|
Merhabalar Eşimin 2012 model 1.4 TFSI 125 bin km’de ki aracını, gerek yaşından gerekse de potansiyel masrafların altına girmemek için değiştirdik çünkü sadece ev-iş ulaşımı için günde 10 km kullanılıyor.Dolayısıyla da beklentim nispeten sorunsuz ve yeni bir araç almaktı.A1’in üzerine 5000 gbp verdiğimi de belirteyim. Şimdi gelelim B-C ve D segment premium arabalar premium araba değildir tezini savunanlara.Bu araçların ikiside aynı segment araçlar.Audi A1 malzeme kalitesi olarak Honda Jazz’ın yanında Rolls Royce kalıyor.Daha kapı koluna elini attığınızda bile bu farkı hissediyorsunuz.Totonuzun temas ettiği noktadan elinizin değdiği her noktada aradaki farkı hissedebiliyorsunuz.Sürüş dinamikleri, performans, kalite vb. çoook fark var.Tabi bunu objektif olmak adına belirtmek istedim. Gelelim Honda Jazz’a.Jazz tercih etmemin sebebi diğer B segment Japon(Kıbrıs’ta Japon tutuyor.)araçlara göre daha güncel, dolu ve daha iyi hissettiriyor olması idi.Tavan yüksekliği içeride ferah hissettiriyor ve oturma pozisyonu yukarda, bir nevi MPV gibi.Bu segmentte kullanılan güncel donanımların neredeyse hepsi mevcut(Adaptif hız sabitleme dahi var.).Motorun atmosferik olması çok büyük bir artı çünkü zaten 60-70 km hıza bile neredeyse çıkılmıyor(Ayda 1 kere belki 15-20 km lik bir mesafe katediliyor.) ve en önemlisi piyasada çeyrek altın işlevi görüyor. Hala kafamda soru işaretleri var lakin 9-10 bin pounda satılabilecek bir araba için kavrama, mekatronik ve triger zinciri gibi potansiyel masraflara girmeye değer mi ? Jazz 2022 model 17 bin km’de.Sizce doğru yapmış mıyım ? ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 23 Ağustos 2025; 15:43:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

Hızlı






