|
🔥 İNTERNET KUTUSU -[ANA KONU] 🔥99.90₺'den Başlayan Fiyatlar 🔥 (322. sayfa)




-
-
Hocam bahsettiğiniz firmaya geçiş yapabildiniz mi? İK benim aboneliği iptal etti ama daha başka bir firmaya geçiş yapamadım. Onay için arayan olmadı yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba @internetkutusu ;
Dün akşamdan saat 23:00 den beri yaşanan durum budur. Sürekli kopma yaşıyorum. Öncesinde genel kopuşlar hariç hiç bir sorun yaşamıyorduk. Aylardır böyle sorunsuz yaşanan internet bir gün de ne oldu bize problem yaşatıyor.İnternete girmek için aynı sayfayı 8 defa yenilemek zorunda kalıyorum. Buraya bunları yükleyene kadar canım çıktı. ping attığımda 1 düzgün alıyor bi kopuyor. Tracerttada bunu görücekseniz zaten. Modem arayüzündede aynı problem yaşanıyor. Lokasyon:Balıkesir/Bandırma Hizmet no:8576027905
-
Netspeed de 1mb a düştü, internet çok yavaşladı
-
@internetkutusu Hani cevap veriyordunuz etiketlememiz gerekiyordu. Neden kimse iletişime geçmiyor? Bir haftasonumuz var zehir oluyor böyle kaçıncı hafta bu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet hocam netspeede geçtim.İnternet kutusu kullanmadan önce de netspeed kullanmıştım.İnternet kutusu aboneliğimi sonlandırdıktan sonra tahmini 5 dakika içerisinde netspeed telefonuma mesaj olarak kullanıcı adı ve şifre bilgilerini gönderdi.Modemden kullanıcı adı ve şifreyi değiştirerek işlemi hallettim.
-
Hayırlı olsun hocam. Benimde dün akşam saatlerinde aboneliği iptal ettiler ama netspeed tarafından herhangi bir mesaj almadım. Bugün de pazar günü olduğu için yine bir arama veya mesaj almadım. Umarım yarın gerekli bilgileri alıp sorunsuz bir şekilde geçiş yapabilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam isterseniz müşteri hizmetlerini arayın söyleyin.Bana perşembe günü saat 16.49'da internet kutusundan aboneliğiniz iptal edilmiştir mesajı geldi, saat 16.50'de de netspeed tarafından kullanıcı adı, şifre ve abone bilgileri mesaj olarak gönderildi.
-
Yarın duruma göre ararım hocam teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@internetkutusu 5 Kere hız düşürme talep ettim, hız düşürme yapamıyor musunuz? 29~30 Mbit arası bir hız istiyorum. 29'dan aşağı düşerse yaygara yaparım çünkü speedtest sonuçlarım her zaman 29'un üzerinde çıkıyor hatta bazen 30'un üzerine çıktığı bile oluyor. Paketim zaten 35 Mbit, yıllık ödedim. Aşağıdaki görsele göre zaten 32000 Kbps üzerinde max rate alıyorum.
-
Merhaba,
Teknik yetkilimiz sizlerle gün içerisinde temasa geçecektir.
Teşekkür ederiz. -
Merhaba,
Taleplerinizle ilgili teknik birim tarafından aranacaksınız.
Saygılarımızla, -
hocam sizin hat için 24 mbps daha uygun. zaten kendileri de 8-16-24-32-35 gibi hızlara limitleyebilirler istediğiniz hıza ayarlayamazlar.
-
Sayın yetkili IPv6 ne zaman aktif olacak? Aylar önce sorulduğunda çok yakında diyordunuz hala bir gelişme yok mu? Net bir tarih verir misiniz?
-
Nasıl aranacağım? Bilgilerimi sormadınız ki.
-
Speedtest'te 29 üzeri aldığımı söyledim, niye 24 uygun olsun ki? İnsanın yazdığını da okumuyorsunuz. Ayrıca 24-32-35 veren niye 29 veremiyor? İstediği hıza ayarlayabilmesi lazım, oradaki teknisyenin elinde olan bir şey olmalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haplo -- 4 Nisan 2023; 5:36:44 > -
Türk telekom'un belirlediği hız profilleri dışında özel bir profil tanımlayamazlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gene ne yaptınız bilmıyorum ama oyunu sunucularına girmıyor nasıl işdir anlamadım kı ???
-
Dün sabah 4-5 arası bakım olacak diye mesaj geldi de bugün bir çok siteye erişimde sorun var umarım düzelir. Warp kullanıyorum şu an geçici süreliğine iş görüyor, sorun yaşayanlar kullanabilir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X