Şimdi Ara

Akla Zarar Sahibinden.com İlanları (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.510
Cevap
134
Favori
597.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht


    kardeşim eski araba olur olmaz değil ama orijinal olamaz senin anlamak istemediğin o, yani bakımlı olur ama her parçası orijinal ne demek itirazımız bu kısma yoksa antalya kemerde ford T hala faal durumda çalışırmı çalışır bugün savarona yıllık bakım maliyeti tahmini 1.000.000$ yani eski araba çok bakım çok arıza bu ilanlardaki gibi mümkün değil.
    kesinlikle şu belgeseli seyret daha net anlayacaksın:http://www.youtube.com/watch?v=oGy6ct8KwHg

    şu konuda hem fikir olmalıyız.belgeseldede belirtildiği gibi madde zamana karşı koyamaz,ona bir itirazım yok.orada hem fikiriz ama maddenin ömrünü uzatan şeyleri ona uygularsan ömrü uzar,bir metal diyelimki atıyorum 10 senede çürüyorsa,ona yaptığın bakımla daha uzun süre çürümeden durabilir.

    konuya gelecek olursak,siz aslında orijinal olamaz,o fiyatlar çok abartı diyordunuz.altın aslında demirden daha dayanıksız bir maddedir ama az bulunduğu için pahalıdır.ilanlardaki orijinal diye nitelendirilen çok temiz murat 124 ler murat 131 lerde çok az bulunduğu için,yani bu kadar orjinal veya sizin deyiminizle orijinali biraz bozulmuş araçlar olduğu için,antika değeri taşıdıkları için o fiyatı hakediyorlar.haa,40 bin tl çok pahalı,ona bişey diyemem ama şu an çok iyi korunmuş bir 124 ün,bir 131 in değeri 15-20 bin tl civarlarında maalesef...

    koruyucu yaparsanız arabayı korursunuz ama kullanımından fedakarlık ederek mesela vakumlu konteynerlerde saklanan vosvoslar vardır korunurlar ama kullanılmazlar ama görüntüleri bozulmadsa dahi metal yorgunluğu söz konusudur vitrinden yola iner inmez problem yapmaya başlayacaklar ilanlarda om orjinal deyeceklerine bakımlı deseler itirazım olmaz ama bir 124 bir 131in edeceği maksimum rakam 10.000dir istisnai şartlar hariç araç ünlüdür ünlü bir amaca hizmet etmiştir halk arasında efsanedir kısacası bir hikayesi olmalı vosvos gibi

    hocam ben yılda ortalama bir eski toplayıp satardım kendi çapımda ortalma 10.000 bütçe ile yapıyorum hobi şeklinde ek gelir amaçlı usta değilim usta tanıdıklar yapıyordu 124 değerli değil inanın alıcısı yok o fiyatlardan. şase alınıp 5.000e öyle araçlar yapılır ki bunların 20.000 dediğine bakarak benim yaptığıma 100.000 fiyat verilir şunu söylüyorum koç müzesindeki 124 dahi olsa ederi 10.000i geçemez ha istenir ama kimse vermez tartışdığımız konu ilanlar olduğundan dolayı iddam budur. hesaplayın hocam

    en kaliteli orijinal 1. sınıf işçilik ile hatırladığım kadar;
    - 4 koltuk 200
    - motor blok taban defransiyel diskler boya değişen parçalar kromaj 400
    - jant lastikleri 150
    - ayna ve nikelajlar 100
    - far panjur kapı kolları kilitler contaları dreksiyon vites konsol 300
    - kaporta boyası için 1500
    tam hatırlayamıyorum ama en lüks 1. sınıf işçilik ile toplam 3.000e 0 fabrika kondüsyonunda macunsuz murat toplanıyor şimdi ben 2 ay zamanda toplam ruhsat nakliye dahil 5.000 mal ettiğim arabayı kaça bırakıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    koruyucu yaparsanız arabayı korursunuz ama kullanımından fedakarlık ederek mesela vakumlu konteynerlerde saklanan vosvoslar vardır korunurlar ama kullanılmazlar ama görüntüleri bozulmadsa dahi metal yorgunluğu söz konusudur vitrinden yola iner inmez problem yapmaya başlayacaklar ilanlarda om orjinal deyeceklerine bakımlı deseler itirazım olmaz ama bir 124 bir 131in edeceği maksimum rakam 10.000dir istisnai şartlar hariç araç ünlüdür ünlü bir amaca hizmet etmiştir halk arasında efsanedir kısacası bir hikayesi olmalı vosvos gibi

    hocam ben yılda ortalama bir eski toplayıp satardım kendi çapımda ortalma 10.000 bütçe ile yapıyorum hobi şeklinde ek gelir amaçlı usta değilim usta tanıdıklar yapıyordu 124 değerli değil inanın alıcısı yok o fiyatlardan. şase alınıp 5.000e öyle araçlar yapılır ki bunların 20.000 dediğine bakarak benim yaptığıma 100.000 fiyat verilir şunu söylüyorum koç müzesindeki 124 dahi olsa ederi 10.000i geçemez ha istenir ama kimse vermez tartışdığımız konu ilanlar olduğundan dolayı iddam budur. hesaplayın hocam

    en kaliteli orijinal 1. sınıf işçilik ile hatırladığım kadar;
    - 4 koltuk 200
    - motor blok taban defransiyel diskler boya değişen parçalar kromaj 400
    - jant lastikleri 150
    - ayna ve nikelajlar 100
    - far panjur kapı kolları kilitler contaları dreksiyon vites konsol 300
    - kaporta boyası için 1500
    tam hatırlayamıyorum ama en lüks 1. sınıf işçilik ile toplam 3.000e 0 fabrika kondüsyonunda macunsuz murat toplanıyor şimdi ben 2 ay zamanda toplam ruhsat nakliye dahil 5.000 mal ettiğim arabayı kaça bırakıyım




    öncelikle aracı görmeden birşey diyemem ama dediğiniz gibi yoğun bir işlem gördüyse taş çatlasın 7000-8000,bilemedin 10000 tl eder.tabiiki parçaları tamamen orijinal olmalı,yan sanayii olmamalı,işçilik kusursuz olmalı vs. vs.

    yalnız bu şu anlama gelmiyor ki,bu araçların temizinin genelinin ederi taş çatlasın 10000 tl.hayır.gerçekten piyasada öyle temiz araçlar var ki,hayretler içerisinde kalıyorsunuz.imzamdaki klübün arasıra bursada buluşmaları gerçekleştiriliyor.garajda takozda korunan araçlar mı dersiniz,ilk sahibinden temiz araçlar mı dersiniz,çok kusursuz,güzel araçlar var türkiyede...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    öncelikle aracı görmeden birşey diyemem ama dediğiniz gibi yoğun bir işlem gördüyse taş çatlasın 7000-8000,bilemedin 10000 tl eder.tabiiki parçaları tamamen orijinal olmalı,yan sanayii olmamalı,işçilik kusursuz olmalı vs. vs.

    yalnız bu şu anlama gelmiyor ki,bu araçların temizinin genelinin ederi taş çatlasın 10000 tl.hayır.gerçekten piyasada öyle temiz araçlar var ki,hayretler içerisinde kalıyorsunuz.imzamdaki klübün arasıra bursada buluşmaları gerçekleştiriliyor.garajda takozda korunan araçlar mı dersiniz,ilk sahibinden temiz araçlar mı dersiniz,çok kusursuz,güzel araçlar var türkiyede...


    full orijinal ve yeni üretilen parçalar kullanıyorsun yani 76 model 124 için depoda bekletilmiş en yenisi 86 model parça çıkma parça kullanmadık benim yaptığım arabalarda macun kullanılmadı hiç macun yok bu arabanın parçaları hala Türkiye de üretiliyor diyorum ya fabrika kondisyonunda teknoloji ve gelişen teknikleri hafif modernize ettiğimizden dolayı geçer bile denilebilir tabi karşılaştırma imkanımız yok.

    ben duygusal değerine asla laf etmiyorum haddim değil insanlar klüpler kurup toplantılar düzenliyor o arabalara değer biçilemez asla biliyorum çünkü öyle iki araca sahibim yer sıkıntısı olmassa biriktimekte istiyorum aslında.
    benim itirazım ekonomik kısmına sadece. takoz araçların sadece kozmetik değerleri var yani üretildikleri tarihte fabrika teknikleri boya saç kalitesi gibi verileri toplamaya yarar sadece yola inildiğinde dökülürler kriko vurulduğunda esneyen kapıları açılmayan arabalara rastladım. kısaca bu muratın ekonomik değeri en bakımlısı 10.000eder ha mal sahibine göre 40.000de ister 1000de 1 veren çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    öncelikle aracı görmeden birşey diyemem ama dediğiniz gibi yoğun bir işlem gördüyse taş çatlasın 7000-8000,bilemedin 10000 tl eder.tabiiki parçaları tamamen orijinal olmalı,yan sanayii olmamalı,işçilik kusursuz olmalı vs. vs.

    yalnız bu şu anlama gelmiyor ki,bu araçların temizinin genelinin ederi taş çatlasın 10000 tl.hayır.gerçekten piyasada öyle temiz araçlar var ki,hayretler içerisinde kalıyorsunuz.imzamdaki klübün arasıra bursada buluşmaları gerçekleştiriliyor.garajda takozda korunan araçlar mı dersiniz,ilk sahibinden temiz araçlar mı dersiniz,çok kusursuz,güzel araçlar var türkiyede...


    full orijinal ve yeni üretilen parçalar kullanıyorsun yani 76 model 124 için depoda bekletilmiş en yenisi 86 model parça çıkma parça kullanmadık benim yaptığım arabalarda macun kullanılmadı hiç macun yok bu arabanın parçaları hala Türkiye de üretiliyor diyorum ya fabrika kondisyonunda teknoloji ve gelişen teknikleri hafif modernize ettiğimizden dolayı geçer bile denilebilir tabi karşılaştırma imkanımız yok.

    ben duygusal değerine asla laf etmiyorum haddim değil insanlar klüpler kurup toplantılar düzenliyor o arabalara değer biçilemez asla biliyorum çünkü öyle iki araca sahibim yer sıkıntısı olmassa biriktimekte istiyorum aslında.
    benim itirazım ekonomik kısmına sadece. takoz araçların sadece kozmetik değerleri var yani üretildikleri tarihte fabrika teknikleri boya saç kalitesi gibi verileri toplamaya yarar sadece yola inildiğinde dökülürler kriko vurulduğunda esneyen kapıları açılmayan arabalara rastladım. kısaca bu muratın ekonomik değeri en bakımlısı 10.000eder ha mal sahibine göre 40.000de ister 1000de 1 veren çıkar

    neyse,konuyu fazla tartışmayalım.alan razı,satan razı olduktan sonra bize laf düşmez

    bu arada belgesel çok güzelmiş,sonuna kadar seyrettim,sürükleyici.teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kıraslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    öncelikle aracı görmeden birşey diyemem ama dediğiniz gibi yoğun bir işlem gördüyse taş çatlasın 7000-8000,bilemedin 10000 tl eder.tabiiki parçaları tamamen orijinal olmalı,yan sanayii olmamalı,işçilik kusursuz olmalı vs. vs.

    yalnız bu şu anlama gelmiyor ki,bu araçların temizinin genelinin ederi taş çatlasın 10000 tl.hayır.gerçekten piyasada öyle temiz araçlar var ki,hayretler içerisinde kalıyorsunuz.imzamdaki klübün arasıra bursada buluşmaları gerçekleştiriliyor.garajda takozda korunan araçlar mı dersiniz,ilk sahibinden temiz araçlar mı dersiniz,çok kusursuz,güzel araçlar var türkiyede...


    full orijinal ve yeni üretilen parçalar kullanıyorsun yani 76 model 124 için depoda bekletilmiş en yenisi 86 model parça çıkma parça kullanmadık benim yaptığım arabalarda macun kullanılmadı hiç macun yok bu arabanın parçaları hala Türkiye de üretiliyor diyorum ya fabrika kondisyonunda teknoloji ve gelişen teknikleri hafif modernize ettiğimizden dolayı geçer bile denilebilir tabi karşılaştırma imkanımız yok.

    ben duygusal değerine asla laf etmiyorum haddim değil insanlar klüpler kurup toplantılar düzenliyor o arabalara değer biçilemez asla biliyorum çünkü öyle iki araca sahibim yer sıkıntısı olmassa biriktimekte istiyorum aslında.
    benim itirazım ekonomik kısmına sadece. takoz araçların sadece kozmetik değerleri var yani üretildikleri tarihte fabrika teknikleri boya saç kalitesi gibi verileri toplamaya yarar sadece yola inildiğinde dökülürler kriko vurulduğunda esneyen kapıları açılmayan arabalara rastladım. kısaca bu muratın ekonomik değeri en bakımlısı 10.000eder ha mal sahibine göre 40.000de ister 1000de 1 veren çıkar

    neyse,konuyu fazla tartışmayalım.alan razı,satan razı olduktan sonra bize laf düşmez

    bu arada belgesel çok güzelmiş,sonuna kadar seyrettim,sürükleyici.teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    sahibinden.com da o kadar abartı fiyat biçiyorlar ki,arabasını satmayı düşünenler fikir amaçlı siteye baktıklarında direkt yüksek fiyatı yapıştırıyorlar;mesela bir arkadaşım polosunu satacaktı,aynen şöyle dedi''ulan iyiki sahibinden.com a bakmışım,fiyatlar ne kadar yükselmiş,benim POLO ancak 20 bin eder ama şuan piyasası 25 binde,bende yazdım 26 bin,2 binde pazarlık payı bırakırım ohh miss gibi satarım''dedi,hadi bakalım hayırlısı dedim arkadaşlar ŞUAN PİYASAYI YÜKSELTEN AÇ GÖZLÜ İLAN SAHİPLERİ,BİRİ YÜKSEK YAZIYOR ONU GÖRENDE YÜKSEK YAZIYOR VE ZİNCİRLEME 2.EL PİYASASI YÜKSELİYOR,BİZİM GİBİLERİNDE ARABA ALMA HEVESİ İKİNCİ BAHARA KALIYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kıraslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    koruyucu yaparsanız arabayı korursunuz ama kullanımından fedakarlık ederek mesela vakumlu konteynerlerde saklanan vosvoslar vardır korunurlar ama kullanılmazlar ama görüntüleri bozulmadsa dahi metal yorgunluğu söz konusudur vitrinden yola iner inmez problem yapmaya başlayacaklar ilanlarda om orjinal deyeceklerine bakımlı deseler itirazım olmaz ama bir 124 bir 131in edeceği maksimum rakam 10.000dir istisnai şartlar hariç araç ünlüdür ünlü bir amaca hizmet etmiştir halk arasında efsanedir kısacası bir hikayesi olmalı vosvos gibi

    hocam ben yılda ortalama bir eski toplayıp satardım kendi çapımda ortalma 10.000 bütçe ile yapıyorum hobi şeklinde ek gelir amaçlı usta değilim usta tanıdıklar yapıyordu 124 değerli değil inanın alıcısı yok o fiyatlardan. şase alınıp 5.000e öyle araçlar yapılır ki bunların 20.000 dediğine bakarak benim yaptığıma 100.000 fiyat verilir şunu söylüyorum koç müzesindeki 124 dahi olsa ederi 10.000i geçemez ha istenir ama kimse vermez tartışdığımız konu ilanlar olduğundan dolayı iddam budur. hesaplayın hocam

    en kaliteli orijinal 1. sınıf işçilik ile hatırladığım kadar;
    - 4 koltuk 200
    - motor blok taban defransiyel diskler boya değişen parçalar kromaj 400
    - jant lastikleri 150
    - ayna ve nikelajlar 100
    - far panjur kapı kolları kilitler contaları dreksiyon vites konsol 300
    - kaporta boyası için 1500
    tam hatırlayamıyorum ama en lüks 1. sınıf işçilik ile toplam 3.000e 0 fabrika kondüsyonunda macunsuz murat toplanıyor şimdi ben 2 ay zamanda toplam ruhsat nakliye dahil 5.000 mal ettiğim arabayı kaça bırakıyım




    öncelikle aracı görmeden birşey diyemem ama dediğiniz gibi yoğun bir işlem gördüyse taş çatlasın 7000-8000,bilemedin 10000 tl eder.tabiiki parçaları tamamen orijinal olmalı,yan sanayii olmamalı,işçilik kusursuz olmalı vs. vs.

    yalnız bu şu anlama gelmiyor ki,bu araçların temizinin genelinin ederi taş çatlasın 10000 tl.hayır.gerçekten piyasada öyle temiz araçlar var ki,hayretler içerisinde kalıyorsunuz.imzamdaki klübün arasıra bursada buluşmaları gerçekleştiriliyor.garajda takozda korunan araçlar mı dersiniz,ilk sahibinden temiz araçlar mı dersiniz,çok kusursuz,güzel araçlar var türkiyede...

    Alıntıları Göster
    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    fiyatını bilemem ama araç harika...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    fiyatını bilemem ama araç harika...

    o kadar parayı buna versem hiçbir gece uyuyamam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    quote:

    Orijinalden alıntı: okuryazargezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    fiyatını bilemem ama araç harika...

    o kadar parayı buna versem hiçbir gece uyuyamam...

    orijinal değilse eğer o paraya o araçtan 3 tane yaparım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    gülmek isteyen neşe arayan arayıp soruyordur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intorn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    gülmek isteyen neşe arayan arayıp soruyordur

    Aynı araçtan nfs most wanted veya carbonda da vardı. Clio diye aşağılamayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kestamit

    quote:

    Orijinalden alıntı: intorn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbyygt2

    bunu soran varmıdır?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-clio-3-0-v6-rs-3000-cc-255-hp-dunyada-2000-adet-var-60592839/detay/

    gülmek isteyen neşe arayan arayıp soruyordur

    Aynı araçtan nfs most wanted veya carbonda da vardı. Clio diye aşağılamayın

    Alıntıları Göster
    işte berbat bir modifiye örneği daha...
    bkz: vezir nasıl rezil edilir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-toyota-avensis-lpg-li-essizzz-60870376/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    işte berbat bir modifiye örneği daha...
    bkz: vezir nasıl rezil edilir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-toyota-avensis-lpg-li-essizzz-60870376/detay/

    Dışı güzel olmuş ama içini resmen rezil etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebirli

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    işte berbat bir modifiye örneği daha...
    bkz: vezir nasıl rezil edilir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-toyota-avensis-lpg-li-essizzz-60870376/detay/

    Dışı güzel olmuş ama içini resmen rezil etmiş.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-acil-sahibinden-sifir-hata-30-bin-km-de-nokta-boyasiz-58178645/detay/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çapultra -- 23 Ekim 2011; 22:27:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chrysler-on-cama-sinek-yapismiyor-yakitkarma23-krskm-62209788/detay/?source=promotion_chva

    Bu adamdan araba alınır. Bu devirde millet eksilerini yazmayı bırak, yuvarlak laflarla göze batmayacak şekilde yazmaya uğraşıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    işte berbat bir modifiye örneği daha...
    bkz: vezir nasıl rezil edilir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-toyota-avensis-lpg-li-essizzz-60870376/detay/

    Dışı o kadarda fena durmuyor aslında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seytancekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    işte berbat bir modifiye örneği daha...
    bkz: vezir nasıl rezil edilir?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-toyota-avensis-lpg-li-essizzz-60870376/detay/

    Dışı o kadarda fena durmuyor aslında..

    Alıntıları Göster


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-boylesi-gorulmediiiiiiiiiiiiiiii-62461087/detay/

    daha önçe araç fuhar ve tuniklere katılmıştır halıçısına hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-boylesi-gorulmediiiiiiiiiiiiiiii-62461087/detay/

    daha önçe araç fuhar ve tuniklere katılmıştır halıçısına hayırlı olsun

    "daha önçe araç fuar ve tunnig lere katılmıştır" ve sadece KATILDIĞI ile kalmış galiba.Yani bu arabadan bi b.k olmamıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebirli

    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-boylesi-gorulmediiiiiiiiiiiiiiii-62461087/detay/

    daha önçe araç fuhar ve tuniklere katılmıştır halıçısına hayırlı olsun

    "daha önçe araç fuar ve tunnig lere katılmıştır" ve sadece KATILDIĞI ile kalmış galiba.Yani bu arabadan bi b.k olmamıştır

    Alıntıları Göster


    Bir ilanda 2 araç satışı.Yavaş yavaş kendimizi aşmaya başlıyoruz.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raptile06



    Bir ilanda 2 araç satışı.Yavaş yavaş kendimizi aşmaya başlıyoruz.....

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-lpg-cift-renk-extra-kis-jant-lastik-takim-62251212/detay/

    Çfit renk, niye böyle birşey yapmış ki?




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.