Şimdi Ara

2020 F/P Tatil Fırsatları (145. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.088
Cevap
179
Favori
43.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt
    İadeye yanaşmıyor Jolly kesinlikle.
  • Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz.
    Tüketicinin iptal taleplerini hiçe sayan firmalar, nasıl müşteri bulacak yarın öbür gün virüs geçtiğinde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz.
    Tüketicinin iptal taleplerini hiçe sayan firmalar, nasıl müşteri bulacak yarın öbür gün virüs geçtiğinde?
    ETS çatır çatır yapıyormuş iadeleri, pişman oldum açıkçası Jolly'den aldığıma ben de. Kartıma uygun olan taksitler burada diye aldık, kurumsallığa bak. Ben bugün verdiği kuponu kabul etsem seneye aynı paraya en iyi ihtimalle 1 gece az konaklayacağım. Bir kendilerini akıllı sanıyorlar.
  • Dun aksam haberleri izlerken otellerle ilgili bir ton sey söylediler. Oyle bi anlatiyorlar ki sanki tatile gitmek zorundaymisiz gibi. Hayatin olmazsa olmaziymis gibi anlatiyorlardi. Tatil tabiki onemli. Her sene mutlaka gitmek lazim ama su asamada su tedbirlerle gidip strese girmek mantiksiz. Haberi sunan arkadas diyor ki sezlonglar arasi 3 metre mesafe olacak, ates olcelerle ates olculecek, acik bufe olmayacak, spa yok, sauna yok vs vs tonla sey söyledi. Simdi mevcut durumda 8-10 bin tl ödeyip ustune stres yasayip bir de virus kaptım mi dusuncesine mi girecegim? Bu şartlarda otele tatile gidecekleri merakla takip edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 15 martta jolly-tatil sepetinden iptal ettim 23 Nisan da iade aldım. Jolly arayıp iade ettik dedi ama ben bankaya yaptığım harcama itirazının etkili olduğunu düşünüyorum ki iadeden sonra bankadan mesaj geldi. Harcama itirazınız olumlu sonuçlandı diye. İade alamayanlar mutlaka bankasına harcama itirazında bulunsunlar. Tam bu duruma uygun madde var.
    Rezervasyonu iptal ettim -hizmeti almadım ama param iade edilmedi diye

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fonseca_ F kullanıcısına yanıt
    sizin rezervasyon Nisan veya mayıs ayı için miydi .Bu aylarda oteller kapalı olduğu için dolayısıyla hizmet almanın mümkün olmadığından mı iade ettiler ,Yorum yapan arkadaşların çoğunluğu iade alamadık dediğine göre " rezervasyon tarihinde otelimiz açık" gerekçesiyle mi iptal edilmiyor ,Aynı şirket niye çifte standart uyguluyor anlamaya çalışıyorum
  • Kültür Turizm Bakanı Ersoy:

    Temmuz ayında otellerde doluluk bekliyoruz, dış hatlarda 22 noktada uçuşlar başlayacak

    Tesislerde fiyat artışının beklendiği seviyenin üzerinde olmaması için de gerekli önlemlerin alınacak.

    Tesislerde açık büfe uygulamasına izin verilmeyecek.

    KAYNAK : 7 mayıs tarihli Hürriyet Gazetesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurrsy

    sizin rezervasyon Nisan veya mayıs ayı için miydi .Bu aylarda oteller kapalı olduğu için dolayısıyla hizmet almanın mümkün olmadığından mı iade ettiler ,Yorum yapan arkadaşların çoğunluğu iade alamadık dediğine göre " rezervasyon tarihinde otelimiz açık" gerekçesiyle mi iptal edilmiyor ,Aynı şirket niye çifte standart uyguluyor anlamaya çalışıyorum
    Ben de 16 martta iptal etmistim 23 nisanda aramislardi iade ettik diye garanti bankasının mobil uygulamasından da harcama itirazı yapmıştım. Tatilim haziran 22sindeydi. Sikayetvar uzerinden takip ettigim kadariyla ve musteri hizmetlerinin soylediklerinden yola cikarak gelen ilk iade taleplerini isleme aldilar ancak daha sonra strateji gelistirip yeni gelen taleplere iade etmeme kararı aldılar. Hatta bana iade etmeden 2 gun once arayip erteleme + %5 indirim teklif ettiler kabul etmedim. Bence su aşamada iade alamayanlar banka itirazı+tuketici hakem heyetine basvurup iadeleri almayı denemeli. Uçak biletlerim duruyor benim de hala 1000 liraya karşılık 350 lira iade ediyorlar onu 1 sene erteletmeyi dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt
    Jolly kimseye yapmadı
    Martta nisanda tatili olup gidemeyenlere bile yapmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugurrsy U kullanıcısına yanıt
    hayır. 16 temmuz girişli idi. harcama itirazınızı yapın mutlaka.
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    ben aldım kardeşim. yukarıda da yazdım. yanlış bilgi olmasın jolly kimseye iade etmiyor diyerek. 16 temmuz idi tatil girişim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fonseca_ -- 7 Mayıs 2020; 14:25:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurrsy

    Kültür Turizm Bakanı Ersoy:

    Temmuz ayında otellerde doluluk bekliyoruz, dış hatlarda 22 noktada uçuşlar başlayacak

    Tesislerde fiyat artışının beklendiği seviyenin üzerinde olmaması için de gerekli önlemlerin alınacak.

    Tesislerde açık büfe uygulamasına izin verilmeyecek.

    KAYNAK : 7 mayıs tarihli Hürriyet Gazetesi
    Açık büfe olmadıktan sonra her şey dahil olayının ne anlamı kalıyor ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: georgess

    Merhaba Arkadaşlar,

    Touristica dan almış olduğum 11-18 Temmuz Merit Crystal Cove Kıbrıs + uçak bileti + transfer rezervasyonum var.
    Sürecin uzaması ve tatil süresinin yaklaşması ile endişelerim artmaya başladı.

    1- Touristica ile rezervasyon yapıp iptal eden var mı? varsa ücret iadesinde bir sıkıntı yaşadılar mı?

    2- Uçak bileti için ne kadar kesinti olur ve acente uçak biletinin ödemesinde sıkıntı yaratır mı? (Mayıs ayında Ukrayna uçak biletlerim vardı iptal etmek istediğimde gidiş dönüş toplam 120 TL vergi kesintisi oluyordu yine bilet başına aynı tutar mı olur?)

    Bu arada şikayet sitelerinde Touristica ile ilgili bu tarz bir şikayet göremedim ya herkes memnun yada kimse Touristicadan rezervasyon yaptırmıyor:)

    Bilgisi olan Arkadaşlar yardımlarını esirgemezse sevinirim.
    Burada yazılanları görünce tırsmıştım iptal sigortam da yok acaba iptal etmezler mi diye, çünkü iptal sigortası olan bile iptal edemiyorken.
    Neyse Bugün Touristica ile görüştüm iptal sigortam olmamasına rağmen iptal edebileceklerini sadece uçak bileti iptalinden dolayı fark çıkacağını söylediler,
    Otel ödemesini hemen yapabileceklerini fakat uçak bileti ücretini havayolu şirketi onlara gerçekleştirdiğinde yapacaklarmış, (oda karşılıklı uçuş yasakları kalktıktan 2 ay sonra)

    uçak biletlerinden dolayı (3 bilet için) 780,00 TL eksik ödeme alacağım için iptal ettirmedim 1 hafta 10 gün sonra kesin kararımı vereceğim

    Detayları belirtmemin sebebi Touristicadan rezervasyon yapan arkadaşların kafasına takılan sorulara cevap bulması içindir.




  • ugurrsy U kullanıcısına yanıt
    Bir de 22 yurtdışı ülkesine uçuş aciyolarmis :)

    Çekirdeğimi aldım çekildim kenara bu yaz olacaklari bekliyorum :)

    Günde 2000 yeni vaka açıklanmasına rağmen önlemleri azalttigin ülkeye hangi yabancı turist gelecek hakikaten merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elvismail

    27 Mayıs 3 gece 3 kişilik Jolly tur ile alınmıştı. Bugün yaptığım gorusme sonucunda iptal imkanı olmadığı otelle yapılan görüşmede otelin açık olacağı ve para iadesi istenirse %50 kesinti olacağı isterseniz 2 yıl içinde kullanabilecek çek verelim dediler ama batarlarsa çek de yalan olur ne yapacağımı bilemedim. Yasal olarak tüketici mahkemesine mi başvurmak lazım ? Ayrıca tatil güvence paketi yoktu gerçi olsa da salgın.hastaliktan yararlanilamiyordu. Jolly mağdurlari nasıl bir yol izlemeliyiz ?
    Kredi kartı itiraz formu doldurmayı deneyebilirsiniz. Süresi geçti deseler de formu doldurun çünkü süre olayı biraz karışık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    Sağlık bakanı ve bilim kurulu yine çıkar biz tavsiye etmedik bütün sorumluluk havayolu firmalarının,bilim kurulu ne kadar boş işe yaramayan bi kurulmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArchAngeL07

    Aralık ayında tatilsepetinden 13-18 Temmuz arası Amara Prestige Elite için ailemle rezervasyon yapmıştım. İptal sigortasını da aldım. 23 Martta iptal etmek için tatilsepetini aradım. Otel rezervasyonu direk otelden değil acentası ile yapıldığından ve iptal sigortası ile acentanın geri ödeme yapmamasından dolayı sigorta ile iptal edemeyeceğini söyledi. %5 fazlasıyla kupon verebileceğini ya da 1 ay kalana kadar beklememi söyledi. Kupon falan istemiyorum küçük çocuğum var gitmek istemiyorum, gidecek olursam tekrar satın alırım zaten dedim. O zaman acentaya iptal talebinde bulunalım ama iptal sigortasını kullanmadan, 3-4 ayı bulabilir cevap gelmesi dedi. Yine de kabul ettim.

    Aradan 2 haftadan fazla geçti. Bugün girip bir bakayım dedim, rezervasyonda otel ismi falan gitmiş, yerine HAKKI SAKLI yazıyor. Bu ne demek şimdi bilen var mı ????
    Arkadaşlar 1 ay önce durumumu burada yazmıştım. 26 nisanda tatil sepetinden beni aradılar ve 1 yıl geçerli %5 bonuslu çek önerdiler tekrar. Ben de yine kabul etmedim. O zaman iptal sürecini başlattıklarını söylediler. 27 nisanda kredi kartına ilk taksit geri yatırıldı. Mart sonunda aradığımda iptal etmeyeceklerini söylemişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArchAngeL07

    Arkadaşlar 1 ay önce durumumu burada yazmıştım. 26 nisanda tatil sepetinden beni aradılar ve 1 yıl geçerli %5 bonuslu çek önerdiler tekrar. Ben de yine kabul etmedim. O zaman iptal sürecini başlattıklarını söylediler. 27 nisanda kredi kartına ilk taksit geri yatırıldı. Mart sonunda aradığımda iptal etmeyeceklerini söylemişlerdi.

    Alıntıları Göster
    Hocam bilgilendirmeniz için teşekkürler. Benim gibi tatil iptali ile uğraşanlara umut olmuş oldunuz. Demekki diretmekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasakasa

    ETS çatır çatır yapıyormuş iadeleri, pişman oldum açıkçası Jolly'den aldığıma ben de. Kartıma uygun olan taksitler burada diye aldık, kurumsallığa bak. Ben bugün verdiği kuponu kabul etsem seneye aynı paraya en iyi ihtimalle 1 gece az konaklayacağım. Bir kendilerini akıllı sanıyorlar.

    Alıntıları Göster
    ETSnin sahibi değişsin bak ne olacak. Hepsi aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 143144145146147
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.