Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (156. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.595
Cevap
57
Favori
194.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak2007

    Modüllü üyeyken geçen hafta taahüdüm bitti. Edevletten iptal başvurusu yaptım. Kanalları hemen kapattılar .Bir gün sonra iptalden caymam için cazip teklif sundular ve 2 yıl taahüt verdirdiler ve 1 gün sonra kanallar açılacak dediler ama 1 haftadır açılmıyor En az 10 kez aradım .Sinyal yenilediler vs olmuyor.

    En sonunda bugün Türkiye genelinde 15 Şubattan sonra modülle izlemenin mümkün olmayacağını bayiye gidip decoder almam gerektiğini söylediler. Ben decoder istemediğimi TV den modülle izlemek istediğimi belirttim.

    Peki modülle artık izlenemeyeceğini taahhüt yaptırmadan bana neden söylemediler. Bu bilgi doğru mu?

    Tekrar iptal edersem cayma bedeli çıkar dediler . İZleyemiyorum ki? Tüketici mahkemesine mi gitmem gerekir?

    Ben yeni tip modül aldım ve kullanıyorum. Sanırım müşteri hizmetleri decoder satarsa prim alıyor. Banada aynısı soylediler tersledim. Telefon görüşmesini sonlandirdim. Sonra bayiye gittim. Eski modülü ve 50tl yi masaya koydum. 5dk da yeni modülü aldım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alsancak2007 A kullanıcısına yanıt
    Ben de sizinle aynı durumu yaşadım. Sona tekrar iptal başvurusu yaptım. Cayma bedeli çıkacağını söylediler ama mesafeli satışlarda normal şartlarda 14 gün cayma süresi olduğunu hatırlattım. Şimdilik bir tutar çıkmamış görünüyor. İptal basvurusu yapalı 1 hafta oldu hala hergün arıyorlar.
  • strategos kullanıcısına yanıt
    Sizin üyeliğiniz devam ediyor sanırım bizde durum farklı. Ayrıca cihaz değişimini bayi size getirmeden siz gidip bayide yaparsanız ücret ödememeniz gerekir.
  • Arkadaslar modul hizmetinin tamamen kalkacagi ne kadar dogru?
  • pharm4vita kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdilik beklemede kalın. Benim iptal başvurumu bu sebeple onaylarlarsa iptal olma ihtimali olabilir. Yok dekoder satmak için ikna etme çabası içindelerse en sonunda modülü verirler. Burdan durumu yazarım. Ama bu kadar uğraştırdıktan sonra da modül verirlerse kabul etsem mi kararsızım açıkcası.
  • pharm4vita kullanıcısına yanıt
    Kalkacağını sanmıyorum benim modül değiştirildi yeni modül ile. Servis gelip değişim yaptı kapanacak felan demedi isterseniz uydu cihazı ile değişim yapabiliriz diye belirtti ufak bir kutuymuş dediğine göre.
  • Acikcasi ben 2 kumanda ile ugrasmak istemedigimden modul aldim yaklasik 2.5 once. Ayrica evde yasayan 2 yasli var onlar icinde iyi oluyor. Benim taahut kasimda bitiyor ama simdiden siper almak lazim ozellikle dsmartin bana attigi kaziktan sonra. Bilgi icin tesekkurler
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Firmanın ticari ahlakına göre de bu modül olayı iptal olacak olsa bunlar bu modülü bize verir taahhütümüzü uzatırlardı ve 1 ay sonra da yayın kapanırdı. Baştan uyarmaları biraz düşündürüyor.
  • y_kose kullanıcısına yanıt
    Bence herkes modül istiyor, bunlarda uydu cihazı vermek için uğraşıyorlar, böyle devam ederlerse çok müşteri kaybedecekler.


    Bildiğim kadarıyla Tivibu altyapısı ile birleştiler Tivibu modül yoksa dedikleri doğru olabilir. Ama bunu da baştan belirtmeleri gerekir çoğu kişinin modülü değiştirildi.
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Yeni nesil tv lerde dekoder kimsenin işine gelmez. Tv de ve tvnin kendi kumandasında sık kullanılan birçok özellik bulunuyor. Bunların hepsini bir kenara atıp dekoder kullanmak çok mantıklı degil.
  • Benim üyeliğimi bugün itibariyle sonlandırmışlar şimdi sms geldi.
  • y_kose kullanıcısına yanıt

    Merhaba, modül iadesi yapmanıza gerek kalmadı mı?

  • guvenkaya16 G kullanıcısına yanıt
    Perşembe günü iptal başvurusu yaptıktan sonra cuma günü bayiye gidip iade etmiştim modül ve kartı.
  • Alsancak2007 A kullanıcısına yanıt

    Daha önce açıkladığım gibi iptal edip 1 gün sonra tekrar taahhüt verdikten sonra modülüm şifreli kanalları açmaz olmuştu.

    5-6 gün gün şifreli yayın izleyemedim. Dsmartı her aramamda her müşteri temsilcisi farklı bilgi vermişti.

    Müşteri temsilcisinin biri 15 Şubattan sonra Türkiye çapında tüm modüllerin decoderlarla değiştirileceğini söylemişti.

    Anladığım kadarıyla bu bilgi doğru değilmiş.


    Başka bir müşteri temsilcisi modülümü bayiden değiştirirsem sorunun çözüleceğini söyleyip bayi kaydı açtırdı ve bayiden modülümü kartsız modülle değiştirdim. Önce yine açılmadı. Modülünüz aktif değil diye mesaj geliyordu. Müşteri temsilcisini aradıktan sonra kanallar açıldı.


    Şimdi tüm kanallar açık ancak kanal geçiş hızları sanki yavaşladı. Eğer önceden müşteri temsilcisini aramayıp bayiden değiştirseydim ekstra modül parası vermek zorunda kalacaktım.





  • Alsancak2007 A kullanıcısına yanıt
    Herkesin izlemesi gereken yol bence budur bilgi için teşekkürler.
    bilgili müşteri temsilcisine denk gelmek için birkaç kere aramak gerekecek işlemler için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y_kose

    Perşembe günü iptal başvurusu yaptıktan sonra cuma günü bayiye gidip iade etmiştim modül ve kartı.

    iptal başvurusunu nereden yaptınız

  • ÖZELKUVVET kullanıcısına yanıt
    E-devlet üzerinden yaptım. Kimlik doğrulama istediği için banka uygulaması üzerinden girin e-devlet e. Kimlik seri numarası isteyecek yanınızda bulundurun. Dsmart fesih diye aratırsanız çıkıyor. Başvuru adımları sonunda dilekçe isteyecek orda örneği var. Boş bir kağıda örnekteki bir satır ibareyi yazıp altına imza atıyorsunuz telefonunuz ile fotoğrafını çekip oraya yüklüyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y_kose

    E-devlet üzerinden yaptım. Kimlik doğrulama istediği için banka uygulaması üzerinden girin e-devlet e. Kimlik seri numarası isteyecek yanınızda bulundurun. Dsmart fesih diye aratırsanız çıkıyor. Başvuru adımları sonunda dilekçe isteyecek orda örneği var. Boş bir kağıda örnekteki bir satır ibareyi yazıp altına imza atıyorsunuz telefonunuz ile fotoğrafını çekip oraya yüklüyorsunuz.
    Banka üzerinden girdim oldu dilekceye bilgilerimi doldurup paintle ile imza atıp sisteme yükledim
  • takıntım kullanıcısına yanıt
    İptal dilekçesi verdikten sonra müşteri hizmetlerine değişim kaydı açtıramıyorsunuz, üyeliğe devam etmeye niyetli olanlar bu konuya dikkat etsin. Yazılı iptal talebiniz firmaya ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerine yaptığınız tüm aramalar iptal birimine düşüyor.
  • Şifreli kanalların çoğu gitti yine ve müşteri hizmetlerine önce 7 dakika sonra 35 dakikalık beklemelerime rağmen telefonla ulaşamadım. Şikayetimi ilettiğim iki görevli de sizi ilgili birime aktarıyorum deyip ortadan kayboldu.

  • 
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.