TÜRK TELEKOMDAN YENİ BİR REZALET DAHA
Bugün Prime Eksper Aşmayan 10GB tarifesinde olan hattım için 05555551500 numarasından arandım ve Prime Eksper 12GB tarifesine geçmem için teklifi sunarken ben konuşmayı yarıda kestim ve tarife değişikliğini kesinlikle istemediğimi belirtti m. Nedenini sanki bilmezmiş gibi soran temsilciye hattımdaki internetin sınırsız olduğunu ve tarifemi kesinlikle değişmeyeceğimi tekrar ettim. Hatta isterse tüm hatlarını Prime Eksper Aşmayan 10GB tarifesine taşıyabileceğini söyledim. Telefonu kapatmasının ardından tarife değişikliği ile ilgili mesaj geldi. Hemen şikayet kaydı açtırdım ve benim tarife değişikliği yapma onayı vermediğimi ve ses kaydımın otomatik olarak telefonda alındığını belirttim. Eşek yerine koymaya çalışıyor adamlar. Görüşmeyi dinleyeceklermiş ona göre gerekirse eski tarifeme döndüreceklermiş. Olmazsa mahkemeye vereceğim. Böyle insanları oldu bittiye getirmeye çalışıyorlar. Dikkatli olun.
Türk Telekom bir şikayetim ile ilgili benden (evrakmobil@turktelekom.com.tr) mail adresine evrak göndermemi talep etti. Fakat 5 gündür 50 defa mail gönderdim ama gitmiyor. Ama dangalak müşteri hizmetleri de aynı şeyleri papağan gibi tekrarlayıp duruyor. Sürekli bekleyin deyip duruyorlar. sürekli bağırıp çağırıyorum yetkili istiyorum ama mal gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Yaptıklarım şu şekilde;
- alıcı kısmına (evrakmobil@turktelekom.com.tr) yazıyorum
- konu kısmına (507XXXXXXX) yazıyorum.
- ekleri ekliyorum.
Ama hiçbir belge gitmiyor.
Farklı numaralarımı denedim. Mail adresimi güncellediler. Farklı maillerden gönderdim. PNG, JPG ve PDF yaptım gönderdim. PDF küçültme yaptım gönderdim. Beni bayiye gönderdiler bayii biz eksik evrak ve aktivasyon dışında evrak gönderemiyoruz dedi. Ama hiçbir şekilde evrak gitmiyor. Lan mail adresimi ve şifresini vereyim siz ne yaparsanız yapın gönderin diye bağırdım. Yüzlerine tükürsen yağmur yağıyor diyecekler.
CEO'sundan en alt çalışanına kadar bitmiş, birşeyden anlamayan, soruna çözüm bulamayan bir kurum imiş aslında Türk Telekom. Bir tane akıl sahibi yok demek ki uygulama içine evrak yükleme bölümü koyacak zekaya sahip değiller. Neymiş mail atacakmışım. Yoldaymış bekleyecekmişim. Kargo takibi mi ki bu ben takip edeyim yolda ise diyorum susuyorlar. Amuda kalkıp göndermediğim kaldı onu mu yapayım yoksa İstanbula elden mi getireyim diyorum diyorum bekleyin gelir diyorlar. Sonra tekrar arayacak mışım başından savuyorlar .....zekalılar.
Bir de birisi uygulamanızı güncelleyin diyor. Nasıl bir zeka ise anlamadım.
Numara Taşıma Sonrası Faturam Çıkmadı
50 gün önce iki hattımı Türk Telekoma numara taşıma ile geçiş yaptım. Bir hattım normal faturalı idi, diğer hattım ise Vodafone Evde 10 data hattı idi. ( Sonraki adı redbox). Normal hattım için Vodafone faturam 30 gün sonra çıktı ama data hattım için fatura çıkmadı. ( Normalde 120 TL fatura ücreti+ 468 TL modem ücreti çıkması gerekiyordu ama fatura hâlâ çıkmadı. Müşteri Hizmetleri fatura çıkmazsa sorun olmaz diyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
|
TÜRK TELEKOM'UN TİVİBU KAZIĞI!!!
|
Pes 2018 xbox live 5.83 TL
|
|
AVEA'DAN GİDER AYAK KAZIK!!!
|
|
Meslek: Öğretmen
İlgi Alanları: Bilgisayar, Internet
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 103
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 318
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 91.699 (Bu ay: 1.432)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 119 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar