hocam pingler uçuk yalanmı atıyım insanlara refarans koduyla bedava kapıcam diye insanlara yalan atamam huyum değil. düzeltirseler ne ala. anca 40-50 tl kalırsa arada kalırım, ilk once comneti deniycem sonbahara doğru sonra birde gıbırıda denerim belki şak diye donmem türknete biraz dolaşırım < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 24 Haziran 2022; 11:39:48 > |
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (50. sayfa)



-
-
Yalan at diyen yokki.
Ben mesela en başından beri geçmeyi düşünen arkadaşlar için istedikleri sitelere pingde atıp paylaştım tracert de yaptım speedtest ekranlarınıda paylaştım. Hatta bazı arkadaşlar iptv de sorun yaşarmıyım dediler bana hesap bilgilerini verdiler açıp onlara ekran paylaştım öyle karar verdiler.
Bedava kullanıcam diye insanlara yalan söylemek namussuzluktur.
Hatta şuan bile durum nasıl diye sorana 1 ay önce 2 hafta boyunca ağzımıza zçtı ama 1 aydır çok iyi diyorum.
Yalan söylüyosun veya yalan at diyen yok yani.
Sadece demek istediğim bende dahil hoşuma gitmezse yarın bigün arada 10-20 fark olursa değmez diyen adam rahat rahat geçer TurkNet e. Onu diyorum.
-
türknet daha iyi tabiki geçerim çoğunlukta geçer arada fiyat farkı azalırsa ilerde googlede ping 10 katı fazla.
cloudflarede 1 katı.
Bufferbloat ta sorunlu upload.
niye duruyım internetkutusu babamın oğlunun firması değilki .
-
Reis sana geçme diyen yok geç tabi banane ya :)
İşime gelmezse bende geçerim herkes geçer.
Neyin savaşını veriyoruz şuan onu anlamadım :)
-
şimdi benzer fikirde olduğumuza sevindim
-
1 ay önceki durumlar devam etseydi eğer 3 ay dolsun diye gün sayıyoduk hep beaber.
Herkes işine geleni kullanır bundan doğal ne var :)
-
Ileride sorun çıkmaması açısından wpden siz de bilgilendirme yapın bence. Ben öyle yapıyorum. Bazen onaylatmak gerekiyor bazı şeyleri. Misal bu ay benim indirimim işlemedi ve fatura çıktı. Wpden dün bilgilendirdim. Faturayı 0 TL şeklinde duzelttiler. Yukarıda durumu yazmıştım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daha önce evimde internet kullanıyordum sonra iptal ettirdim. Hat çekildi ama aktif değil anlayacağınız.
Başvurumu yaptım kullanıcı adı şifrem geldi. Kurulum için sanırım tt saha ekibinin port işaretlemesini beklemem gerekiyor. Daha sonrasında kalan işleri ben halledebilir miyim sadece modem kurulumu mu kalıyor?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Modeme hat geliyor ve dsl ışığı yanıyorsa sonrasını kendiniz halledebilirsiniz, edemezseniz de wp tan yazın teknik yardımcı oluyor baya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu başlık altında referans verilmesine kızılıyor o yüzden link bırakayım:
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/153137115
Aboneliğimi devam ettireceğim, çok memnun kaldık
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünyanın en kötü internet sağlayıcısı bu adamlar, müşteri hizmetleri laubali şekilde ve sallar tarzda cevap veriyor. 3 gündür internet yok ama hala bir Muhatap yok, sözde ankastre arızası dendi 2 gündür ne gelen var ne giden.
Yil 2022 ve sehrin göbeğinde 3 gün internet verememek nedir ya.
20-30 fazla verin , sinirleriniz saglam kalsın arkadaşlar. 3 ayım dolunca baska bir iss e geçiyorum ben , bu sirkette yakında kapanır bu iş ahlakıyla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Problem yaşarsan eğer telekom hariç hemen her firma maalesef insanı çıldırtır. Çünkü kendi ekipleri yok. Taşeronlarla çalışıyolar. Telekom direk kendi müdahele ediyor.
Problem yoksa iyiler ama alt yapı kaynaklı sorunda maaesef çıldırtırlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ankstre arızası telekomun işi elmanları tatildedir yada eleman azdır bekler babam beklersin başka iss dede olsan değişmez bölgene bağlı birşey.
iss ye özel çalıştırılan eleman yok yani hepsi telekom.
mesala bizim burası bu konuda çok iyi adamlar günü geçtim saatinde damlıyor adamlar gelmedende arıyorlar i.k bile bolgemdeki hıza şaşırdı 24 saat dolmadan 0 kurulum tamamlandı ki arızadada oyleler aman nazar değmesin.:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 25 Haziran 2022; 12:37:42 > -
Arkadaşlar İnternet kutusunun sıcak fırsatlar başlığındaki konusuna da bu firma ile deneyimimi yazmıştım buraya da yazayım. Bu kesilmelerin ve arızaların çoğunlukla nedenini ben, Türk Telekom'un kasıtlı yaptığına inanıyorum. Bundan 2-3 ay önce bende fiyat avantajı nedeniyle bu firmaya yani taşındığım yerde bağlatmaya karar verdim. Olanları aşağıda yazdım okuyun bence.
Bu aşağıdaki yazıyı 3 ay önce yazdım.
"Ben bu sağlayıcının konusunu sıcak fırsat diye açacaktım ama hem üşengeçliğim hem de biraz daha deneyimlemek için erteliyordum. 3 hafta kadar önce yeğenimin evine bağlattım. Bunda ki olay fiyat kampanyalarından ziyade, ilk kurulumda aktivasyon ve kurulum ücreti almamaları... Diğer firmalar kurulum ücreti almıyorlar fakat ilk abonelik için bu firma dışında hepsi aktivasyon ücreti alıyor. ( 60-100 TL arasında değişen fiyatlar ile ) Hizmet taşıma olayında hiç bir firma aktivasyon ücreti almıyor zaten ama ilk kurulumda hepsi alıyor, bu firma hariç. O yüzden bende bu firma ile başladım, memnun olmazsam nasılsa taahhüt olmadığı için farklı firmalara geçerim bağlantı ücreti ödemeden diye. Altyapı sorgulamasında Türk Telekom altyapısı olan adrese 84 mbit hız gösterirken bunlar bize 50 mbit hız veriyorlar. Hem kablolu da hem de wifi'de hız testinde aynı çıkıyor 50-55 mbit arası.. Müşteri hizmetleri altyapınız 58 mbit diyor ama ben onlara Türk Telekom'dan sorgulattığımda 84 mbit olduğunu belirttim. Şimdi onlar bunu Türk Telekom ile irtibata geçip araştıracaklar. Sonucuna göre bu firma hakkında olumlu, olumsuz değerlendirmem olacaktır. Olmadı farklı firmaya geçerim."
Bu aşağıdaki yazıyı da 2 ay önce yazdım.
"Bir sayfa önce yazdıklarıma bir güncelleme yapayım... Arkadaşlar yaşadığım bu sık sık kopmalar yüzünden İnternet kutusundan Merve Hanım ve Orçun Bey ile yaptığım uzun görüşmeler sonucunda, bana verdikleri bilgiye göre Türk Telekom ekipleri bakır kablo da hasar tespiti yapıp güya düzelttiklerini rapor etmişler fakat kopmalar devam ediyordu. Onlarda kendi anlaşmalı olduğu teknik firmadan normalde ücretli hizmetmiş ama benim sorunumu halletmek için ücreti kendilerinin karşılayacaklarını söyleyip ekip yönlendirdiler. Dün ekibi beklemek için evde kaldım. Ekip gelmeden bir ara sokağa çıktım ve bir Türk Telekom aracı gördüm. Çevreye biraz baktım bir telekom görevlisini görüp durumu sordum. Bana "Abi senden haberimiz var bize iletildi sana kötü haberim var, bu sokakta senin binanın bulunduğu sıradaki yer altı bakır kablolarında hasar var, arıza var belediyeye yazı yazdık kazı izni için bekliyoruz artık bir ay mı olur üç ay mı olur bilemem" dedi. Bunu dediğinde de internet hattı tamamen kesilmişti. Hemen ardından İnternet kutusunun yönlendirdiği ekip aradı geliyoruz dediklerinde ben bu durumu onlara söyledim. Onlarda gelmekten vazgeçip iptal ettiler. İnternet kutusunu arayıp Merve hanıma durumu açıkladım. İsterseniz aboneliği iptal edelim, isterseniz donduralım size fatura çıkmasın dediler. Bende dondurun dedim. Fakat sonra Sultangazi belediyesini arayıp Türk Telekom'un kazı isteği olup olmadığını sordum. Bana "Bize böyle bir yazı gelmedi" dediler. Sağolsunlar çok da ilgilendiler. İçime şüphe düştü Türk Telekom'u ardım yeni abonelik için başvuru yaptım. Durumu açıkladım. Bana" Eğer böyle bir arıza varsa abonelik imzalamadan gelen ekip bunu size söyleyecektir dedi. Bugün sabah 8:30 ile 13:30 arası randevu aldım. 1.5 saat önce geldi dışarı çıktım baktım dünkü sokakta karşılaştığım Telekom görevlisi. Baktım bağlantı yapıyor "Hani yer altı bakır kablolarda arıza vardı nasıl bağlıyorsun" dedim. Bana " Telekom kutunuzda başka sağlam hat buldum ona bağlıyorum, diğer firmadan bağlanılan hat arızalı" dedi. "Kapasite 78 mbit göstermesine rağmen sağlıklı olarak 35 mbit alırsın" dedi ve interneti bağlayıp gitti. Şimdi internetim var ama İnternet kutusunun 35 mbit tarifesi olan 69,90 TL ödeyeceğime, Türk Telekom'a 24 ay taahhütlü 3 ay bedava geri kalan 21 ay 143 TL'lik internetim oldu. Türk Telekom müşterileri bu tür küçük firmalara kaptırmamak için bu tür teknik arıza kurnazlıkları ile kendine bağlıyor. Bende sırf bu Türk Telekom'un kendi teknik ekip avantajı yüzünden iki katı para ödeyip bu firmada ( Türk Telekom ) kalacağım. Başka arızaya tahammülüm yok. İki sene taahhüt bitimine kadar Türknet gigafiber planlama bölgesinde olduğum için onu bekleyeceğim."
Sonrasında olanları da yazmamıştım buradan yazayım. Bu son yazdığımdan 1 hafta sonra Türk Telekom müşteri hizmetleri beni aradı ve bana " Altyapınız 84 mbit'e kadar destekliyor siz 35 mbit tarifesindesiniz isterseniz üst pakete geçirebiliriz" dediler. Bende "Bana hattınız sağlıklı olarak 35 mbit'i kaldırır üstünde kopmalar olur dedi sizin saha görevliniz" dedim. Onlar da " İsterseniz sizi 75mbit'e kadar olan tarifeye geçirelim eğer kopma sorunları yaşarsanız tekrar ücret ödemeden 35mbit tarifeye geçersiniz" dediler. Bende "Olur" dedim. Bu tarifeye geçince speedtest'de 60 mbit civarı kesintisiz hız almaya başladım. Sonrasında bir 4 günlük arıza oldu belediye kazı yaparken kabloyu kesmiş. Onu tamir ettiler hızım 72 mbit'lere çıktı. Şu anda hiç kesintisiz problemsiz kullanıyorum. Demem o ki Türk Telekom küçük firmalara müşteri kaptırmamak için bilerek arızalı hatları veya sonrasında o hatları bozarak size problem çıkartıyor. Teknik ekip de Türk Telekom'un ekibi olduğu için bana göre aldıkları talimatla sizi bıktırıp bu firmalardan uzaklaştırıp kendine 2 yıl taahhütle bağlamaya çalışıyorlar. Ben bu olayı İnternet Kutusu yetkililerine anlattım. Çok şaşırdılar ve konu ile ilgileneceklerini söylediler ama bana göre ellerinden bir şey gelmez. Türk Telekom'dan bu şartlarda hizmet aldıkları sürece onlarda Türk Telekom'un bu yaptıklarına göz yummak zorunda kalacaklar.
-
Gerçekten harika ve bilgilendirici bir anlatım olmuş, ben de 5 ay civarıdır kullanıyorum fiber abonesiyim, ufak tefek sıkıntımda gerçekten destek oldular iyi niyetli ve parasının hakkını sonuna kadar verdiklerini düşünüyorum. 90tl ödüyorum bu paraya düzgün bir öğle yemeği anca yiyebiliyoruz bu devirde.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
https://www.waveform.com/tools/bufferbloat
upload kısmın sende nasıl ,bende fiberimde bende geçikme süresi bayağa kötü.
-
-
biraz paranayoya dönmüş konu port seçme diye birşey yok telekomda,aldığınız iss maliyet hesabı gereği bir porttan limiti aşan kişiye dağıtım hizmet yapmaya kalkarsa ki kalkıyorlar net çöküyor veya bant düşüyor snr değerleriniz düşüyor,net kopuyor, pingler uçuyor ik da 3-4 hafta olan şey gibi genelde ucuz isslerde sık görülür.
türknette sıkıştırıyor oyle devir hesap devri.
pahalı isslerde t.t sol gibi bu sıkıştırma oranı daha az netleri daha az boğuluyor olay o nekadar ekmek okadar köfte hesabı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 25 Haziran 2022; 21:6:22 > -
Türk telekom Haziran ayı itibariyle kiralık portlu 100 mbps VDSL abonelerine 88 Mbps kısıtlaması getirmiş görünüyor bunu da tam alamıyorsunuz 79-82 mbps bir hız değeri var. İnternet kutusu hiçbir zmn dslam kilidi uygulamadı maks 100 mbit atanmış hız görüyordum her zaman. Ama bu ay Türk telekom tarafından büyük bir kısıtlama uygulanmış gözüküyor hatlarda işin aslı nedir belli değil daha..
Yaklaşık 15 mbps abone başı tasarruf ediyorlar.
-
Whatsapp dan bir 10-20 mb lık video yollamak bile dakikalar sürebiliyor. Ölçümde Vasatın üstü D kategorisinde sonuç var. Zam gelmediği sürece şikayetçi değilim ama zam gelirde diğer isslere yakın rakamlar görürsek kaçış başlar muhtemelen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 25 Haziran 2022; 21:15:38 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X