|
Bildirim
Elektrikli otolarda gelişimin sadece pil tarafında değil motorlar ve ara aksamlarda da olacağı yönünde güzel adımlar bunlar. Daha durun bu işin en başındayız. Güzel şeyler olacak elektrikli dünyasında…
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yimmasabi -- 18 Temmuz 2025; 13:47:03 > |
Kel alaka, motorun kg başına ürettiği Kilowatt değerinden bahsediyor, Tesla mootorlarında KG başı 10-15 Kilowatt civarı, yani Teslalarda bu yeni motorun 10kglık vereceği gücü 35-40 kglık motorlar verebiliyor. |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tobepeople -- 18 Temmuz 2025; 17:31:57 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
550 kw civarında güce sahip alüminyum bloklu ortalama bir V8 ve V10 250-350 kg arasıdır. 300 kg desek. Bir benzinli motorun kg başına çıktısı 1,8 kw/kg civarı olur. Bu motor ise sadece 13 kg ve 550 KW. İnanılmaz! 42 kw/kg gibi akıl dışı bir değere sahip. Benzinli motora kıyasla tam 23 kat daha hafif. Düşünsenize bu motoru bir elektrikli motosiklete koyuyorsunuz ve yaklaşık 740 beygir gücünde, sadece 150-200 kg ağırlığında bir motosikletiniz oluyor. Uçar be resmen. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Torlak Kemal -- 19 Temmuz 2025; 11:9:2 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |