Şimdi Ara

xperia z3 su geçirdi yuh artık. TELESERVİCE GÖNDERDİM- CEVAP VAR :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler


    EDİT: EVET ARKADAŞLAR TELESERVİCE MESAJ ATTIM. DEĞİŞİM İSTEDİĞİMİ SU GEÇİRDİĞİNİ SÖYLEDİM.

    BÖYLE MESAJ GELMİŞ. AYRICA KAPAKLAR KAPALIYKEN SU GEÇİRDİRYSE YÜZDE 100 DEĞİŞİM DEDİLER.

    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı kutu aksesurarları fatura orjınalı ıle bırlıkte asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak gonderebilirsiniz.

    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:134 34848
    Maltepe/ İstanbul

    İyi Günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakangündüz -- 2 Mart 2015; 15:25:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler

    az bekle, birazdan kendine gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INOVASYON

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler

    az bekle, birazdan kendine gelir

    dün gece su geçirdi... halen berbat halde prünce koydum birşey fark etmedi.

    buurun resim
     xperia z3 su geçirdi yuh artık. TELESERVİCE GÖNDERDİM- CEVAP VAR :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EVET ARKADAŞLAR TELESERVİCE MESAJ ATTIM. DEĞİŞİM İSTEDİĞİMİ SU GEÇİRDİĞİNİ SÖYLEDİM.

    BÖYLE MESAJ GELMİŞ. AYRICA KAPAKLAR KAPALIYKEN SU GEÇİRDİRYSE YÜZDE 100 DEĞİŞİM DEDİLER.

    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı kutu aksesurarları fatura orjınalı ıle bırlıkte asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak gonderebilirsiniz.

    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:134 34848
    Maltepe/ İstanbul

    İyi Günler.
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Sonuçtan haberdar edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRad67

    Sonuçtan haberdar edin

    cihazım dün servisde kargo girişi yapıldı ve 10 gibi kayıt alındı dedi,

    öğleden sonra ise saat 1 gibi işleme alındı ( tamire alındı yazmakta idi) kalıplaşmış bir cümleymiş çok takılmamak gerekli yani,

    bugünse aynı iş emriyle giriş yapamadım, kargo takip ve imei ile giriş yaptım fakat bugün tekrar kayda alındı gözükmekte :)
  • Hocam benım ZR da su Aldı teleservice e verdim bugün tamir e alındı diye not geçmişler acaba bu cihazı kontrol etmek mi yoksa direk arızayı giderme mi oluyo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.
    Söz konusu Teleservice ise sorunun çözüleceği ihtimali beni korkutuyor keşke KVK Kartal'a gönderseydiniz.
    Eğer cihaza Imei numarasından takip edemezseniz bilin ki anakart değişimi yapıp cihazı açmışlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nopanick -- 5 Mart 2015; 21:57:51 >
  • Teleservice çok kötüleniyor ama garantisinin dolmasına 2 ay kalmış xperia z telefonum dokunmatik arızası nedeniyle 1 hafta içinde kutulu sıfırı ile değiştirildi. Ben çok memnun kaldım.
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    suyu nasıl aldı . yani ne yaptın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler


    EDİT: EVET ARKADAŞLAR TELESERVİCE MESAJ ATTIM. DEĞİŞİM İSTEDİĞİMİ SU GEÇİRDİĞİNİ SÖYLEDİM.

    BÖYLE MESAJ GELMİŞ. AYRICA KAPAKLAR KAPALIYKEN SU GEÇİRDİRYSE YÜZDE 100 DEĞİŞİM DEDİLER.

    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı kutu aksesurarları fatura orjınalı ıle bırlıkte asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak gonderebilirsiniz.

    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:134 34848
    Maltepe/ İstanbul

    İyi Günler.

    Sorun bahsedildiği gibiyse ve servis buna ikna olmuş ise birebir değişim vermek zorundadir. Her ihtimale karşı kapakçıkların fotosunu çekmişsinizdir umarım. Aksi durumda gerekli mercilere başvurmak için. Sony telefonun kapakçıkları açık halde hariç(çoğu zaman kapalı olmasına rağmen su geçirdiği söylensede kapakçıklardan giren suya değişim vermemekte) birebir değişim yapmak zorunda. Resimde gördüğüm kadarıyla suyu alt kısımdan almış ya kasa açıklığı yada ses griş yerinden sanırım. Kesinlikle birebir değişim olmalı sahsi düşüncem. Ayrıca tamirle alakalı işleme alınma konusuna takılma neticede servise gelmiş bir cihaz kayıtlara girmek zorunda. Neticeyi buradan yazarsanız diğer kullanıcıları bilgilendirme açısından örnek teşkil edecektir. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erpls


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler


    EDİT: EVET ARKADAŞLAR TELESERVİCE MESAJ ATTIM. DEĞİŞİM İSTEDİĞİMİ SU GEÇİRDİĞİNİ SÖYLEDİM.

    BÖYLE MESAJ GELMİŞ. AYRICA KAPAKLAR KAPALIYKEN SU GEÇİRDİRYSE YÜZDE 100 DEĞİŞİM DEDİLER.

    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı kutu aksesurarları fatura orjınalı ıle bırlıkte asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak gonderebilirsiniz.

    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:134 34848
    Maltepe/ İstanbul

    İyi Günler.

    Sorun bahsedildiği gibiyse ve servis buna ikna olmuş ise birebir değişim vermek zorundadir. Her ihtimale karşı kapakçıkların fotosunu çekmişsinizdir umarım. Aksi durumda gerekli mercilere başvurmak için. Sony telefonun kapakçıkları açık halde hariç(çoğu zaman kapalı olmasına rağmen su geçirdiği söylensede kapakçıklardan giren suya değişim vermemekte) birebir değişim yapmak zorunda. Resimde gördüğüm kadarıyla suyu alt kısımdan almış ya kasa açıklığı yada ses griş yerinden sanırım. Kesinlikle birebir değişim olmalı sahsi düşüncem. Ayrıca tamirle alakalı işleme alınma konusuna takılma neticede servise gelmiş bir cihaz kayıtlara girmek zorunda. Neticeyi buradan yazarsanız diğer kullanıcıları bilgilendirme açısından örnek teşkil edecektir. Geçmiş olsun.

    cıhaz servısten kutulu olarak degıstı arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Güzel haber. Geçmiş olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz


    quote:

    Orijinalden alıntı: erpls


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangündüz

    evet arkadaşlar geçen hafta aldığım z3 su geçirdi üirün vodafone da tahütle alınmış a10 güblük cihaz kutusunda sony brightstar yazmakta küçük oğlumu yıkarken ellerim ıslaktı suluydu alt hoparlör kısmından su almış.

    kapaklardaaki etiket beyaz.. kırmızı olmamış.

    dokunmatik in yarısı çalışmıyor, ekranın arka kısmında dalgalanma var,

    şimdi bunu kvk ya gönderebilirmiyim vodaafone çıkışlığı olduğu için teleservice şart mı..

    nasıl bir dilekçe hazırlıyım tecrübesi olanlar çaldırsın

    0506 507 27 04 teşekkürler


    EDİT: EVET ARKADAŞLAR TELESERVİCE MESAJ ATTIM. DEĞİŞİM İSTEDİĞİMİ SU GEÇİRDİĞİNİ SÖYLEDİM.

    BÖYLE MESAJ GELMİŞ. AYRICA KAPAKLAR KAPALIYKEN SU GEÇİRDİRYSE YÜZDE 100 DEĞİŞİM DEDİLER.

    Merhaba Değerli Müşterimiz,

    Cihazınızı kutu aksesurarları fatura orjınalı ıle bırlıkte asagidaki servis adresimize detayli ariza bilgisi ile anlasmali oldugumuz yurtici kargo araciligiyla karsi odemeli olarak gonderebilirsiniz.

    Teleservice İnternational Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:134 34848
    Maltepe/ İstanbul

    İyi Günler.

    Sorun bahsedildiği gibiyse ve servis buna ikna olmuş ise birebir değişim vermek zorundadir. Her ihtimale karşı kapakçıkların fotosunu çekmişsinizdir umarım. Aksi durumda gerekli mercilere başvurmak için. Sony telefonun kapakçıkları açık halde hariç(çoğu zaman kapalı olmasına rağmen su geçirdiği söylensede kapakçıklardan giren suya değişim vermemekte) birebir değişim yapmak zorunda. Resimde gördüğüm kadarıyla suyu alt kısımdan almış ya kasa açıklığı yada ses griş yerinden sanırım. Kesinlikle birebir değişim olmalı sahsi düşüncem. Ayrıca tamirle alakalı işleme alınma konusuna takılma neticede servise gelmiş bir cihaz kayıtlara girmek zorunda. Neticeyi buradan yazarsanız diğer kullanıcıları bilgilendirme açısından örnek teşkil edecektir. Geçmiş olsun.

    cıhaz servısten kutulu olarak degıstı arkadaslar


    Hayırlı olsun hocam. Olması gereken olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.