Şimdi Ara

Amazon.com.tr’nin Müşteriyi Mağdur Etmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
4.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt
    Tekrar thh ya başvurmayacaksın, icra birimine başvur direk icra işlemini başlat.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kimileri gerçekten nasıl iletişim kurulacağını bilmiyor. Üstüne bir de saldırganlıkla suçlamış. Tüketici olarak kimse muhasebe bilmek zorunda değil. Tam tersine adamlar kayıt tutmak zorunda. Sipariş numarası denen bir şey var. Ben konunuzu öne çıkardım. Umarım en kısa sürede iadenizi alırsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt

    bankaya iade gelmediyse ve size hediye çeki tanımlamadılarsa, tartışılacak şey yok iade falan yapılmamış, 10 gün beklemeniz hata baya sabırlymışsınız

  • trkgncr kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Hem doğru bakış açınız hem desteğiniz için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu hafta sonuna kadar iade gerçekleşmezse icraya başvuracağım, teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bankaya chargeback için başvuru yapın, bırakın onlar uğraşsın. Gerekli belgeleri ibraz edince para kısa sürede iade edilir.

  • ceyyhun C kullanıcısına yanıt

    Bu nasıl bir prosedür acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt

    Harcama itirazında bulunuyorsun. Müşteri hizmetlerini arayıp chargeback talebini ilet. İlgili birimden biri arayıp detayları öğrenir, bazı belgeler ister. Onları gönderirsin. Sonraki süreç iki tarafın bankaları arasında sürüyor.

  • Amazon’un müşteri yanlısı olduğu, memnuniyeti esas aldığına dair tüm çalışmaların pr ve algıdan ibaret olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam…


    amazon satıcılı olarak aldığımız robot süpürge bozuldu. Kendilerini aradığımda bana “evofone’a gönderin” dediler. Maalesef bu hataya düştüm ve tam 1 ay bekledim… sonunda bir geldi, paketi bile açılmamış. Tekrar aradım, diyor ki yanlış söyledik Dora’ya gönderin. Dedim sizin hatanız yüzünden 1 ay daha mı bekleyeceğim? Yapacak bir şey yok diyor.


    lanet olsun size de hizmetinize de. Hakem heyetine verdim. Karar çıkar çıkmaz da icraya vereceğim avukatla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon bile böyle yapıyorsa vay halimize...

  • Amazon bozmuş kendini ozaman valla diyorum acaba bunu bizmi yaptik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kontrast_ K kullanıcısına yanıt

    Olay THH den cikmis, THH hükmü vermiş. Amazon uygulamaya koymamiş. Bunun bir takim ulkedei hukuk sisteminin iradesindeki boşluktan, Amazonu cileden cikartan, istismar eden ahlaksiz musteri kitlesinden o veya bu sebepten sebebi çoktur ancak, konuya gelirsek sonuç almaniz anlaminda bir avukat ile iletisime gecmeniz gerektigini soylemeliyim yani iş hukuki masada cozulebilir.


    Elinize geçmiş THH nin verdiği lehte karar buyuk delil niteliginde, savciliga bu evrakı ibraz edin dilekçe ile. Sürec tam olarak nasil isler bilmiyorum hukuki anlamda bu sebeple bir avukattan destek almanizda fayda var. Ancak lehinize cok kisa zamanda sonuclanacagini dusunuyorum ve buyuk ihtimal amazon yapmiş oldugu ihlal ve karara uymamasi hasebiyle tazminat ve açilirsa dava masraflarini da alabilirsiniz.


    Maalesef ulkedeki hukuki otoritenin kaybolmasindan dolayi, eli kolu uzun, güclu firmalarda bu tür boşluklardan istifade edip, işi yokuşa surmeyi seçiyorlar.


    Amazon son derece durust bir firmadir ancak bu ulkenin insani maalesef bir takim ahlaksizliklari mükerrer sekilde amazona karsi yaptiklari icin, amazon da raydan çikmiş gozukuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krstarica -- 31 Temmuz 2024; 2:22:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SailorTurkey kullanıcısına yanıt

    Banane muhasebe bilgisinden. Anlamak zorunda mıyım? Madem kendinlerinin muhasebe bilgisi çok iyiydi neden iade edicez şeklinde 2 kez mail atılmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlar içler acısı muhasebeyle icrayla alakası yok amazonun dalkavukluğu bu, doğru olanı yapmışsınız hocam umarım tekrar lehinize sonuçlanır. 1 sene robot süpürge kullandım, arızalandı servis rapor verdi rapora istinaden hepsiburada.com da bir satıcıya iade ettim paramı sorunsuz geri aldım. Benzer bir durum, amazona mail atarak belgelerle talebinizi tekrar iletin bence.

  • bir sene kullanıp bozulan ürünü de iade aldılar 6 ay kullandığımı da
    Galiba çok eski müşterilere iltimas gösteriyorlar ya da senede belirli miktar alışveriş yapana
    Ben hiç mağdur olmadım bilakis diğer sitelerde daha ucuz olsa bile amazondan alıyorum ki sorun olduğunda yallah servise deyip savmasınlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sağolun arkadaşlar. Bakalım nasıl sonuçlanacak. Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 yılından beri online alışveriş yapıyorum. Amazon kadar sorun yaşadığım yer olmadı. Daha 2 hafta önce yaptığım alışveriş düzgün paketlenmediği için kargoda hasar görmüş (Belki de kargo taşırken hasar aldı bilemiyorum. Ama diğer firmalardan alışveriş yapınca nedense böyle hasarlı paketim gelmiyor) Kargo firması paket hasarlı teslim etmeyelim dedi geri gitti. Tüm ürünler Amazon Türkiye satıcılı ve hala stokta olmasına rağmen, kargo iade yapılırken müşteri hizmetlerine durumu bildirip kesinlikle iade talep etmediğim, sağlam paketleyerek ürünlerin teslim edilmesini beklediğimi belirtmeme rağmen siparişim iptal oldu. Prime day kapsamında uygun fiyata gerçekleştirdiğim siparişim böylece iptal edildi. İşin ilginci aynı olayı Amazon satıcılı siparişlerimde genellikle yaşıyorum.

  • jedi_master kullanıcısına yanıt
    Bu tür olaylara taktiksel yaklaşmak lazım. Amazon çok fazla kurallara bağlı ilerliyor. Sizin yerinizde olsam indirimli aldığım ürünü iade etmek yerine yenisini sipariş edip yenisi üzerinden iade açar hasarlı geleni gönderirim. Emin olun hiçbir sıkıntı çıkarmazlar. Çok saçma ama insan Amazon’a karşı bağışıklık kazanıyor :) Ben genelde aldığım ürün indirime girince zaten hala iade seçeneği olduğu için fiyat farkını talep ediyorum. Maalesef veremiyoruz diyorlar. İndirimli fiyattan bir daha sipariş geçip gelen ürünü kutusunu bile açmadan eski ürün diye iade ediyorum. Ki kendileri bu fikri veriyorlar bir de. Mantık hatası çok yani.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • THH kararıyla icra başlatacaksınız, olay çözülecek. Chargeback işe yaramaz bu durumda. Ancak neden para gelmeden sadece size iletilene güvenerek alışveriş yaptınız onu anlamadım. 30 yıl öncesinde olsak tamam da artık anlık olarak kredi kartı hareketlerini herkes takip edebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.