ufak bir değişme yoktu ama önceden kısa sürede 180 km yi gördüğüm yokuşta gaza sonuna kadar basmama rağmen araç 150 yi geçemedi. Tabi 1 ay önce egzoz katalizörü bitmiş dendi. Sizce egzoz katalizörü yüzünden mi yoksa turbo yüzünden mi??? Saat 16:00 gibi aynı soruyu " Turbo Center " deki ustaya sormaya da gidecem. Yardım edebileceklere şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    Fabrika verileri o zaman hep yalan nerde 3 lt ler 4 lt ler peki yakıtınız da hangi markayı kullanıyor/tavsiye ediyorsunuz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    Fabrika verileri o zaman hep yalan nerde 3 lt ler 4 lt ler peki yakıtınız da hangi markayı kullanıyor/tavsiye ediyorsunuz ?

    Aracınız daha yeni giderek düşecek yakıtınız.
    Ben aracimi aldim alali sadece shell alırım.
    Size de shell öneririm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    Fabrika verileri o zaman hep yalan nerde 3 lt ler 4 lt ler peki yakıtınız da hangi markayı kullanıyor/tavsiye ediyorsunuz ?

    Aracınız daha yeni giderek düşecek yakıtınız.
    Ben aracimi aldim alali sadece shell alırım.
    Size de shell öneririm.

    Alıntıları Göster
    Hazır yakıt tüketimi mevzusu açılmış hemen damlayayım:) LPG kullanmak Volvo sınıfında bir araçta görüntü olarak hoş olmasa da, 2.0t otomatik şanzımanlı bir aracı manuel 1.6 dizellerden bile daha ekonomik yapması sebebiyle ülkemiz şartlarında ikinci el araçlar için mutlaka düşünülmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    Fabrika verileri o zaman hep yalan nerde 3 lt ler 4 lt ler peki yakıtınız da hangi markayı kullanıyor/tavsiye ediyorsunuz ?

    Aracınız daha yeni giderek düşecek yakıtınız.
    Ben aracimi aldim alali sadece shell alırım.
    Size de shell öneririm.

    Teşekkür ederim ilginiz ve değerli görüşleriniz için,forumu okuya okuya volvo sahibi oldum darısı tüm hayallerini süsleyen kullanıcılara...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    Şimdi baktım faturaya :) 25.77 lt yakıtla 350 km ortalama hız 34 ortalama yakıt 7.4

    Kilometrede 0.29 kuruş yakmışsiniz.
    Bence sehiriçi için hiç kötü bir deger değil.kaldiki ki uzun yola çıktığınızda ortalamanız cok daha aşağılara düşecek ben 1oooo km den beri sıfirlamiyorum bunun 3ooo km yaklaşık sehir dişidir ortalamam 5.7 lt.

    Fabrika verileri o zaman hep yalan nerde 3 lt ler 4 lt ler peki yakıtınız da hangi markayı kullanıyor/tavsiye ediyorsunuz ?

    Aracınız daha yeni giderek düşecek yakıtınız.
    Ben aracimi aldim alali sadece shell alırım.
    Size de shell öneririm.

    Teşekkür ederim ilginiz ve değerli görüşleriniz için,forumu okuya okuya volvo sahibi oldum darısı tüm hayallerini süsleyen kullanıcılara...

    Alıntıları Göster
    2005 - 2006 volvo s 40 a hız sabitleyici takılabilir mi? takılabilirse maliyeti ne kadardır?




  • Oncelikle mrhaba arkadaslar bu foruma yeni katildim ve gercekten cok faydali bir forum keza volvo hakkinda:) benm sorunum volvo s40 2000 model araca sahibim aracta klima calistirdigim zamn cok buyuk derecede rolanti dusuyor hatta klimanin seviyesini 4 e getirdigim de stop bile ediyor ariza tespite baglattirdim araci usta rolanti yukseltme selenoid valfi kesilme kapali dedi bunun hakkinda bilgi verirmisiniz arkadaslar acaba klima bu yuzden mi verimsiz ve ne yapmam gerekir simdiden tesekkur ederrim..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toylar

    Oncelikle mrhaba arkadaslar bu foruma yeni katildim ve gercekten cok faydali bir forum keza volvo hakkinda:) benm sorunum volvo s40 2000 model araca sahibim aracta klima calistirdigim zamn cok buyuk derecede rolanti dusuyor hatta klimanin seviyesini 4 e getirdigim de stop bile ediyor ariza tespite baglattirdim araci usta rolanti yukseltme selenoid valfi kesilme kapali dedi bunun hakkinda bilgi verirmisiniz arkadaslar acaba klima bu yuzden mi verimsiz ve ne yapmam gerekir simdiden tesekkur ederrim..
    arkadaşlar aracım 2006 model s40 ve ben aracıma iphone bağlayıp müzik dinleyebilmek istiyorum. acaba bu iş için uygun cihaz ve montaj konularını nası halledebilirim? önerileriniz nelerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kzl_akrep

    2005 - 2006 volvo s 40 a hız sabitleyici takılabilir mi? takılabilirse maliyeti ne kadardır?

    1250 lirayı buluyor servislerde...Direksiyonuzun sol tarafına 4 tane tuş ekleniyor sadece.Para edende bu değil zaten.Aracı bilgisayara bağlayıp yazılımdan aktif ediyorlar.Volvo'nun yurtdışındaki genel merkezine gidiyor o parada servise değil.O yüzden dışarda yaptırmayı düşünmeyin servislerle irtibata geçin.
  • 
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.