Şimdi Ara

HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU] (280. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.796
Cevap
171
Favori
303.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emrearslann34 E kullanıcısına yanıt

    Üstadım bugün %80 lik şarj süresi ile 8 saat 50 dakika ekran süresi aldım. Malum havalar çok sıcak ısınma neredeyse hiç olmuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErdmTrz -- 9 Temmuz 2025; 22:20:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErdmTrz E kullanıcısına yanıt

    Hayal benim için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Windows 11 kullanıcısına yanıt

    Bu kadar heyecanlanmaya gerek yok, aynısı olacak zaten :D



    HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU]
    HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espares -- 9 Temmuz 2025; 22:30:18 >
  • espares kullanıcısına yanıt

    Bunu sen mi söylüyorsun?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Windows 11 kullanıcısına yanıt

    Çok fark yok, arayüz değişse veya topluca çok özellik eklense haklısınız. Özellik gelirken zaten mevcut sürüme hemen ekliyorlar. Aylık güncellemeler çok daha farklı. Üste SS Attım, duvar kâğıdı yapabilirsin HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU] 

  • HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU]


    HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU]




  • Windows 11 kullanıcısına yanıt

    Neden üstadım siz ne kadar ekran süresi alıyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ErdmTrz E kullanıcısına yanıt

    wifi ile max 10 saat. o da ev şartlarında. sizinkinde anormallik var bence.

  • Emrearslann34 E kullanıcısına yanıt
    Ödemeyi yaptım ama kartın limiti yetmemişti.500 binlerde 50 bine dusurmustum geçen ay. Amazon ödemeyi beklemeye aldı Yarım saat uğraştım banka limitimi arttirmadi. 53 e kaçtı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BuZ-MaViSi kullanıcısına yanıt

    hocam niye öyle yaptınız ki? fiziki kart ile bile alışveriş yaparken internetten cebinize onay mesajı geliyor. o şifre olmadan ödeme olmuyor. yoksa böyle fırsatları kaçırabilirsiniz.

  • Windows 11 kullanıcısına yanıt
    Limitimi açıp farklı bankadan kart almak için limiti dusurmustum. Ama ne zaman artirrsam anında limit veriliyordu. 50 bin civarına da bir ürün almayı planlamiyordum dune kadar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Windows 11 kullanıcısına yanıt

    Fiziki kartın numarasını herhangi bir yerde kullanmayı bırakın ATM ye bile sokmam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • espares kullanıcısına yanıt

    ahahahaa şaşırtmadın beni.


    cidden, sanal kart kullanımın artması iyi oldu.

  • BuZ-MaViSi kullanıcısına yanıt

    bu amazon kafayı filan mı yedi.


    daha evvel de, telefon ilk satışa çıktığında, 73-75 arasında satıyordu. millet memur indirimli 71 e alıyordu normalde.


       

  • Windows 11 kullanıcısına yanıt

    Amazon satışlarını onay almadan yapıyor. Ben de ilk önceleri tuhaf karşılamıştım ama şimdi alıştım.


    Önce satışı onaylıyor, kartta sorun olursa bunun için mail atıyor. Siparişlerim bölümünden ödeme kartını değiştirebiliyor veya kart limitini düzenleyip alışverişin onaylanmasını bekliyorsunuz.


    Tuhaf ama böyle.

  • Bu ekrandaki yeşil nokta nedir pikselmidir ekran döndürünce o yeşil noktada o yöne kayıyor bunu düzeltebilmek mümkünmüdür servisemi götürmeliyim.?

    HONOR MAGİC 7 PRO [ANA KONU]
  • 06ensar kullanıcısına yanıt

    Bir uygulama kamerayı kullanıyorsa uyarmak için çıkıyor aslında. O uygulamanın izinlerinde bakın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşımız yurt dışına gidecek.

    Türk Telekom kullanıyor, sim kartını telefonda tutmak ancak yurt dışında hiçbir şekilde kullanmak istemiyor.

    Ben şu ayarları yaptım ancak bilgisi olan arkadaşlara da danışmak istedim;


    Türk Telekom Uygulaması - İşlemler - Ayarlar - Yurt Dışı Ayarları menüsünde

    Yurt Dışı Arama ve Yurt Dışı Kullanım seçeneklerini kapattım.


    Telefonda

    Ayarlar - Mobil Ağ - Mobil veri - Veri Dolaşımı ayarını Kapalı olarak ayarladım.

    Ayarlar - Mobil Ağ - Mobil Veri - Operatör Menüsü altındaki "Otomatik" seçimini "Manuel" yapıp Türk Telekom seçtim.


    Ayrıca Türkiye içerisinde operatörünü en son kullandıktan sonra

    Ayarlar - Mobil Ağ - Sim Yönetimi - Sim1(Türk Telekom) - Sim 1 Ayarları menüsünden de "Etkinleştir" ayarını "Kapalı" olarak seçmesini söyledim.


    Unuttuğum ya da yanlış yaptığım bir ayar yok sanırım, değil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 10 Temmuz 2025; 12:42:34 >




  • Starborn kullanıcısına yanıt

    hangi uygulama kullanıyor bilemedimki? sizdede öyle bir görüntü oluyormu?

  • 06ensar kullanıcısına yanıt

    Ekran görüntüsünü aldığınız sırada kullandığınız uygulama nedir?

    Büyük ihtimalle o uygulama kullanıyor kameranızı.

    Servislik bir durum yok merak etmeyin.

    Sistemin bir özelliği, bir uygulamayı açtığınızda eğer o uygulama kamera ya da mikrofona erişiyorsa genellikle ekranın sağ üst köşesinde yeşil bir noktayla uygulamanın kameraya ya da mikrofona eriştiğini gösteriyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 10 Temmuz 2025; 12:41:22 >
  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.