Şimdi Ara

İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ] (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Serkan4554 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.211
Cevap
23
Favori
52.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben yıllık paketin bitişini sordum dikkat etmemişim Bana whatsapptan 13 şubatta fatura kesilecek diye yazmış herhalde 270lira girdi erken kapatsam gün bazlı mı keserler acaba

    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • inexo kullanıcısına yanıt

    bende daha yeni ayrıldım, günlük işliyor hocam.

  • dün geceden beri kesintimi var?

  • Styric kullanıcısına yanıt

    Hocam anneme "Merhaba, hattınız iptal edilmesi durumunda tarafınıza 390TL olarak hizmet bedeli olarak fatura yansıyacaktır. Ödemenizle birlikte geçişinize onay verilecektir" diye bir mesaj gelmiş.


    Bizim churn talebimiz var. Churn'de böyle bir bedel isteyebiliyorlar mı?


    Ben "hattı iptal etmiyoruz, operatör değiştiriyoruz. Modem de zaten kendi modemimiz." yazdırdım. Ama "farklı operatöre geçiş işlemlerinde de hizmet bedeli yansımaktadır" diye cevap vermişler.


    Sizden böyle bir bedel istediler mi?

  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    churn işleminde ücret alınmaması gerekiyor

  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    6 aydan önce mi ayrılıyorsunuz ? ben bir bedel ödemedim 2 tane abonelik transfer ettim.

  • Arkadaşlar bende ayrılacağım bu firmadan, arada ping yükselmesi oluyor bağlantı kesiliyor falan.

    VDSL için hangi ISS'ı tavsiye edersiniz? Özellikle yurt dışı çıkışları iyi olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Styric kullanıcısına yanıt
    Yok hocam. 1.5 sene oluyor. 1 yıllık peşin ödememiz bitti kaçıyoruz

    Böyle bir ücret çıkmamaması lazım ama zora koşuyorlar. Bir yerde yakalasam yapacağımı bilirim de. En olmadı ofislerini basıcam kafamın tası iyice atarsa. Şirketin yeri gerçekten yazan adres mi onu da biliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    herkes tuttuğunu valla.. üzüldüm geçmiş olsun.

  • Styric kullanıcısına yanıt
    Kaçıncı mesaj oldu halen yanlışlık yok diyorlar. Hangi sözleşme maddesine sığdıracaklar merak ediyorum. Arayın beni dedim bakalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aynı durumdayım. Bana da öyle dediler. Önce Türk telekom talep ediyor dediler. Türk telekom il müdürü ile görüştüm, benim için bir kaç yeri aradı, bizde böyle bir ücret yok dedi. Ben de firmaya döndüm, hayır türk telekom istemiyor hatalı bilgi verilmiş dediler. Ancak yazılı olarak bende türk telekom istiyor diye yalan beyanları mevcut. Hukuk departmanı ile beni tehdit ediyor bir de.

    Kessin faturayı versin icraya. Süresinde itiraz ederim, avukattır dosya masrafıdır, kendi verdikleri parayla kalırlar.

    İnternet kutusu kullanacaklar bu deneyimi göz önüne alsın mutlaka.

  • hbakl kullanıcısına yanıt
    Sözleşmeyi kontrol ettim, 350₺ kurulum bedeli var. Gerçi imzaladığımız sözleşme bu mu bilmiyorum ama ona da bakıcaz. Farklı dönemlerde farklı abonelikler yaptım. Ancak kesilen para 390₺. Rakamlar da eşleşmiyor.

    Zaten bana yazılı olarak gönderdikleri “01.02.2023’e kadar kurulum ücretsiz” diye bir mesaj var. Ayrıca, 6 ay içinde ayrılırsanız bu parayı alırız demişler, bizim senemiz doldu.

    Yani hiçbir şey uyuşmuyor ama bu adamların sözlerine güvenmemek lazım. Arkadaşını getir kampanyasını da bir günde sona erdirip kazanılmış hakları vermediler biliyorsunuz.

    Yine de faturaya süresi içinde itiraz edeceğiz ama ödemeyi yapmayacağız. Haklı hiçbir gerekçeleri yok. Biz THH ile uğraşacağımıza onlar bizi mahkemeye versin bakalım 390₺ hizmet bedelini neyle açıklayacaklar çok merak ediyorum.


    Edit: eğer bu 390₺ zaman içinde artmış olan kurulum ücreti ise (sözleşmede fiyatlar yükselirse kafamıza göre yansıtırız falan gibi maddeler var) şu anda sitelerinde yazan 799₺ kurulum ücreti de 1.000₺ olarak falan yansır ileride mazallah. Aman diyim İK’dan internet almayı düşünenler dikkat etsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 8 Şubat 2024; 23:9:1 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Ebul-Liva kullanıcısına yanıt

    Hocam size kurulum diyor eyvallahta, ben nakilden geçtim. Bana hiç tutar yanı yok. Yani sizde de yok dayanak ama, ona saysa diyelim, ben de o da yok. Bina ankastresine hattı da ben bağladım. Ona bile bakmadılar. Cimere şikayet oluşturdum ben derhal. Ayrıca yazışmayı whatsapp üzerinden yaptım ve ekran resimlerini koydum. Firma abone sayısı az diye BTK şikayet sisteminde yok. Bu durumu başlangıca yazıp, sorunumu ilettim. Yazışma resimlerini ekledim ve cimere yolladım. Onlar fatura kestik desin.

    Telefonda arayan kadına diyorum ki, şirket karar alsa dese 250 bin versin he müşteri mantıklı olur mu, öyle mantıksız şey olmaz diyor. E miktarı görmezden gelirsen, yapılan aynı. Ha 250 bin ha 390 TL. Valla ben ödemeyeceğim, en olacağı icraya verirler, ilamsız icra takibi açılır, 7 gün süresi var gider itiraz ederim. Dayanakları olmadığı için öyle kalır dosya bi sene sonra da düşer uyaptan.

    Aynısını parkomatlarda yaşadım, borcun var illa öde, dedim yasalsa ver icraya. Verdiler, itiraz ettim sonra hiç bir işlem yapamadılar. Dosya 1 yıl sonra pasife düştü. Yazık yani devlet şöyle üç kağıt yapanlara sağlam kitlese gak guk edemezler de, adam diyor yazalım fatura, ödeyen ödesin. ne koparsak kâr.


    Bir de kadın diyor ki taahhütsüz kullandığınız için değişiklikler normal. Dedim öyle şey mi var, BTK yönetmeliği gereği, olası sözleşme ve fiyat değişikliklerini bana bildirmelisiniz 30 gün önceden. Bundan bile bir haberler. Valla adamlar kurulum vs yaptırmadı ankastre falan biz uğraştık ama internette kopma olmadı diye buruk ayrılıyordum. Şu yüzlerini görünce hiç tavsiye etmiyorum çevreme.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 9 Şubat 2024; 12:10:39 >




  • internet kutusu ve comnet en çok şikayet edilen bu iki firma.forumlarda ve Şikayetvar. bende ayrılırken internet kutusu ile sorunlar yaşadım. kafalarına göre zam ve ayrılana zorluk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El değiştirdiğinden beri adam .ikme peşinde bunlar.
    Ben yıllık sürem bitmeden 10 gün önce taşıdım pislik yaparlar diye. Erken taşıyın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • comnet e çarşamba geçiş başvurusu yaptım ik sürekli rededip duruyor para istiyor lanet firma

  • Ben senelik ödemiştim geçen sene şubat ayında ki yaklaşık 2 seneden fazla zamandır kullanıyordum. Ocak başında comnete geçişte bulundum. Wp hattından iptal için mesaj attığımda işlemi yapmışlardı para da istemediler. Değişik bir durum bu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aboneliğinizi başka bir operatöre taşımak isterseniz taşıyamazsınız çünkü yeni aldıkları ama hiçbir abonesine haber vermedikleri bir şirket kararıyla 390tl devir ücreti talep ediyorlar. öderseniz devredebilirsiniz. kimse abone olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dtexy -- 10 Şubat 2024; 17:26:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende de 390 TL taşıma ücreti çıkarıyorlar. Ne yapmam gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buyrun geçiş ücretleriniz....


    İNTERNET KUTUSU [ TEKNİK DESTEK ]
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.