Şimdi Ara

iOS 12 [ANA KONU] - iOS 12.4.1 Final Sürümü (262. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.265
Cevap
61
Favori
710.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _RaSCaL_ kullanıcısına yanıt
    Hocam apple watch kullanıyorum, bir önceki sürümün imzaları hala açık ama dönersem saati kullanamayabilirim çünkü o da yeni bir sürüme güncellendi.



    Yalnız olsam diyeceğim ki telefon ile alakalı. Ama problem bir kaç kişide daha var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Bende sırf bu problem var bi kaç kişide diye güncellemeyi yapamadım. Sorun çözülürse yazın buralara geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazy frog kullanıcısına yanıt
    Garantiniz devam ediyorsa garanti kapsamında ücretsiz garantiniz bittiyse 200 tlye değişebilirsiniz. :)
  • gamer777 kullanıcısına yanıt
    Hocam cidden cloud ücretleri çok arttı vede kotalar yetersiz. 50 gb full cekio ama 200gb tada atlık o kadar para vermek istemem. En az 75-100 gb olmalı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • soulmate kullanıcısına yanıt
    Anladım...

    Bugün denedim hücreselde FaceTime sorunsuz çalıştı

    Diğer uygulamalarda da bildirimler geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semih54gs kullanıcısına yanıt
    Operatör sürümü Turkcell 35.0 benim arkadaşlar, yeni beta’da sanirim 32.0’ye çekilmiş bu. Belki bu da işaret ediyor olabilir problemi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Hocam apple watch kullanıyorum, bir önceki sürümün imzaları hala açık ama dönersem saati kullanamayabilirim çünkü o da yeni bir sürüme güncellendi.



    Yalnız olsam diyeceğim ki telefon ile alakalı. Ama problem bir kaç kişide daha var.
    slm hocam;

    Apple watch ın eski yazılımlarında imzalar açık bir önceki versiyonu yükleyebilirsiniz Apple watch a.

    Bunu başarırsanız telefonuda eski yazılıma çekersiniz çünkü ondada halen imzalar açık.

    Lütfen durumu bildirin çünkü Forum da çok bilgi kirliliği var herkez cihazını nerden aldığını hangi model numara olduğunu yazsa çok daha çabuk çözülecek belki durum.

    Bende XS MAX alma arifesindeyim fakat bu yazılanları okuyunca vaz geçtim bu cihazı almaya çünkü 12.000 TL lik bir cihaz halen şebeke sorunu yaşıyorsa başka söyleyecek söz kalmıyor.

    Elimde son seri bir cihaz olmadığı için malesef hiç bir şey yapamıyorum sadece telefonla bilgi alıyorum ama verilen bilgiler yetersiz geliyor bana.

    Şaşkınlıkla durumu takip ediyorum vede teknik konularda tecrübeli bir kişinin bu işi sonuçlandırmasını dört gözle bekliyorum.

    Şimdilik 3310 ile devam edicez başka çaresi yok gibi görünüyor umarım yazdıklarım anlaşılmıştır.




  • Arkadaşlar herkese ilgili için teşekkür ederim.

    Sorunu farketmem ya da başlaması geçen hafta iOS 12.1.1'i yükledikten sonra başladı.
    Evden dışarı çıktım, babamı FaceTime aramak istedim, arayamadım.
    Sonra oturduğum yerde Apple ile konuştum, Face time ve iMessage açtık kapadık, hücresel veriyi yeniledik, ağ ayarlarını sıfırladık ve sim kartımı takıp çıkardık. Çözüm olmadı.
    İnternette takılmaya devam ettim, telefonda internet var haliyle, bir süre sonra dedim ki ya neden WhatsApp'tan bildirim gelmiyor. Uygulamaya girdiğim gibi mesajların bana iletildiğini gördüm.
    Kafeden Wi-Fi ağına bağlandım, diğer uygulamaların da bildirimleri yağdı telefona.
    Hemen Turkcell'i aradım, 3G / 4G açtık-kapadık. Profili yenilediler, oradan da güya bir reset attılar.
    Aklıma Sim - Kart olabileceği geldi, yeni sim-kart aldım, bu da durumu çözmedi.
    Sonra arabaya binince farkettim ki, (Fiat U-connect) daha önce hiç problem olmamasına rağmen araba telefonum güya çekmiyor gibi gösteriyor.
    Eve döndüm, telefonu sıfırladım, yedekten değil, temiz kurdum. Gerçekten Apple Watch da kullandığım için tam 3-4 saatimi aldı.
    Voila! Her şey düzeldi.
    Dün gece telefonumun şarjı bitti, şarja taktım, açıldı.

    Problemler yeniden başladı.

    Şu an için bir çözüm yok, bildirim alamayan 12.000 liralık bir tuğla ile beraberim.

    -iOS Beta'dan dönüş daha sancılı ve 12.1.2'in ilk betası olması dolayısıyla başka problemler olsun istemiyorum.
    -Downgrade, Watch OS'de güncellendiği için mümkün gözükmüyor benim adıma, Watch OS iPhone gibi bir I/O desteği vermediği için onu downgrade edemem. Telefon için imzalar açık ama saatten olmak istemem.
    -Telefonu tekrar kurabilirim ama bu problemi çözmez.

    Bu sabah Apple'ı tekrar aradım, ekran görüntüsü, videolar paylaştım. Log datalarını almak için profil yüklediler ama log datalarını da alamadım, henüz paylaşamadım.

    Hepinize sabrınız için teşekkür ederim, sakın iOS 12.1.1'e özellikle Turkcell kullanıcıları geçmesin, geçerseniz, ayarlar - hakkında ekranına girip de operatör profilinizi güncellemeyin. 32.0'da kalsın.

    Sevgili Apple, Sevgili Turkcell, iPhone XS ve XS MAX'in reklamlarını Maslak gökdelenlerine, Nişantaşı Apartmanlarına boy boy giydirdiniz. Keşke kullanmayı da deneseydiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Arkadaşlar herkese ilgili için teşekkür ederim.

    Sorunu farketmem ya da başlaması geçen hafta iOS 12.1.1'i yükledikten sonra başladı.
    Evden dışarı çıktım, babamı FaceTime aramak istedim, arayamadım.
    Sonra oturduğum yerde Apple ile konuştum, Face time ve iMessage açtık kapadık, hücresel veriyi yeniledik, ağ ayarlarını sıfırladık ve sim kartımı takıp çıkardık. Çözüm olmadı.
    İnternette takılmaya devam ettim, telefonda internet var haliyle, bir süre sonra dedim ki ya neden WhatsApp'tan bildirim gelmiyor. Uygulamaya girdiğim gibi mesajların bana iletildiğini gördüm.
    Kafeden Wi-Fi ağına bağlandım, diğer uygulamaların da bildirimleri yağdı telefona.
    Hemen Turkcell'i aradım, 3G / 4G açtık-kapadık. Profili yenilediler, oradan da güya bir reset attılar.
    Aklıma Sim - Kart olabileceği geldi, yeni sim-kart aldım, bu da durumu çözmedi.
    Sonra arabaya binince farkettim ki, (Fiat U-connect) daha önce hiç problem olmamasına rağmen araba telefonum güya çekmiyor gibi gösteriyor.
    Eve döndüm, telefonu sıfırladım, yedekten değil, temiz kurdum. Gerçekten Apple Watch da kullandığım için tam 3-4 saatimi aldı.
    Voila! Her şey düzeldi.
    Dün gece telefonumun şarjı bitti, şarja taktım, açıldı.

    Problemler yeniden başladı.

    Şu an için bir çözüm yok, bildirim alamayan 12.000 liralık bir tuğla ile beraberim.

    -iOS Beta'dan dönüş daha sancılı ve 12.1.2'in ilk betası olması dolayısıyla başka problemler olsun istemiyorum.
    -Downgrade, Watch OS'de güncellendiği için mümkün gözükmüyor benim adıma, Watch OS iPhone gibi bir I/O desteği vermediği için onu downgrade edemem. Telefon için imzalar açık ama saatten olmak istemem.
    -Telefonu tekrar kurabilirim ama bu problemi çözmez.

    Bu sabah Apple'ı tekrar aradım, ekran görüntüsü, videolar paylaştım. Log datalarını almak için profil yüklediler ama log datalarını da alamadım, henüz paylaşamadım.

    Hepinize sabrınız için teşekkür ederim, sakın iOS 12.1.1'e özellikle Turkcell kullanıcıları geçmesin, geçerseniz, ayarlar - hakkında ekranına girip de operatör profilinizi güncellemeyin. 32.0'da kalsın.

    Sevgili Apple, Sevgili Turkcell, iPhone XS ve XS MAX'in reklamlarını Maslak gökdelenlerine, Nişantaşı Apartmanlarına boy boy giydirdiniz. Keşke kullanmayı da deneseydiniz...
    Selam Hocam..

    Siz cihazı nerden aldınız hangi kodu taşıyor tekrar yazarmısınız.

    Saygılar.




  • Cihaz Türkiye'den, Apple Reseller Troy'dan alındı. İthal bir telefon vs değil yani. TU/A kodlu cihaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Cihaz Türkiye'den, Apple Reseller Troy'dan alındı. İthal bir telefon vs değil yani. TU/A kodlu cihaz.
    Yani A2101 mi cihaz.
  • notropil kullanıcısına yanıt
    Elbette, Türkiye cihazı işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Elbette, Türkiye cihazı işte.
    Tamam hocam anladım kolay gelsin size....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Arkadaşlar herkese ilgili için teşekkür ederim.

    Sorunu farketmem ya da başlaması geçen hafta iOS 12.1.1'i yükledikten sonra başladı.
    Evden dışarı çıktım, babamı FaceTime aramak istedim, arayamadım.
    Sonra oturduğum yerde Apple ile konuştum, Face time ve iMessage açtık kapadık, hücresel veriyi yeniledik, ağ ayarlarını sıfırladık ve sim kartımı takıp çıkardık. Çözüm olmadı.
    İnternette takılmaya devam ettim, telefonda internet var haliyle, bir süre sonra dedim ki ya neden WhatsApp'tan bildirim gelmiyor. Uygulamaya girdiğim gibi mesajların bana iletildiğini gördüm.
    Kafeden Wi-Fi ağına bağlandım, diğer uygulamaların da bildirimleri yağdı telefona.
    Hemen Turkcell'i aradım, 3G / 4G açtık-kapadık. Profili yenilediler, oradan da güya bir reset attılar.
    Aklıma Sim - Kart olabileceği geldi, yeni sim-kart aldım, bu da durumu çözmedi.
    Sonra arabaya binince farkettim ki, (Fiat U-connect) daha önce hiç problem olmamasına rağmen araba telefonum güya çekmiyor gibi gösteriyor.
    Eve döndüm, telefonu sıfırladım, yedekten değil, temiz kurdum. Gerçekten Apple Watch da kullandığım için tam 3-4 saatimi aldı.
    Voila! Her şey düzeldi.
    Dün gece telefonumun şarjı bitti, şarja taktım, açıldı.

    Problemler yeniden başladı.

    Şu an için bir çözüm yok, bildirim alamayan 12.000 liralık bir tuğla ile beraberim.

    -iOS Beta'dan dönüş daha sancılı ve 12.1.2'in ilk betası olması dolayısıyla başka problemler olsun istemiyorum.
    -Downgrade, Watch OS'de güncellendiği için mümkün gözükmüyor benim adıma, Watch OS iPhone gibi bir I/O desteği vermediği için onu downgrade edemem. Telefon için imzalar açık ama saatten olmak istemem.
    -Telefonu tekrar kurabilirim ama bu problemi çözmez.

    Bu sabah Apple'ı tekrar aradım, ekran görüntüsü, videolar paylaştım. Log datalarını almak için profil yüklediler ama log datalarını da alamadım, henüz paylaşamadım.

    Hepinize sabrınız için teşekkür ederim, sakın iOS 12.1.1'e özellikle Turkcell kullanıcıları geçmesin, geçerseniz, ayarlar - hakkında ekranına girip de operatör profilinizi güncellemeyin. 32.0'da kalsın.

    Sevgili Apple, Sevgili Turkcell, iPhone XS ve XS MAX'in reklamlarını Maslak gökdelenlerine, Nişantaşı Apartmanlarına boy boy giydirdiniz. Keşke kullanmayı da deneseydiniz...
    Ben Turkcell kullanıcıyım. iOS 12.1.1 ile iPX kullanıyorum. Hiçbir sorun yok cihazda. Ne hat çekmesi problemi var ne de başka bir sorun. Şarjda da daha cimri davranıyor. Bunun yanında 4. Seri watch ve AirPods da kullanıyorum. Onların bağlantısında da herhangi bir sorun yok. Tüm bağlantı çeşitleri doğru şekilde çalışıyor. Acaba sizin cihazda donanımsal bir sorun olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Operatör profiliniz 35.0 mı? Donanımsal olsa hat hiç çekmez gibi geliyor, ya da sıfırladığımda düzelmez sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Operatör profiliniz 35.0 mı? Donanımsal olsa hat hiç çekmez gibi geliyor, ya da sıfırladığımda düzelmez sanırım.
    Evet sürüm 35. Yazılımsal olsa herkeste olur. Çünkü yazılım ayni şekilde dağıtılıyor. Donanımsal olabilir. Bi servise gösterin isterseniz. Yoksa anlattığınız şekilde cihaz kullanılmaz. Verdiğiniz paraya yazık.



    iOS 12 [ANA KONU] - iOS 12.4.1 Final Sürümü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Deneyeceğim en son ihtimal, burada bir kaç arkadaşta daha oldu problem. O yüzden bekledim. Bir de hücresel veri cekmiyor / çalışmıyor değil, tam aksine aşırı hızlı. Sacece iMessage, Facetime ve bildirimler çalışmıyor. O yüzden donanımsal olması biraz zor geliyor. Yine de son ihtimal Zorlu’ya göstereceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Bu arada şimdi gördüm, sizdeki modem profili ile bendeki farklı XS MAX mi cihazınız yoksa XS mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Deneyeceğim en son ihtimal, burada bir kaç arkadaşta daha oldu problem. O yüzden bekledim. Bir de hücresel veri cekmiyor / çalışmıyor değil, tam aksine aşırı hızlı. Sacece iMessage, Facetime ve bildirimler çalışmıyor. O yüzden donanımsal olması biraz zor geliyor. Yine de son ihtimal Zorlu’ya göstereceğim.
    İlginç hocam. Belki kullanılan modem kaynaklıdır. Size de o cihazdan denk gelmiştir. Bu gibi sorunlar her elektronik cihazda olabiliyor. Bi update ile ya da firmware güncelleme ile ortaya çıkabiliyor.



    Şunu deneyebilirsiniz; iMessage ve FaceTime’ı kapatın. Daha sonra telefonu DFU modda sıfırlayın. Yedeksiz şekilde, yeni bir iPhone olarak kurulum yapın.



    iMessage ve FaceTime’i yeni kurulumu yaptıktan 2-4 gün sonra etkinleştirin.



    Düzelmezse verin servise gitsin. Bu şekilde çözülmüyorsa zaten onlar da çözemez. Telefonun yenisini verirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Deneyeceğim, en son çözümü o. Belki de benim cihazın modem firmware’i güncellenemiyor, problem bu olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.