Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (191. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert0640

    merhaba arkadaşlar.
    aracımda değişik bir problem var ve ustalar bulamıyor.birde sizlere danışıyım dedim.
    aracın 1998 model s40 t4 aracımda atiker sıralı sistem lpg var.lpg ye ayar yaptırmaya götürdüm aracımı ve ne olduysa ondan sonra oldu.
    aracım hem benzinde hemde lpg de rolantide sorun yaşıyor.
    örnek veriyoru 2. vitesle 80 km ye kadar basıp boşa atıldığında rolanti aşırı düşüyüor ve sonrada yavaş yavaş topluyor.bu durum lpg de aracın stop etmesiyle sonuçlanıyor.
    aracın havaakışmetresi rolanti sensörü gaz kelebeği denendi ve hiçbirinde bi sorun çıkmadı.makinaya bağlanın ca da bi sorun gözükmüyor.
    yardımlarınızı bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    kimse sana hakaret etmedi meteg efendi verdiğin bilgiler yanlıştı o düzeltildi sende bunu kaldıramadın.alüminyum kaynağı yaklaşık 12-13 yıldır türkiyede yapılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaslm1

    kimse sana hakaret etmedi meteg efendi verdiğin bilgiler yanlıştı o düzeltildi sende bunu kaldıramadın.alüminyum kaynağı yaklaşık 12-13 yıldır türkiyede yapılıyor

    Alıntıları Göster
    aaslm,

    kendinle gurur duy emi.. ben artık volvo konusunda yazmıyorum.. çok bilen birisi olarak artık arkadaşları da sen aydınlatıver.. madem ben bilmiyorum birşey görelim maharetini.. gelip bana atıp tutup sonra ortadan kaybolmakla olmuyor bu işler.. esas marifet sorulanlara cevap vermektir..


    hadi bakalım görelim engin bilgini..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    aaslm,

    kendinle gurur duy emi.. ben artık volvo konusunda yazmıyorum.. çok bilen birisi olarak artık arkadaşları da sen aydınlatıver.. madem ben bilmiyorum birşey görelim maharetini.. gelip bana atıp tutup sonra ortadan kaybolmakla olmuyor bu işler.. esas marifet sorulanlara cevap vermektir..


    hadi bakalım görelim engin bilgini..

    Alıntıları Göster
    Dün serviste benim aracımında Şanzuman yağı değişti. Tam 50000 km oldu bugün aracım. Ancak aracı aldığımda araç 43000 iken 2004 model olduğundan 6 yıllık bekleme süresini doldurmuştu. Kesinlikle değiştirmekle doğru karar vermişiz. Vites geçişleri çok temiz ve özellikle düşük hızda ve vitesdeki sesler kesildi. Tavsiyen icin teşekkürler Meteg.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    aaslm,

    kendinle gurur duy emi.. ben artık volvo konusunda yazmıyorum.. çok bilen birisi olarak artık arkadaşları da sen aydınlatıver.. madem ben bilmiyorum birşey görelim maharetini.. gelip bana atıp tutup sonra ortadan kaybolmakla olmuyor bu işler.. esas marifet sorulanlara cevap vermektir..


    hadi bakalım görelim engin bilgini..

    Alıntıları Göster
    meteg usta pireye kızıp samanlığı yakmış gibisin?
    biz seni seviyor sayıyoruz ustam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anonem

    meteg usta pireye kızıp samanlığı yakmış gibisin?
    biz seni seviyor sayıyoruz ustam..

    Alıntıları Göster
    O tavandaki zımbırtıları bende ilk defa görüyorum ama sanırım alarmın iç denetim sensörleri olsa gerek.. Başkada birşey olabileceğine pek ihtimal vermiyorum.. Fakat anlamadığım, daha önce alarmlı S40'da gördüm, sensörler o şekilde değildi.. Değişik bir araç olsa gerek sizinki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    O tavandaki zımbırtıları bende ilk defa görüyorum ama sanırım alarmın iç denetim sensörleri olsa gerek.. Başkada birşey olabileceğine pek ihtimal vermiyorum.. Fakat anlamadığım, daha önce alarmlı S40'da gördüm, sensörler o şekilde değildi.. Değişik bir araç olsa gerek sizinki..

    Alıntıları Göster
    acemivolvocu,


    o gördüklerin kabin içi ısı sensörleridir ve klima tarafından kullanılırlar.. o sensörler iç mekan ısısını algılar ve klima sistemi ona göre çalışır.. aracınızda otomatik klima sistemi olması lazım..

    iyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    acemivolvocu,


    o gördüklerin kabin içi ısı sensörleridir ve klima tarafından kullanılırlar.. o sensörler iç mekan ısısını algılar ve klima sistemi ona göre çalışır.. aracınızda otomatik klima sistemi olması lazım..

    iyi günler..

    Alıntıları Göster
    39.000 km. 2009 model Volvo S40 1.6D Dynamic aracım var. Standart alarmı (yani sadece araç içi hareketi algılayan), 20 gün önce otoparkta kendiliğinden çalıştı ve anahtarın hiç bir düğmesiyle kapatamadım, aracı çalıştırınca durdu. Dün gece ise sabaha karşı 3 kez belirli aralarla çalıştı ve kendiliğinden durdu. Böyle bir sorun yaşayan var mı ve nasıl çözümledi? Endişem, arabayı fazla döküp saçacak bir sorun olması. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolce vita

    39.000 km. 2009 model Volvo S40 1.6D Dynamic aracım var. Standart alarmı (yani sadece araç içi hareketi algılayan), 20 gün önce otoparkta kendiliğinden çalıştı ve anahtarın hiç bir düğmesiyle kapatamadım, aracı çalıştırınca durdu. Dün gece ise sabaha karşı 3 kez belirli aralarla çalıştı ve kendiliğinden durdu. Böyle bir sorun yaşayan var mı ve nasıl çözümledi? Endişem, arabayı fazla döküp saçacak bir sorun olması. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.


    benim de aracım 2009 dynamic...yalnız şöyle bir şey var, eğer ayrıca para verip taktırmadıysanız bu araçlarda alarm yok...iç denetim de yok...alarmı olan araçlarda orta konsolun üzerinde ışık yanıp sönüyor...bizimkilerde sadece panik var..düğmeye basınca korna çalıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istante -- 18 Şubat 2010; 11:38:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istante

    quote:

    Orijinalden alıntı: dolce vita

    39.000 km. 2009 model Volvo S40 1.6D Dynamic aracım var. Standart alarmı (yani sadece araç içi hareketi algılayan), 20 gün önce otoparkta kendiliğinden çalıştı ve anahtarın hiç bir düğmesiyle kapatamadım, aracı çalıştırınca durdu. Dün gece ise sabaha karşı 3 kez belirli aralarla çalıştı ve kendiliğinden durdu. Böyle bir sorun yaşayan var mı ve nasıl çözümledi? Endişem, arabayı fazla döküp saçacak bir sorun olması. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim.


    benim de aracım 2009 dynamic...yalnız şöyle bir şey var, eğer ayrıca para verip taktırmadıysanız bu araçlarda alarm yok...iç denetim de yok...alarmı olan araçlarda orta konsolun üzerinde ışık yanıp sönüyor...bizimkilerde sadece panik var..düğmeye basınca korna çalıyor...



    Alıntıları Göster
    dolce vita arkadaşım,


    2009 model aracın garantisi hala devam ediyordur.. götür servise de kontrol edilsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    dolce vita arkadaşım,


    2009 model aracın garantisi hala devam ediyordur.. götür servise de kontrol edilsin..

    Alıntıları Göster
    meteg kardeş biz seni tanıyoruz ve seviyoruz sen takma böyle şeyleri kafana....

    mert0640 kardeş aynı sorun abimin 19988 model s40t araçındada var .. bugün ankaraya gidiyo volvo servisine turbodan şüpheleniyolar turboyu termizletecekmiş bakalım düzelirse sana yazarım...


    ben araçı aldığımda trıkker kayışı değişip değişmediği bilmiyorum ? ustaya gösterdim daha iyi dedi ama nasıl anlarım... birde benım araçım 154000 de bende şanzuman yağını değiştirsemmi acaba gerek varmıdır sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    meteg kardeş biz seni tanıyoruz ve seviyoruz sen takma böyle şeyleri kafana....

    mert0640 kardeş aynı sorun abimin 19988 model s40t araçındada var .. bugün ankaraya gidiyo volvo servisine turbodan şüpheleniyolar turboyu termizletecekmiş bakalım düzelirse sana yazarım...


    ben araçı aldığımda trıkker kayışı değişip değişmediği bilmiyorum ? ustaya gösterdim daha iyi dedi ama nasıl anlarım... birde benım araçım 154000 de bende şanzuman yağını değiştirsemmi acaba gerek varmıdır sizce ?

    Alıntıları Göster
    husel0000 kardeş.abinin arabası manuelmi bi de tüp varmı?
    sorun çözsende çözmesen de izlenimlerini merakla bekliyorum.inş sorun halolur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert0640

    husel0000 kardeş.abinin arabası manuelmi bi de tüp varmı?
    sorun çözsende çözmesen de izlenimlerini merakla bekliyorum.inş sorun halolur.

    Alıntıları Göster
    husel0000,


    volvo araçlarda 850,40 ve 70 serilerinde triger kayışı her 120,000 veya 7 sene(en geç) otomatik şanzıman yağı da her 70,000 veya 6 sene hangisi önce gelirse değişmelidir.eğer ki 154,000 kmdeki aracın trigeri hala daha değişmedi ise araba artık bir saatli bombadır.değişim olup olmadığını anlamak için servisten yardım alınabilir,triger kapağı üzerinde değiştiğine dair bir etiket olabilir.. eğer bunların hiçbirisi yoksa veya bilinemiyorsa o zaman triger kayışı kapağı sökülür ve kayış elle muayene edilir.kayış çok eskidi ise üzerinde kılcal çatlaklar veya büyük çatlaklar olur veya çok sertleşmiş olur.zaten kayışın kopma sebebi de budur.esnekliğini yitiren kayış mutlaka kopar. özellikle araç yük altında iken.. size önerim bu kayışın değişip değişmediğini öğrenmeye çalışın eğer öğrenemezseniz o zaman kayışın muayayene edilmesi gerekir.

    olur da kayış koparsa aracınızın subapları hasar görecektir.bu da silindir kapağının açılması ve tüm subapların değişimi demektir.maliyetinden bahsetmiyorum bile..


    kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    husel0000,


    volvo araçlarda 850,40 ve 70 serilerinde triger kayışı her 120,000 veya 7 sene(en geç) otomatik şanzıman yağı da her 70,000 veya 6 sene hangisi önce gelirse değişmelidir.eğer ki 154,000 kmdeki aracın trigeri hala daha değişmedi ise araba artık bir saatli bombadır.değişim olup olmadığını anlamak için servisten yardım alınabilir,triger kapağı üzerinde değiştiğine dair bir etiket olabilir.. eğer bunların hiçbirisi yoksa veya bilinemiyorsa o zaman triger kayışı kapağı sökülür ve kayış elle muayene edilir.kayış çok eskidi ise üzerinde kılcal çatlaklar veya büyük çatlaklar olur veya çok sertleşmiş olur.zaten kayışın kopma sebebi de budur.esnekliğini yitiren kayış mutlaka kopar. özellikle araç yük altında iken.. size önerim bu kayışın değişip değişmediğini öğrenmeye çalışın eğer öğrenemezseniz o zaman kayışın muayayene edilmesi gerekir.

    olur da kayış koparsa aracınızın subapları hasar görecektir.bu da silindir kapağının açılması ve tüm subapların değişimi demektir.maliyetinden bahsetmiyorum bile..


    kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    manuel vites tüp var brc marka şuan ankarada ustaları bekliyo öotor soğuk olması gerekiyormuş.....


    benımki manual vites ben yinede değiştireyim şanzuman yağını yenisi koyduruyum.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    manuel vites tüp var brc marka şuan ankarada ustaları bekliyo öotor soğuk olması gerekiyormuş.....


    benımki manual vites ben yinede değiştireyim şanzuman yağını yenisi koyduruyum.......

    Alıntıları Göster
    merhaba,


    aracınız manuelse o zaman işiniz daha kolay.yağ otomatik vitese göre çok daha azdır.nasıl yapılacağı konusunda servisten yardım alabilirsin.bir de fren ve debriyajın paylaştığı hidroliği değiştirmeniz gerekir ortalama 2 senede bir.. kullanılması gereken hidrolik dot4 tür..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    merhaba,


    aracınız manuelse o zaman işiniz daha kolay.yağ otomatik vitese göre çok daha azdır.nasıl yapılacağı konusunda servisten yardım alabilirsin.bir de fren ve debriyajın paylaştığı hidroliği değiştirmeniz gerekir ortalama 2 senede bir.. kullanılması gereken hidrolik dot4 tür..

    Alıntıları Göster
    meteg kardeş birde ben ara haraket halindeyken aniden firene basıyorum abs devreye giriyo...... sonra pedalı bırakıyorum bir daha bastığımda fren pedalı sonuna kadar gidiyo ama fren tutuyo.... 3 - 4 kere pomapaladığımda fren pedalı tekrar sertleşiyor ... neden olur bu olay ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    meteg kardeş birde ben ara haraket halindeyken aniden firene basıyorum abs devreye giriyo...... sonra pedalı bırakıyorum bir daha bastığımda fren pedalı sonuna kadar gidiyo ama fren tutuyo.... 3 - 4 kere pomapaladığımda fren pedalı tekrar sertleşiyor ... neden olur bu olay ?

    Alıntıları Göster
    husel kardeş bende ankaradayım.hangi servise çektiniz arabayı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert0640

    husel kardeş bende ankaradayım.hangi servise çektiniz arabayı?

    Alıntıları Göster
    yiğit volvo az önce haber aldım turbonun kelebeğinde sorun varmış şuan çıkma parca arıyolar değiştirecekler ... kesin çözümü bitince söylerim şuan abim orda....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    yiğit volvo az önce haber aldım turbonun kelebeğinde sorun varmış şuan çıkma parca arıyolar değiştirecekler ... kesin çözümü bitince söylerim şuan abim orda....

    Alıntıları Göster
    tmm kardeş cvp ını bekliyo olacam.
    abindeki sorun bendeki gibi yüksek devirde boşa atınca devirde dalgalanmaydı dimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert0640

    tmm kardeş cvp ını bekliyo olacam.
    abindeki sorun bendeki gibi yüksek devirde boşa atınca devirde dalgalanmaydı dimi?

    Alıntıları Göster
    ayen öyle kaza basıyodu ve bırakığında devir saati içyice düşüp sonra tekrar kendini topluyodu... çekişte iyi değildi araçın turbolu gibi değildi yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husel0000

    ayen öyle kaza basıyodu ve bırakığında devir saati içyice düşüp sonra tekrar kendini topluyodu... çekişte iyi değildi araçın turbolu gibi değildi yani

    Alıntıları Göster
    benim çekişte bi problem yok ama gaza basıp bırakınca zor topluyo araç.hayırlısı diyelim.inş düzelir aracınız.sonucu merakla bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.