Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: grisales Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.432
Cevap
225
Favori
459.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt
    Yurtdışında, adamların, 195 sayfa, bu televizyonun pc ve konsolda ne kadar başarılı olduğuna dair forumu mevcut.


    https://www.avsforum.com/threads/2022-samsung-s95b-dedicated-gaming-thread-consoles-and-pc.3243215/page-195


    Çeşitli uyum problemlerinin olması normaldir, driver, kablo problemleri normaldir. Ama bu tv, ps5 e uygun değil demek de neymiş.

    Bu kesinlikle kabul edilebilinir bir durum değil. Yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. Yukarıdaki linki kaynak göstererek değişim isteyin.

    Maalesef SamsungTürkiye müşteri hizmetleri anlamında berbatlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt

    Çözünürlük veya Hz problemi olmasın, ps5 120 hz veya uhd sinyal yollarken o hdmi girişi daha düşük çözünürlüğe veya frekansa ayarlı ise bu problem olabilir. O hdmi girişini ayarlardan max seviyelere çekebiliyor musunuz ?

  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt

    Hocam ps5 içindeki görüntü ayar kısmını araştırın.Eğer yapamazsanız Sorun ps 5 tede olabilir. Varsa evde pc, pc yi takıp game modu açın o zaman sorun tv demi konsol damı belli olur

    Ayrıca servisin verdiği ahlaksızca rezalet söyleme gelirsek.O zaman TV özelliklerine ve tanıtım sayfasına "Bu TV PlayStation 5 ile uyumsuz dur" yazıcak.Dünyanın en çok satan konsolu gamemode da açılmıyor ne demek.İnternetten aldıysanız aldığınız yeri arayıp TV beklentilerimi karşılamadı deyip iade isteyin.Eğer game Mode hiçbir kaynaktan görüntü oynatmıyorsa size arızalı cihaz gelmiş çünkü bu cihazda tüm konsollar ve Pc gamemode da sorunsuz çalışıyor.Yoıtuba a bakabilirsiniz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xbr -- 10 Mayıs 2023; 23:2:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar televizyonda görüntü ayarlarını nasıl kullanıyorsunuz? Bununla alakalı bir referansı olan var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarışey2 kullanıcısına yanıt

    Hocam netflix, amazon prime, youtube ve bilumum dijital içerik servisinde filmmaker mode default ayarlarda, televizyon yayınlarında default standart ayarlarda kullanıyorum. Çok tercih ve zevk meselesi bu. Ama film ya da dizide muhakkak filmmaker kullanın, aksi halde yazık edersiniz içeriğe.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günaydın beyler kahve makinesi için başvurum da hep hata alıyorum. Televizyonu satın almadan mağaza da gelen kod kampanya katılım kodu, tv kurulduktan sonra gelen kod ön başvuru işlem kodu olmuyor mu bilgilendirebilirseniz sevinirim

  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt
    Ben ps5le oynuyorum hiç bir sorun yaşamadım. Başlarından savıyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Darkweither kullanıcısına yanıt
    Aynı durumda olarak geçtiğimiz cumartesi müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Elimde sadece kod1 vardı. Bana bu linki ilettiler, doldurdum. Vakit geçti ancak bence bunu doldurup gönderin, sonra müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
    mena.samsung.com
    DELONGHI KAHVE MAKİNESİ VEYA PARA YÜKLÜ KART HEDİYE KAMPANYASI
    https://mena.samsung.com/tr/para-yuklu-kart-kahve-kampanyasi-march-2023?gift_type=KAHVE

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • xbr kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için teşekkür ederim. Deneyeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ps5 de bütün çözünürlüklüeri denedim. eğer game mode aktif ise ekran açılmadı. Eğer game modu kapatırsam ki o da çok kolay kapanmıyor, Tv otomatik ps5 i algiliyor ve game mode a geçiyor, sonra görüntü gidiyor . Galiba bu is samsung un tutumu yuzunden başımı hayli agritacak gibi gorunuyor..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt
    Hdmi kablonuz hdmi 2.1 destekli mi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alpaybaba A kullanıcısına yanıt

    Birşey değil hocam.gamemode da başka bir hdmi kaynak deneyin eğer yine aynı sorun olursa TV de arıza var demektir.Buraya yazın sonucu yardımlaşalım yine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xbr kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mathtricks M kullanıcısına yanıt

    2.1 Destekli. En kısa zamanda başka bir kaynak takip deneyeceğim. Muhtemelen yine görüntü gelmeyecek ama korkarım takindiklari tavira gore bu iş uzayacak gibi. Bir de alırken 8000 tl ye garanti uzatalım diyorlardı. Uzatsan ne fayda nasıl olsa bir yolunu bulup üste çıkıyorlar, tv desteklemiyor ya da kullanıcı hatası diyerek arızayı geçiştiriyorlar. Galiba 50000 tl ye samsung 65 inç bir problem sattı bana .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4hill kullanıcısına yanıt

    ha özel bir ayar yapmadınız yani defulttan beğendiğinizi kullanıyorsunuz öyle mi hocam. ben de öyle yapayım o zaman teşekkür ederim :)

  • Bu konunun ismi değişse iyi olur. Samsung oled kullanıcıları şeklinde. S90c s95c kullanıcıları da bu başlıkta toplanabilir bence. Ben de s90c aldım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun ben de S90C alma arefesindeyim tecrübelerinizi bekliyoruz.

  • Darkweither kullanıcısına yanıt

    Bana MH link attı, o link üzerinden sadece KOD1 i girdim, inceleme sonrası mail ile dönüş olacak dendi. Sonrasında olumlu olursa 60 iş günü içerisinde makine gönderilecek dendi. Bakalım umarım 2-3 ay beklemeyiz. Hayırlı olsun sizede TV niz.

  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.