Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
Trip1LikeDo
Gerçek AdAyberk
Doğum Tarihi10 Nisan ****
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 25 Mart 2005
Mesaj sayısı: 1289
2. el mesaj sayısı: 1
Son mesaj tarihi: 4 gün önce
Son giriş tarihi: 3 sa. önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Arkadaşları3
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
Bi bakın lütfen borç meselesi başlıklı konuya yorum yazdı (4 gün önce)
Tr de işlem yapan bir varlık şirketi dosyayı satın alıp burada sizden tahsil edebilir ama hemen olacak bir şey değil belli bir süre sonra satıyorlar i... Mesaja git »
ISLIK SAÇMALIĞI (YETER ARTIK) başlıklı konuya yorum yazdı (3 ay önce)
Maça gitmediği belli zaten elinize biranızı alın izleyin diyor kardeşim biz stadyuma su bile sokamıyoruz ne birasından bahsediyorsun?... Mesaja git »
[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (3 ay önce)
Takımı takip etmiyorlar tek bildikleri muhalefet etmek.... Mesaja git »
Emniyet şeridi kullananlara atar yapanlara anlam veremiyorum? başlıklı konuya yorum yazdı (3 ay önce)
Beyler ben kaldırımları da kullanmak istiyorum parası neyse veririm yayalar geçmesin benim sıkılıp bunalmamdan önemli mi?... Mesaja git »
Kendi kale önünde bile alsa sıkıntı top sürerek tüm sahayı geçebiliyor... Mesaja git »
________Volkan Kaan Ömer Çağlar Caner _______Nuri Emre Emre ___Yusuf___Cengiz _________Burak... Mesaja git »
Abi 8 kişi meze dolu masada balık yiyorsun yanında alkol alıyorsun 100 150 euro hesap geliyor bizim kıyıda o paraya ancak 2 kişi oturursun.... Mesaja git »
[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (3 ay önce)
1903 bitti mi... Mesaja git »
[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (4 ay önce)
Abi ne güzel gruba gidiyoruz biz geldikten sonra neden en güçlü geliyor... Mesaja git »
[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (4 ay önce)
2. Torba nedir öyle ya elle seçmeye kalksan bile seçemiyorsun.... Mesaja git »
Arkadaşları

Kami-sama
Mesaj: 11158

berqo
Mesaj: 1444

Noventaa
Mesaj: 216
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Intel
Otomobil
Volkswagen
Mobil cihaz
Samsung
Operatör
Turkcell
ISS
TTNET
Oyun Platformu
PS4
Takım
Beşiktaş
TV
LG
Ses Sistemi
Logitech

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR1
0.172