Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
BilgisayarMühendisiAdayi
Gerçek AdAli Demir
Doğum Tarihi6 Kasım 1998
MeslekÖğrenci
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 8 Kasım 2015
Mesaj sayısı: 6
2. el mesaj sayısı: 0
Son mesaj tarihi: 8 ay önce
Son giriş tarihi: 3 gün önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
İstanbul Üniversitesi Acill!!! konusunu başlattı (8 ay önce)
Aksiste kayıt oldum Referans no'sunun yanında No diye ayrı bir kısım var okul numaram o mu? Yardım edin??:'(... Mesaja git »
ACİLLL-İSTANBUL AKSİS ÜNİVERSİTE konusunu başlattı (8 ay önce)
ACİLL!ARKADAŞLAR AKSİSE YENİ ÜYE OLDUM(20 AGUSTOSTA) HAZIRLIK OKUMAK İSTİYORUM DEDİM.DERS ALMA KISMINDA TAKVİM DISINDASINIZ YAZIYOR.HAZIRLIKTAN DOLAYI... Mesaja git »
İstanbul Üniversitesi Acil!!! başlıklı konuya yorum yazdı (8 ay önce)
yok hocam olmuyor bugün yaptım aksis online kayıdı-şifremi girdim ama kullanıcı adı hiçbir yerde yazmıyor.Gencçler acil yaa bi yardım!!!... Mesaja git »
İstanbul Üniversitesi Acil!!! konusunu başlattı (8 ay önce)
Aksise online kayıt yaptım şifremi yaptım ama kullanıcı adımı bulamadım veya öyle bir şey doldurmadım kullanıcı adım nedir? veya nerden öğrenebilirim ... Mesaja git »
Diploma ve LYS konusunu başlattı (9 ay önce)
okula cagırdılar diploma verilicekmis arkadaşlarım lys puanımı görebilir mi veya gösterirler mi... Mesaja git »
E kayıt konusunu başlattı (9 ay önce)
e kayıt sanırım 12 agustos - 16 agustos arasında. 12 agustosda saat kaç gibi yapabilirim... Mesaja git »
okul puanlari görüyor mu başlıklı konuya yorum yazdı (10 ay önce)
bizde ygs sonuçlarını asmadılar bile sadece sordular yani liste falan yapmamışlar sifre falanda toplamadılar ama simdi tutupta liste yaparsa bittik :... Mesaja git »
okul puanlari görüyor mu başlıklı konuya yorum yazdı (10 ay önce)
hadi ya görüyorlarsa yandık... Mesaja git »
okul puanlari görüyor mu başlıklı konuya yorum yazdı (10 ay önce)
Usta ya inşallah görmezler yoksa rezil olduk... Mesaja git »
okul puanlari görüyor mu konusunu başlattı (10 ay önce)
lys puanlarimizi okul gorebiliyor mu yani öğretmenler müdürler vs.... Mesaja git »
Arkadaşları
Bu üyeye ait hiçbir arkadaş yok.
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
0.094