|
Honda'dan Avrupa için minik elektrikli araç: Super EV Concept





-
-
Honda e vardi zaten cok da guzeldi zaten ama istediklerine ulasamadilar. Arac cok kucuktu ve dardi. Araclar artik cok buyudu..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aşırı pahalıydı ve kısa menzilliydi, erken bir adaptasyondu sorun orada. Asıl küçük olmasına uğraşıyor herkes elektrikli araçlar için, dev gibi koca gibi Suv olmasından ziyade. 3-5 ışık ilerideki işine gidip gelen kimsenin 2.5 tonluk Ayıboğan gibi araca ihtiyacı yok.
Önemli olan küçük yapabilip, makul menzil ve hızlı şarjla birlikte içten yanmalı araca benzer uygun fiyatlı yapabilmek. Yoksa Honda e çok tatlı, şahane bir araçtı. Ama sen Jazz' 20bin euro Honda e'ye 30bin euro dersen kimse yanaşmaz tabi.
-
yeni jazz ın direksiyon honda e nin aynısı
-
Toplumca, kültürümüz kaynaklı olsa gerek hep büyuk cüsseli araç sevdasında iken, bireysel ulaşımda avantajın küçük kompakt olan araçlarda olduğunu farketmiş akıl önde toplumların üreticileride buna uymakta.Biz ne yazıkki hâlâ ayranı yok içmeğe mantığını aşamıyoruz.
-
bütün dünyada SUV satış oranları yükseliyor. Amerikada zaten küçük araba alanla dalga geçiliyor, avrupada da yükselişte suv satışları bizde de. tüplumu kültürü aşağılamaya gerek yok çünkü sadece bizlik bir durum yok.
En ideali bir suv biz hb araç olması galiba evde. bugün trafik olur diye sınava fiesta ile gittim, uzun yola suv ile çıkıyorsun. ideali bu gibi. aile için büyük araç büyük rahatlık. fiesta ile ailece uzun yola gitmek sıkıntı ama suv ile rahat misal.
ama sadece japonlar değil avrupalılar da amerikalılar da maliyette çinlilerle başedemez. çinliler kendi vatandaşlarını kölelik şartlarında çalıştırarak çok çok ucuza maledebiliyor araçlarını. avrupa da amerika da bizim gibi ek vergi getirdi ama oranları düşük kaldı bize göre. o yüzden halen çinliler fiyat konusunda avantajlı.
bu aracı honda 10 bin avrodan yukarıda fiyatlar ama byd götürür 7 bin avroya satar, en çok çin satar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 21 Haziran 2025; 17:52:14 >
En Beğenilen Yanıtlar

Aşırı pahalıydı ve kısa menzilliydi, erken bir adaptasyondu sorun orada. Asıl küçük olmasına uğraşıyor herkes elektrikli araçlar için, dev gibi koca gibi Suv olmasından ziyade. 3-5 ışık ilerideki işine gidip gelen kimsenin 2.5 tonluk Ayıboğan gibi araca ihtiyacı yok. Önemli olan küçük yapabilip, makul menzil ve hızlı şarjla birlikte içten yanmalı araca benzer uygun fiyatlı yapabilmek. Yoksa Honda e çok tatlı, şahane bir araçtı. Ama sen Jazz' 20bin euro Honda e'ye 30bin euro dersen kimse yanaşmaz tabi. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X