Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
Tr_Hellstalker
Gerçek AdKaan Bedirhan
KonumMersin, Toroslar
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 17 Temmuz 2014
Mesaj sayısı: 73
2. el mesaj sayısı: 3
Son mesaj tarihi: 5 ay önce
Son giriş tarihi: 20 gün önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Arkadaşları2
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
PUBG Türkiye Discord Sunucusu başlıklı konuya yorum yazdı (5 ay önce)
Pubg Discord sunucumuza 20 Yaş üstü, saygılı, olgun oyuncular davetlidir ... Mesaja git »
Zalman Z11 Kasa Modifikasyon[16.06.2015 GÜNCEL] başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
malzeme konusunda plastik olduğu doğru ama iç iskeleti çelik dışıda çelik olsaydı hareket ettiremezdin kasayı zaten eşek ölüsü gibi kasa ağır baya sağ... Mesaja git »
Zalman z11 Plus HF1 vs z11 Neo başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
en ufak tereddüt etmeden almanı tavsiye ederim Hava akımı konusunda daha üstüne kasa bulamazsın ısıyı çok iyi kontrol ediyor... Mesaja git »
Zalman Z11 Kasa Modifikasyon[14.06.2015 GÜNCEL] başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
aynen kardeşim eski kasa aklıma geldikçe üzülüyorum halime şu kasanın rahatlıgı hiçbişeyde yok içi depo gibi istediğini koy istediğin kadar fan tak a... Mesaja git »
Nerenin havasi bu guzelim? başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Sevmek Zamanı, çok eski film olduğundan izleyesim gelmiyor inan " Manga - Hint Kumaşı " şarkısında gördüm bu sahneyi... Mesaja git »
Zalman z11 Plus HF1 vs z11 Neo başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
Aynen kardeşim türkiyeye ilk geldiğinde sipariş etmiştim hemen yan fanlarden 1 gram ses gelmiyo kasanın içinde toplam 9 tane fan var pc yi açınca açı... Mesaja git »
Yeni Nesil İşlemcili Zalman Z11 Neo OYUNCU KASASI konusunu başlattı (4 yıl önce)
-2 RAM Hariç tüm parçalar garantilidir faturalıdır hepsi vatanbilgisayardan alınmıştır -Overclock asla ve asla yapılmamıştır sıfır ayarında çalışıyo... Mesaja git »
Tam Performanslı Sorunsuz Oyuncu Kasası başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
2500 tl kardeşim kb yın görmedim... Mesaja git »
Tam Performanslı Sorunsuz Oyuncu Kasası konusunu başlattı (4 yıl önce)
2 RAM Hariç tüm parçalar garantilidir faturalıdır hepsi vatanbilgisayardan alınmıştır Overclock asla ve asla yapılmamıştır sıfır ayarında çalışıyor ... Mesaja git »
Zalman Z11 Kasa Modifikasyon[02.04.2015 GÜNCEL] başlıklı konuya yorum yazdı (4 yıl önce)
bu siteye baktım az önce gerçekten takdire değer bir yer ben bakıyordum sahibindene falan bulamıyordum bişi iyi oldu bu site eyvallah http://i.hizli... Mesaja git »
Arkadaşları

metin abi 52
Mesaj: 10098

21olcaybaba21
Mesaj: 1631
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
ASUS
Operatör
Turkcell
Oyun Platformu
PC
Motosiklet
Zealsun
Kulaklık - Amfi
Logitech
İşlemci
Intel
Anakart
MSI
Sabit Disk
Seagate
Ekran Kartı
Asus

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR1
0.110