< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Lojistikte yeni dönem: Çin’den Türkiye’ye ilk yük treni seferleri başladı (3. sayfa)




-
-
Bravo o zaman.
-
Karadeniz üzerinden ticaret yapmak için bize mi muhtaçmış Rusya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Van gölündeki gibi yapılıyordur.
-
batı hegemonyasına son
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bizlik bişey yok,bize faydası yok, hiç bir zaman faydası olan bir şeyi tr ye sokmazlar...
sadece çobanlık yapacağız...mal avrupaya gidecek,almana,fransıza,hollanda.
Çin de ayıp eiyoyor,onlarca avrupa ülkeleri dahil 70 in üzerinde çin e vizesiz girişi açtı.TR ye çay yok! tabiki.
-
Hazar Denizinden yük kamyon taşıyan feribotlar ve tren taşıması yapan feribotlardan yolcu trenleri, otobüs ve özel araçlarla Seyahat yapılmanın önü açılmalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Altaicwolves -- 17 Temmuz 2025; 22:48:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yıllardır var bu. Kimin aklına geldi yeni birşeymiş gibi haber yapmak?
-
Tam yandaş troll konusu olmuş.
Yıllar önce,
törenle gönderdiğimiz
tren nerede?
Ne zaman ulaştı?
Ne götürdü?
Ne getirdi?!
Heyyy hey...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Soykırımcı Çinle ticarete devam.
-
Yok canım ne muhtaç olacak babasının boğazı var burda gelsin gitsin kafasına göre.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Küçük üretici bu trenle avrupaya ucuza ürün gönderebilir mi? çinden kablo alıryordun adam gönderiyor.Biz dibimizdeki avrupaya bir şey yollamaya kaldak kimbilir kaçlık oluruz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eee zaten öyle izin mi alıyorlardı sanıyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu eleştiriyi millet iitifakı uyelerinden sp genel başkanı hizli trene karşı çıktığında yapmış mıydın merak ediyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: yakup548Bu eleştiriyi millet iitifakı uyelerinden sp genel başkanı hizli trene karşı çıktığında yapmış mıydın merak ediyorum
Oyu %1 olduğu bile şüpheli bir partinin saçmalıklarını yıllardır aklınızda tutup söylemeniz komik. Benim tam desteklediğim bir parti yok. Hatta CHP iktidara gelirse bir sonraki seçimde onlarında gönderilmesi taraftarıyım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saçma sapan bir rota, asla deniz taşımacılığından ucuz olamaz.
-
Dioki sizin açlıktan alamadınız malları ürünleri avrupada alanlara , sizin içinizden geçerek taşıyacaklar. Sizde ekmeği cama batırıp tadını hayal ediceksiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 18 Temmuz 2025; 15:14:05 >
-
Sonuç: Hangi Daha Ucuz?
- Ucuzluk açısından: Deniz yolu genellikle daha ucuzdur.
- Zaman ve hız açısından: Orta Koridor demiryolu çok daha hızlıdır.
📌 Özetle:
- Eğer zaman önemliyse (örneğin elektronik, otomotiv parçaları): Orta Koridor tercih edilir.
- Eğer fiyat daha ön plandaysa (örneğin büyük hacimli, zaman hassasiyeti olmayan ürünlerde): Deniz yolu avantajlıdır.
-
Ortalaması 90 iq olanlar nasıl anlasınlar bu stratejiyi.Tamamen facia bir karar.Türkiye'den geçişine izin verilmemesi gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Engelle yasakla bir yere varamazsın. İşe yarasaydı Çin bu kadar güçlü olamazdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X