Şimdi Ara

Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU] (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5.168
Cevap
90
Favori
307.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kıralkont kullanıcısına yanıt
    Valla hocam diyecek bişey yok zaten. Şaka gibi bir olay yani. 3. Sınıf markaların yapacağı türden bir kalite hatasını yapmakta ısrar etmiş adamlar. İşin kötüsü değişim istesen gelecek cihazdan da ümidim yok artık. Güvensizlik tavan şu an.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Foto atabilir misiniz herkes kasa açıklığı diyor ama nasıl bir şey bilmiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Schnitter kullanıcısına yanıt
    Sinirle çektim, çok iyi değil o yüzden fotoğraflar.

    Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU]

    Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Ahizenin üst kısmında mı oluyor ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Elinizde yedek cihaz varsa direk değişim başlatın tekrardan bence nasılsa 20 ocağa kadar uzatıldı değişim. 10 güne kadar stok sorunu biter büyük ihtimalle normale döner siparişler düzgünü gelene kadar devam. İnsanı her gördüğünde telefondan soğutacak kadar belli çünkü. Geçmiş olsun bu arada. Apple bu sene her anlamda müşterilerini üzmeye devam ediyor. Stok sıkıntısı dışında kendi ellerinde olan organizasyon problemi de var bu sene.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben 23 Kasım'da saat 10-11 civarında iPhone 13 128 GB Kırmızı almıştım hala gönderime hazırlanıyor durumunda. Başka kırmızı iphone 13 alan var mı? Konuda tam 6 sayfa geriye gittim ama bulamadım.

  • Hocam benim stokla ilgili bir sıkıntım yok. Apple’ın da yok bence. 1 haftada gönderdiler cihazı. Ama yeni gelecek cihazda da bunun olma ihtimali yüksek. Her defasında bunla uğraşamam. İnsan soğuyor zaten. Gram hevesim, isteğim kalmadı. Yani hataya bakar mısınız? Merdiven altı imalat gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Schnitter kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle bence de stok sorunu yok sadece organizasyon sorunu var. Ayrıca bazılarının dediği gibi kafaya takılmayacak veya küçük bir üretim hatası degil. Ciddi anlamda mühendislik hatası var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Apple store da Watch 7 sipariş teslimi 3-5 güne düştü. Sanırım stok geldi. Eski siparişler hızlanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Rezillik gerçekten. Apple denince kusursuz firma akla gelir ama bu cidden büyük güven kırıcı bir durum. Bakalım bizimkiler nasıl gelecek.
    Geçmiş olsun. Tekrar gönderin bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MHSNNSL -- 9 Aralık 2021; 19:12:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Benim de aynı iphone 13 midnight 20 kasım. Gönderime hazırlanıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renholm -- 9 Aralık 2021; 19:14:54 >
  • Açıklamaya gören var mı? Teslimat için.

    Tüm Apple Modelleri Sipariş ve Stok Takip- 14 Serisi için Ön Sipariş Başladı [ANA KONU]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciho.

    Hocam benim stokla ilgili bir sıkıntım yok. Apple’ın da yok bence. 1 haftada gönderdiler cihazı. Ama yeni gelecek cihazda da bunun olma ihtimali yüksek. Her defasında bunla uğraşamam. İnsan soğuyor zaten. Gram hevesim, isteğim kalmadı. Yani hataya bakar mısınız? Merdiven altı imalat gibi.
    Hocam o kadar haklısınız ki. Yardımcı olabileceğim bir şey olsa keşke. İki defa üst üste size denk gelmesi de çok üzücü. Bu sorun var evet ama art arda gönderilen iki cihazında böyle olması büyük şanssızlık. Ama farklı bir alternatif cihaz düşünmüyorsanız ne kadar can sıkıcı olsa da bir daha değişime göndermek daha mantıklı gibi. Malum fiyatlardaki artış ayrı bir konu. Tabi yine de siz bilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun, cidden çok üzücü bir sorun, kasa açıklığı dediğiniz fotolardaki tam ışığın odak noktasına vuran yer değil mi? Cihazın tam modeli rengi gb nedir hocam?

  • Den57 kullanıcısına yanıt

    Bence önceki siparişleri gelen stoktan göndermiyorlar. Göndermediler hiç eskiden sipariş verenlerin cihazı bambaşka düzergahda dolaşıyor. Yeni sipeiş verenlerin sahipsiz gelen stoklardan gönderiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MHSNNSL M kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam. Umarım kimse yaşamaz bu sorunu.
    Tekrar gönderip göndermeme konusunda tereddütteyim. Yeni gelecek cihazda da aynı şeyin olmayacağının garantisi yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • |DL| kullanıcısına yanıt
    Hocam çok sağolun düşünmeniz yeter. Yani evet büyük şanssızlık bence de. Ama yapcak bişey yok. Heves kırıcı şeyler. Daha telefonu elimize alamadım. 30 ekimde sipariş geçtim. İnanın 2 telefonu da açmadım bile. Üzücü ama inşallah kimsenin başına gelmez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ercan_wrc kullanıcısına yanıt
    Evet farkındaysanız metal aksam görünüyor. 13 Pro 256 Sierra Blue

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aynen öyle.

    Şirketten 4 arkadaş sipariş verdik.Teslimat adresi şirketin.

    2 kişinin geldi. 2 kişi bekliyoruz.

    Pro 256 Grafit gönderildi olunca kafamın tası attı, aradım.

    Nasıl kıvıracaklarını ne diyeceklerini şaşırttı.

    Bu arada konteyner meselesini bana perde arkası olanlar diyerek anlattı. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pençe_1982 -- 9 Aralık 2021; 20:0:13 >
  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.